Tevreden, echter laat de communicatie wat te wensen over. Ik kreeg bijvoorbeeld geen bericht wanneer het 2e deel van de levering verstuurd was.

Netjes afgehandeld en snel geleverd.

Ventilatiebox geleverd volgens afspraak. Bij de geisoleerde slang ging het niet goed. Bij cv totaal geleverd in plaats van bij mij. Twee keer voor gebeld om te regelen dat ik hem bij solar op kan... Ventilatiebox geleverd volgens afspraak. Bij de geisoleerde slang ging het niet goed. Bij cv totaal geleverd in plaats van bij mij. Twee keer voor gebeld om te regelen dat ik hem bij solar op kan halen. Daar twee keer geweest, omdat ze hem eerst niet hadden terwijl er gezegd werd dat ik hem op kon halen. Heb ook nog even op internet gekeken en heb het gevoel dat ik belachelijk veel voor deze slang betaald heb

Prijs ventilatiebox

Gert

Duidelijke website, vlotte levering.

L. de Waard

Pria en snel geleverd.

Richard

Advies over de telefoon gevraagd, uiteindelijk blijkt dit advies verkeerd te zijn, maar je mag het zelf oplossen. Slechte service !

Mave bouw

Wordt vrij snel geleverd.
Helaas 6 producten in 6 leveringen.
Bij de tweede maal bestellen was dit weer het geval.
Ook een nadeel, het tweede feel van de bestelling kwam een week...
Wordt vrij snel geleverd.
Helaas 6 producten in 6 leveringen.
Bij de tweede maal bestellen was dit weer het geval.
Ook een nadeel, het tweede feel van de bestelling kwam een week later omdat er op het moment van levering niemand aanwezig was

Marcel Almere

Duidelijk en snelle levering

Prijs is prima
Overzichtelijke website

Snel

Snel

Helaas zat er geen afstandsbediening bij de luchtbox die ik had ontvangen dus de bestelling was incompleet.
Vervolgens had ik contact met een medewerker (Sander), hij vertelde dat dit een foutje was en het zo snel mogelijk zou naleveren. Na een week geduld belde ik het bedrijf weer op, er werd geen excuses gemaakt en het zou opgestuurd worden zei dezelfde medewerker. De volgende dag lag het in de brievenbus.

Slechte zaak

Reactie Luchttotaal:

Als u een box met gratis afstandsbediening besteld wordt er automatisch een artikel aan de winkelmand toegevoegd. Soms klikken mensen deze weg omdat ze dan denken dat ze het dubbel krijgen. Na uw... Als u een box met gratis afstandsbediening besteld wordt er automatisch een artikel aan de winkelmand toegevoegd. Soms klikken mensen deze weg omdat ze dan denken dat ze het dubbel krijgen. Na uw belletje ben ik vergeten deze alsnog te versturen. Na uw 2e belletje is hij direct weg gegaan en de volgende dag bezorgd. Mijn oprechte excuses voor deze fout.

Fedor Wagenaar

Bij de 2e verzending ontbrak er een buis deel waardoor ik weer een week extra moest wachten op het bewuste deel. Erger is dat de verschillende delen niet in elkaar pasten doordat de rechthoekige... Bij de 2e verzending ontbrak er een buis deel waardoor ik weer een week extra moest wachten op het bewuste deel. Erger is dat de verschillende delen niet in elkaar pasten doordat de rechthoekige kanaaldelen verschillende afgerond hoeken hadden. Tamelijk belachelijk dat deze delen niet netjes in elkaar pasten. Nu was er zaag, schuur en afplakwerk nodig om delen, die volgens de site in elkaar moesten passen, op elkaar aan te laten sluiten. Minimaal 3 uur extra werk omdat het gewoon niet klopt.