8.5/10

Uw planningsproces om langs te komen is echt bijzonder klantonvriendelijk. U bepaalt en uw klanten moeten maar beschikbaar zijn. Zo niet, weer een maand verder. Omgekeerde wereld, gaat een keer...

Reactie Low Vision Shop:

Beste heer/mevrouw,

Ik ben bang dat u uw review bij het verkeerde bedrijf heeft geplaatst. Wij zijn namelijk een internetwinkel, waar u speelkaarten en dobbelstenen heeft gekocht. Deze komen wij logischerwijs nooit langs brengen maar worden opgestuurd. Wellicht heeft u met een andere Low Vision gesproken omtrent aflevering van grotere apparatuur.

Low Vision Shop

Snelle levering, mooi product

Wiel Achten

Goed , alleen de klantvriendelijkheid kan ik eigenlijk niet beoordelen ik heb niemand gesproken , misschien dat u hier de mogelijk geeft om eventueel nvt in te kunnen vullen. Verder zeer tevreden

Bestelling kwam vlot, na een week gebeld omdat ik nog geen faktuur ontvangen had, die komt automatisch via Billink kreeg ik te horen... Gisteren kreeg ik idd een niet zo klantvriendelijke mail van...

Reactie Low Vision Shop:

Goedemiddag,

Jammer dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas zijn wij niet bij machte om de procedure te veranderen, aangezien wij niet zelf de betalingen regelen. Dit gebeurt bij Billink. Het enige wat wij kunnen doen is, als u geen mail van hen heeft ontvangen, om het op te lossen. Wij hebben melding gemaakt van uw casus en de incasso is verwijderd. Via de mail heb ik u de betaallink toegestuurd en hopelijk is alles verder goed verlopen.

Low Vision Shop

Martin

Artikel gevonden via Google, eenvoudig bestellen, direct geleverd. Helemaal goed.

Prima. Snel geleverd, goede beschrijving van product

Tanya

Geweldige service! Ze denken met je mee en doen echt hun best je zo goed mogelijk te helpen. Hartelijk dank!

Per abuis verkeerde pillendoos verzonden de volgende dag de juiste weer binnen en de fiutief verzonden mochten we houden.