8.1/10

N A v/d Berg - Molenaar

Mijn mening is dat ik goed word te woord gestaan , maar mijn vraag is wel !! uk kan niet internet bankieren .
en er is me gezegd dat er geen over schrijf giro kaarten aan vaart .
Mijn...

Geachte heer/mevrouw,

Helaas werken wij op dit moment niet met Automatische Incasso, maar dit is zeker een idee voor de toekomst! U kunt nog altijd de betaling via uw bank regelen, mocht u verder geen mogelijkheid hebben.

Low Vision Shop

Professioneel , duidelijk en adequate afhandeling

Prima webshop, snel bezorgd!

keultjes

Goed bevallen

Was goed, korect,snel en duidelijk.

Beste medewerker,

Het pakket heb ik aan u getourmenteerd.

Voor een slechtziende is het niet te doen om dit te krijgen.

ik k kwam iet verder en hnukp heb ik...

Geachte heer/mevrouw,

Jammer dat de telefoon niet aan uw eisen voldoet. Als u van tevoren had aangegeven dat het product niet voldeed, hadden wij u telefonisch advies kunnen geven. Er zit wel degelijk een Nederlandse handleiding bij het product. Doro is namelijk een merk dat al jaren in Nederland wordt verkocht, en kwalitatief hoogstaande seniorentelefoons levert. Helaas heeft u geen contact met ons gezocht hierover, ook niet omtrent het retourneren van het product. Dit heeft geresulteerd in een pakket waarbij u alles los in de doos heeft gedaan, en waarvan de productverpakking zwaar beschadigd is. Wij kunnen dit product op deze manier niet meer als nieuw verkopen. Graag zouden we het hier met u over hebben. U ontvangt vandaag dan ook even een bevestigingsmail van ons.

truus v d pol

Prima webchop,snelle service

Levering was snel maar het was het verkeerde product dus terug gestuurd en verder geen interesse.

Geachte heer/mevrouw,

Jammer dat het product niet aan uw eisen voldeed. Mocht u nog op zoek zijn naar een specifiek product, dan kunnen wij u hier altijd over adviseren. U kunt ons bereiken op telefoonnummer 0487-595655, of per e-mail: info@lowvisionshop.nl.

Low Vision Shop

Ben tevreden met jullie als bestel site alleen het artikel was verwrongen bij gebruik op tafel wankelde het en was niet stabiel op een vlak ondergrond. Verder kwa leveringstijd en dagen tevreden

Geachte heer/mevrouw,

Vervelend dat het product niet naar wens is. Heeft u beide pootjes in- of uitgeklapt? Zo ja, dan zit er wellicht een defect in de pootjes. Voor vragen kunt u ons altijd bereiken op 0487-595655, of per e-mail: info@lowvisionshop.nl.