Ik heb een horloge voor mijn slechtziende moeder besteld maar het viel erg tegen. het klokje is erg klein voor slechtziende mensen

Reactie Low Vision Shop:

Beste heer/mevrouw,

Er zijn uiteraard wel grotere horloges in de handel, maar dit zijn met name herenmodellen. Wellicht dat deze wel beter zichtbaar is voor uw slechtziende moeder. Mocht u vragen hebben dan kunt u ons altijd bereiken op telefoonnummer 0487-595654 of per e-mail: info@lowvisionshop.nl.

Low Vision Shop

T.Habets

Mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk de bestelling was heel snel in huis en heel goed verpakt heb ik wel eens
anders mee gemaakt het prettige vind dat ik nu alles wat ik zoek op een...

J.Taal-Blok

Goede ervaring

De prijzen op de site zijn - zonder aanduiding, ex BTW. Pas bij het afrekenen komt er een BTW-regel bij. Dat is niet alleen misleidend, het is ook verboden.

Reactie Low Vision Shop:

Geachte heer/mevrouw,

De prijzen op de website zijn wel degelijk inclusief BTW. Echter staat er bij het afrekenen wel een aparte regel met het BTW bedrag. Het totaalbedrag blijft in ieder geval hetzelfde, tenzij er verzendkosten worden gerekend (onder €30,-). Deze bedragen €3,95. Mocht u toch een artikel gezien hebben die exclusief BTW op de website staat vermeld, dan vernemen wij dat uiteraard graag!

Low Vision Shop

Horloge net ontvangen. Bedankt voor de snelle service.

Goed geholpen, batterij nodig, werd direct online gezet, zodat ik de bestelling kon plaatsen en was op voorraad.
Volgende dag binnen.

Binnen 24 uur geleverd!

Goede informatie en afhandeling van de bestelling

Het voldoet aan de vraag