Goede ervaring snelle levering met het juiste product met alle goede en duidelijke informatie

Een aantal zaken gekocht en deze werden de volgende naar behoren geleverd. Prijzen zijn heel gunstig.

Prettig geholpen bij een telefonisch gesprek. Top

Scherpe prijs

snelle levering

Snelle levering mooi product

Monique Wesselborg

Super snel gelevert en dat tegen de feestdagen toppie

Remco

Bij een bestelling zijn er tot twee keer toe verkeerde artikelen geleverd. Bij de initiële bezorging ontbrak een artikel een was er een ander te veel geleverd.
Na telefonisch contact is er...
Na telefonisch contact is er direct gezorgd voor bode welke de fout zou herstellen. Helaas bleek bij deze tweede levering wederom een verkeerd artikel gestuurd te zijn (verkeerde grootte).
Na een tweede telefonisch contact is ook dit euvel netjes hersteld.
Samenvattend ging er bij mijn bestelling veel fout maar heeft CV/Luchttotaal er veel aan gedaan om deze te herstellen.

Goede dienstverlening.

Faber

Bedrijf geeft producten weer op hun site die uitverkocht zijn en word wel aangeboden. Binnen 24 uur zou ik het product krijgen dat werd ook vermeld maar als ik niet contact had opgenomen had ik het... Bedrijf geeft producten weer op hun site die uitverkocht zijn en word wel aangeboden. Binnen 24 uur zou ik het product krijgen dat werd ook vermeld maar als ik niet contact had opgenomen had ik het pas 1 a 2 week later gehad.

Ja de website zo maken dat het niet verkocht kan worden als het op is..

Prima bedrijf. Goede site!

Goede overzichtelijke site, makkelijk items te vinden en snelle levering.

Wibe

Tevreden

Product snel en compleet geleverd.
Of het ook allemaal goed werkt weten we nog niet omdat het pas wordt geplaatst over 3 weken ongeveer.