Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Uitstekend (10/10)

Snelle levering en mooie ontwerpen. Makkelijk aan te passen naar eigen gegevens. Goede after sales (kaartje ontvangen n.a.v. Geboorte en bestelling van geboortekaartjes).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief!! mooie ontwerpen, goede service en snelle levering!.

Conny van de Woestijne
Conny van de Woestijne

Klantvriendelijk en goede service!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ondanks wat miscommunicatie ( waardoor 2x verkeerde druk) werd er zonder 'wanklank' zelfs tot 2x toe gratis een herdruk verstuurd!.

Miranda tempel
Miranda tempel

Snelle levering en goeie kwaliteit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de geboorte van onze dochter hebben we via lovz geboortekaartjes besteld. het zijn prachtige kaarten geworden en supersnel geleverd helemaal top!.

Stork
Goed (8/10)
Stork

Zeer snelle reactie op vragen

Het lukte mij niet om een foto in te plakken

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het maken van een eigen kaart gaat zeer gemakkelijk. de proefdruk is snel thuis en vragen die we per email stuurden, werden zeer snel en helder beantwoord. over het resultaat zijn we erg tevreden!!!.

Gijsen
Gijsen

Duidelijke site. Mooie ontwerpen. Snelle service. Alles zag er netjes verzorgt uit!

Bij het bestellen van de proefafdruk als tip meegeven om direct een account aan te maken om het ontwerp op te slaan.
Ik was tevreden over de proefafdruk maar had deze niet opgeslagen in mijn account, dus moest ik hem opnieuw namaken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, precies wat ik zou verwachten werd geleverd. alle papiersoorten en envelopkleuren bij de proefafdruk. zeer netjes verzorgd.

Jeroen & Marielle
Jeroen & Marielle

- zeer uitgebreide collectie
- makkelijk een eigen account aan te maken
- je kunt zelf plaatjes uploaden om te gebruiken in je kaarten
- er worden verschillende soorten opmaak aangeboden
- mogelijkheid tot bestellen van voorbeeldkaart (ook met regelmaat gratis)
- snelle levering

Kunnen wij niet bedenken, zijn echt tevreden!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super tevreden over lovz.nl, wij hebben onze trouwkaart en verhuiskaart bij hen besteld. .
naast de prachtige collectie kaarten met volop keuze, hebben wij ook zelf onze eigen creativiteit los kunnen laten. .
de resultaten zijn echt prachtig geworden. .
wij hebben twee keer gebruik gemaakt van een voorbeeld kaart, dat heeft ons echt geholpen om de definitieve kaart samen te stellen. na de bestelling wordt je netjes en goed op de hoogte gehouden van de levering. de kaarten zijn zorgvuldig verpakt, bijna een kadootje om open te maken. .
wat wij echt ontzettend attent vonden, was de felicitatiekaart die wij ontvingen voor onze bruiloft. nog erg bedankt!.

Iris
Iris

Veel mogelijkheden om kaartje te personaliseren. Ruime keuze.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service. kaartjes snel in huis.

Martine van den Bosch-Lieftink
Martine van den Bosch-Lieftink

overzichtelijk, makkelijk, hip

Misschien iets makkelijker maken om je opgeslagen werk weer te openen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik had al eerder een kaartje hier laten maken toen we gingen samenwonen en dat was ook super! nu opnieuw hier een kaartje gemaakt voor ons huwelijk!.

van der Wal
van der Wal

Snelle levertijd en makkelijk programma met veel keuze mogelijkheden om zelf je kaartje te ontwerpen

Op het setje voorbeeldkleuren voor enveloppen de kleurnamen vermelden zodat je weet hoe je je favoriete kleur moet bestellen (onder welke kleurnaam).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, zie sterke en verbeterpunten.

K.Kreemers
Goed (8/10)
K.Kreemers

Kwaliteit en snelheid zijn sterke punten.

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles is goed en netjes afgewerkt en van een goede kwaliteit.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21