Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Trijntje esther vd meer
Trijntje esther vd meer

Vlotte service

Nee... eigenlijk vind ik dat ze heel goed werk leveren :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Service en vlotheid kenmerken dit bedrijf. keurige afhandeling van onze bestelling en een rijke variabiliteit om zelf wat te maken met eigen invulling dmv foto's of plaatjes uploaded.

Nijenhuis
Voldoende (6/10)
Nijenhuis

nee niet echt

Ja wij vonden de plakrand van de envelop niet goed, de envelop was moeilijk dicht te plakken

Score voor Lovz.nl:3/5

Prima.

Hanneke Hibma
Prima (7/10)
Hanneke Hibma

Snelle levering, keurig verpakt, mooi product.

Het programma waarmee je de trouwkaart samen kunt stellen kan veel gebruiksvriendelijker. Het is lastig de kaart de bewerken. Je kunt geen stapje terug doen, dan moet alles opnieuw.

Score voor Lovz.nl:3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben hier onze trouwkaarten ontworpen en besteld.

Rian van Eijsden
Rian van Eijsden

Alles was top!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle en goede service. erg tevreden. veel keuze en een goede prijs kwaliteit verhouding. ons geboorte kaartje viel goed in de smaak!.

Luc Roelen
Luc Roelen

Prima klantenservice

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goeie ervaring met lovz. fijn om mee te werken, leuk aanbod!.

Marloes Posthuma - David
Marloes Posthuma - David

Prima kwaliteit kaart.

Dekkers
Dekkers

Bij de eerste proefdruk bestelling ontvingen we diverse kleuren van enveloppen en de verschillende soorten papier.
Het persoonlijke felicitatiekaartje na de geboorte van onze zoon vonden wij ontzettend leuk!

We hebben 1 proefdruk gratis mogen bestellen. Zou leuk zijn om er twee gratis te kunnen bestellen ( jongen/meisje)

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede service! klantvriendelijk en mooi assortiment. makkelijk zelf aan te passen.

Nienke
Nienke

Mooi papier, snelle service en snelle levering. Leuke ideeën en leuke voorbeeld kaarten.
Je kunt je kaart helemaal maken zoals je zelf wilt, heel gaaf. Website werkt ook snel.

Soms werd een kaart overschreven tijdens het opslaan, zodat je hem weer opnieuw moest doen.

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke website, leuke ideeën en goede voorbeeldkaarten. wij bestelden meerdere soorten kaarten, soms sloeg de website ze niet goed op of overschreef een andere kaart, zodat je de kaart weer opnieuw moest doen. wellicht dat het aan ons lag, maar het is ons wel meerdere keren overkomen. neemt niet weg dat de service perfect is, geen wachttijden aan de telefoon en supersnelle levering. ook netjes verpakt en mooi papier. de kaart vonden we in het echt nog mooier!.

Nancy
Goed (8/10)
Nancy

Toen we te weinig enveloppen hebben ontvangen direct actie en volgende dag alles binnen.

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg blij met onze zelf ontworpen trouwkaarten. mooie kwaliteit van kaarten en enveloppen en goede service!.

EJ van Strien
EJ van Strien

Mooie kaartjes die je niet snel ergens anders terugziet. Goede kwalitatieve stevige kaartjes.

Geen verbeterpunten, helaas was de post een dag later maar hier kan het bedrijf niets aan veranderen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige website, zeer goede service alles was mogelijk zelfs het logo op de achterkant werd voor ons verwijderd.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21