Lovz.nl

G. Kuipers

Erg tevreden, tot twee keer toe een mooi uniek kaartje kunnen maken. Tijdige levering, goede kwaliteit en persoonlijke service.

Persoonlijke benadering door felicitatie van het bedrijf bij geboorte kind

Van der Meulen

Kaarten zijn leuk en je kunt zelf makkelijk tekst foto plaatjes veranderen.Super snelle levering.

Snel en mooi geleverd

Anne Wener

Goede kwaliteit, veel keuze en makkelijk naar wens aan te passen.

De kaartjes zijn van erg goede kwaliteit, veel opties en veel keuze.
Achteraf kregen ontvingen wij nog een kaartje met felicitaties voor de geboorte van onze dochter. Leuk, die persoonlijke touch!

de Graaf

Top!

Erg snelle en goede levering

Uitlijnen van de stippen gaf in het voorbeeld iets anders aan dan toen ik de kaart op de mat kreeg.

Harun Pinarbasi

Zeer snelle levering en goede kwaliteit.. ook kregen we een felicitatie kaart met de geboorte van onze zoon van team Lovz, Zeer attent het team.. ik raad de website zeker aan iedereen aan!

Klantvriendelijk, snelle levering, prijs/kwaliteit verhouding

Geen verbeterpunten

Claudia Jansen

Overall ben ik erg tevreden.

Prettig telefonisch contact.
Veel mogelijkheden om het geboortekaartje (in dit geval) persoonlijk te maken.

De bezorging is uiteindelijk niet erg gunstig verlopen, nu begrijp ik dat dit waarschijnlijk niet aan jullie ligt maar zeker in het geval van geboortekaartjes wil je ze zsm in huis hebben.

Evengroen Ramona

Prettige en snelle service

Ruime keus in kaartjes en mogelijkheid om zelf je kaartje te maken.

Werken met het raster is soms lastig. Bij ons ging het om een tweeling kaartje en we wilde graag alles op dezelfde lijnen en plekken. Heel moeilijk om voor elkaar te krijgen. Zou fijn zijn als je zou kunnen knippen en plakken of kopiëren zodat beide zijden gelijk zijn.

Annemarie van der Steen

LOVZ heeft onze geboortekaartjes prima afgeleverd.

Heel fijn om de enveloppe vast eerder in huis te hebben. Wij kregen een felicitatiekaartje achteraf, heel attent!

Voor elke nabewerking/ en nieuwe verzending moet je betalen.
De rand van de hele totaal bestelling was versprongen.

Reactie Lovz.nl:

Hallo Annemarie,

Bedankt voor je review! Als er iets niet goed is gegaan met ons drukwerk of de afwerking van de kaarten, dan zijn wij daar ook verantwoordelijk voor! En drukken de kaarten meestal opnieuw. Ik neem aan dat je ons serviceteam op de hoogte hebt gebracht!?
Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Sanne

Zeer professioneel en kwaliteitsgericht

Goede service, snel en en mooie kwaliteit