I. Kijkhoven

Zeer good, eenvouwdig om te bestellen en te betalen.
Artiekelen zijn makkelijk te vinden.
Alles online gedaan, geen persoonlijk kontakt gehad.
Voor Feetback Company: hoe kan ik...
Zeer good, eenvouwdig om te bestellen en te betalen.
Artiekelen zijn makkelijk te vinden.
Alles online gedaan, geen persoonlijk kontakt gehad.
Voor Feetback Company: hoe kan ik iets beoordelen als ik daar geen ervaring mee heb, maak ten minste een mogelijk om iets anders te
kiezen. Nu moet ik een beoordeling geven zonder ervaring er mee te hebben.

Zie boven

Heldere website waardoor bestelling eenvoudig en snel was te plaatsen.

Bestel gemak
Informatieve website
Snelheid van leveren
Prijs

nvt

Heel goed

correctheid

Th Ruijter

Ben als particulier door de fabrikant door verwezen naar de site van Luchttotaal. Aanbod is zeer goed en de Zehner Comfofan is daar in alle mogelijke uitvoeringen te vinden, ook als onderdeel. Ben... Ben als particulier door de fabrikant door verwezen naar de site van Luchttotaal. Aanbod is zeer goed en de Zehner Comfofan is daar in alle mogelijke uitvoeringen te vinden, ook als onderdeel. Ben zeer goed geholpen zeker nadat ik het verkeerde onderdeel had besteld. Is gewoon omgeruild en ik kon het verkeerde onderdeel gewoon mee terug geven met de bezorgdienst.

Positief ingesteld en oplossingsgericht peroneel

d

bedrijf wist wel hoe lang het zou duren om een besteld artikel te kunnen leveren, maar vergat dit aan de klant te melden

Snelle service, goede afspraak

Bezorging redelijk; bezorging slecht

neen

Snel de juiste producten geleverd. Het ging om Aluminium ventilatie kapjes

R. Blondeau

Goede service en snelle levering. Hoewel ik na 16:30 bestelde, hebben ze het toch mogelijk gemaakt om de volgende dag te leveren. Dat is meedenken met de klant.

Duidelijke informatie via de email en telefonisch. Afspraken zijn ook nagekomen.