Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Diny Verkroost

Het programma om zelf het kaartje te maken werkte prima! T ging heel gemakkelijk.

Ontzettend snel geleverd! Een dikke 10 !

P. Elferink

Snelle service
Makkelijk zelf kaart aan te passen naar eigen wens

Proefdruk laten maken, zeer aan te bevelen.
Makkelijke site voor de creatieveling die zelf eea aan wil passen om er je eigen persoonlijke kaart van te maken.

Wat ik jammer vond is dat er niet wordt gelet op kleinigheden die je zelf over het hoofd hebt gezien.
Ik had bijv een dubbele punt vergeten achter - feest van ... ( en dan de tijd)
En ik had bij de proefdruk een andere kleur enveloppe welke ik niet meer de kleur wist.
Bij de grote bestelling had ik een andere kleur ingevuld ( ik had mooi zilver bijneemt proefdruk en later grijs besteld)
Als dit even aangegeven was of het klopt dat ik een andere kleur enveloppe had gekozen dan had ik gezien dat ik een andere had besteld... wat ik jammer vond. De enveloppe bij de proefdruk was mooier nl.
Dan merk je dat er klakkeloos overgenomen wordt en niet even meegekeken.
Verder is het een mooie kaart geworden.
Wel had ik er ook graag bedankkaartjes van gehad. Die heb ik niet gevonden.

Colette

2 proefkaarten kunnen besteld worden. Op site staat niet duidelijk vermeld dat er max 2 proefkaarten besteld kunnen worden. Kaarten zijn makkelijk zelf te 'designen'. Bestelde producten worden heel...

Vermelden hoeveel proefkaarten besteld kunnen worden.

Sanne

Fijne site, veel keuze en eigen bewerkingsmogelijkheden. Als je eenmaal de keus hebt gemaakt is de levering ontzettend snel.

Inge Engbers

Erg tevreden over onze trouwkaarten. Medewerkers zijn zeer begripvol als het gaat om typfouten die achteraf pas zijn opgemerkt en helpen je hiermee.

Het is gemakkelijk om zelf een kaart te bewerken. Daarnaast vond ik het erg fijn dat ik bij mijn eerste “proef” bestelling alle kleuren van de enveloppe en het soort papier dat gekozen kan worden meegezonden kreeg.

Wellicht wel leuk om bij een grote bestelling eens een actiecode voor korting of iets dergelijks te geven. Daarnaast zou de bezorging wat sneller mogen.

Lincey

De site oogt fris,werkt super gemakkelijk bij eigen ontwerp,mooie kwaliteit,snelle service,krijgt n envelop vol met het te kiezen papier bij je proefdruk,kunt zelf het af te nemen aantal...

Karlijn

Makkelijk om je kaarten online te maken en een goede snelle levering! Top!

Diane Schrijver

Goed, snel en leuk achteraf een kaartje te krijgen als felicitatie met de geboorte van onze zoon.

Ruth Schouten

Kaartjes zijn makkelijk te bewerken en zien er super mooi uit !

Mooie kaartjes en bezorging goed.

Jolien Olde Monnickhoff

Overzichtelijke website, fijn dat opgeslagen werk goed terug te vinden is, 2 keer geboortekaartjes besteld terwijl we bij de 2e wel eerst weer georiënteerd hebben op verschillende websites. Super...

duidelijke lay out, werkt snel genoeg, goed en gemakkelijk kaartjes te bewerken.

Het centreren van tekst is heel lastig, uiteindelijk heb ik de tekstbalkjes zo groot als het kaartje gemaakt en de tekst gecentreerd. maar uiteindelijk bleek dit toch nog niet helemaal recht. misschien handig om daar nog wat op te bedenken.