Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Ramakers van Praag

Top service

Duidelijke site, kaarten ontwerpen was heel makkelijk op deze manier

Dofferhoff

Heel blij met het resultaat van ons (gedeeltelijk) zelf ontworpen geboortekaartje.

Uitstekende prijs kwaliteitverhouding, met stip het meest gebruiksvriendelijk als het gaat om het zelf aanpassen of ontwerpen van je kaartje, snelle service.

Kelly

Super goeie ervaring met Lovz!! Wat een top service leveren ze, echt een aanrader!!

De klantenservice is super, ze reageren snel en helpen je met het oplossen als er iets verkeerd is gegaan.

Robert Herscheid

Goede en mooie kaarten, met een goede service

Kaarten zijn makkelijk te bewerken

Groot

Onze ervaring is goed. Hadden wat problemen met de foto op het kaartje en dit is goed opgelost door het personeel.

Geen tips

Kapitein

We hebben een kaart gemaakt voor ons huwelijksjubileum. Er waren hele leuke voorbeelden op de site en het maken was erg eenvoudig. Super snelle en nette levering!

Handige site, leuke voorbeelden. Snelle levering. Alles heel netjes geleverd.

Gerben

We hebben onze trouwkaarten zelf via lovz.nl gemaakt en laten afdrukken. Het zijn ontzettend mooie kaarten geworden!

Veel keuze in kaarten. Kan zelf de kaarten naar smaak opmaken in een handig online programma. Bestellen is heel makkelijk, fijn dat goedkoop een proefdruk mogelijk is.

Uitlijnen was soms lastig in het programma, dingen op de achtergrond kun ke pas verplaatsen als je de dingen op de voorgrond helemaal versleept. Het zou mooi zijn als het mogelijk is om de plaatjes die al op de kaart staan te kopieren.

Eline van der Rest

Veel mogelijkheden, mooie kwaliteit kaartjes en snelle service

Veel opties, makkelijk te gebruiken ontwerpprogramma.

Prijs van de enveloppen minder of een simpele envelopbij de prijs inbegrepen.

Annemarie

Vele mogelijkheden om zelf een kaartje te ontwerpen. Fijne ervaring met snelle levering!

Persoonlijk contact en website/ ontwerpen

Evelien Heida

Diverse proefdrukken besteld en allemaal vlot geleverd! Ook de definitieve kaart voldoet helemaal aan de verwachting, super blij mee en erg leuke reacties gekregen op de kaart! Bedankt!!

Snelle levering zoals vermeld wordt!

Nee, zijn erg tevreden