Snel en kennis van zaken

mensen met kennis van zaken, hele snelle levering en een lage prijs

Hafkamp

Bestelling volgens afspraak, goede website.

Snel, duidelijke taal, vriendelijk

R. Ulehake

Ronduit slecht. Ik heb een bestelling gedaan die op de website als op voorraad stond. Achteraf bleek het artikel niet voorradig te zijn maar geen bericht hiervan of iets dergelijks. Uiteindelijk... Ronduit slecht. Ik heb een bestelling gedaan die op de website als op voorraad stond. Achteraf bleek het artikel niet voorradig te zijn maar geen bericht hiervan of iets dergelijks. Uiteindelijk maar zelf 2x gebeld om te achterhalen wanneer ik het product kan verwachten, maar een levertijd van 7 weken voor een product dat in eerste instantie op voorraad zou moeten zijn vind ik toch echt veel te lang.

Als een product 'echt'op voorraad is word deze redelijk vlot geleverd

Reactie Luchttotaal:

Goedemiddag Ule,
Dat is idd erg lang en wij hadden u moeten bellen ipv andersom! Excuus. Samen met u hebben we naar een alternatief gezocht. Mooi dat het uiteindelijk goed is gekomen.

snelle service

Jr de winter

Keurig volgens planning geleverd, zoals ik gewend ben van deze webwinkel.
Zondermeer aan te bevelen.

Zeer slecht. Ik zal ook nooit meer bij dit bedrijf kopen. Je krijgt een kleine bestelling via 3 leveranciers echt de grootste onzin. En je besteld een pijp van 3 meter en die is de eerste meter plat... Zeer slecht. Ik zal ook nooit meer bij dit bedrijf kopen. Je krijgt een kleine bestelling via 3 leveranciers echt de grootste onzin. En je besteld een pijp van 3 meter en die is de eerste meter plat dus hou je nog maar 2 meter over. En de levertijd is niet zo als het op de site staat. En zeer slecht kontakt te krijgen. Dus alles bij elkaar een klote bedrijf

Bestelling geplaatst van 3 producten, deze zijn de volgende (werk) dag geleverd, prima dus.
Alleen vreemd dat niet alles in 1 pakket gaat, het kan dus zijn dat je meerdere pakketjes krijgt, van verschillende vervoerders. Beetje raar.

Giovanni Nobre

Werkt snel