Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Tjeerd

Origineel, kwaliteit voor een leuke prijs

Huisjes

Lovz.nl is een super fijne en gemakkelijke website om je kaart te maken precies zoals jij deze wilt. Wij hebben in december voor de 2e keer een geboortekaartje gemaakt (zelf gemaakt, niet een kaart...

Ruime keuze kaarten
Fijn dat je zelf naar eigen smaak kaarten kan maken
Je kan de kaarten die je maakt opslaan en op een later moment mee verder gaan. Op deze manier kan je je kaart alvast klaarzetten voor het moment dat je deze daadwerkelijk wilt bestellen.

Ik vond het jammer dat je na 1x bestellen van de proefkaart al moet betalen. Ik snap dat hier een grens aan zit, maar wij wisten niet wat het geslacht van onze kleine zou zijn, waardoor je al 2 kaarten nodig gaat maken. Vaak zie je pas bij het zien van een kaartje in het echt wat je aan zou willen passen of eventuele typefout, kleur valt tegen etc. Misschien een idee om dan bij de eerste bestelling een kortingscode te doen, zodat je bij toch een eventuele wijziging (wat ik me kan voorstellen dat veel mensen dit hebben) nog 1x een gratis proefdruk kan bestellen.

Martine

Overzichtelijke site en veel verschillende leuke/mooie voorbeelden. Veel aanpasmogelijkheden om er een eigen kaart van te maken. Niet alles was aan te passen, soms wel wat ik net wilde ;-) maar er...

na verzending van de proefkaart kregen we een heel pakje met voorbeeldkaartjes om zo goed te kunnen zien en voelen wat het verschil is tussen de verschillende papiersoorten. Echt top! Dat kan je op de site niet zien of voelen. Ook kregen we alle kleuren van de enveloppen erbij op kleine kaartjes, zodat je de echte kleur kan zien.

beetje muggensiften want het is top, maar als je werkelijk alles kan veranderen (denk aan kleur, grootte, invoegen foto ed) dan kan je er echt helemaal je eigen kaart van maken. Maar nogmaals, dat zijn echt de kleine dingetjes.

Elaine

Keuze uit veel leuke kaartjes die helemaal aan te passen zijn naar je eigen wens, super fijn! Al tweemaal onze geboorte kaartjes hier besteld en zeer tevreden!!

Veel mogelijkheden om kaart persoonlijk aan te passen

K. Belleman

De ervaring die ik heb met LOVZ is erg positief! Goede service en bereikbaarheid! Snelle communicatie en levering!

Komen afspraken na. Erg attent en persoonlijke betrokkenheid

Amy Noordhof

Top! Snel verzonden, gemakkelijk een kaartje ontwerpen. Erg tevreden!

Duidelijke website!

G.k

We konden zelf ons geboortekaartje ontwerpen,en konden daarbij kiezen uit ontzettend veel mogelijkheden, drie drukproeven besteld,zeer snel geleverd,en ook geboortekaartjes waren voor 18:00 uur...

Super snelle en nette levering,veel mogelijkheden bij ontwerpen.

1 puntje maar..De foto op het kaartje is erg donker afgedrukt, het lijkt of we een donker getint kindje hebben, terwijl de foto zelf niet zo donker was,dat was het enige wat jammer was,verder heel mooi!

Elaine

Veel mogelijkheden om kaart persoonlijk aan te passen

Marieke Kneepkens

We hebben het geboortekaartje via de website ontworpen, wat erg makkelijk en eenvoudig ging.

We hadden op een avond een nabestelling gedaan wat later niet nodig bleek. Toen hebben we er meteen een mail achteraan gestuurd omdat het al later op de avond was. De volgende ochtend kreeg ik meteen een mail dat de order geannuleerd werd. Een fijne service!
Tevens is de klantenservice goed bereikbaar en ook een ruim tijdsbestek.

Op de website waar je het kaartje ontwerpt, konden wij geen 'knop'/mogelijkheid vinden om je gedane actie ongedaan te maken. Daardoor hebben we een aantal keren de pagina gesloten en opnieuw het ontwerp geopend om dan weer verder te gaan.

Lisette

Gemakkelijk om een kaartje aan te passen aan je persoonlijke wensen. Fijn dat je van te voren een adressenlijst kunt invoeren. Services dat je bij een proef kaartje de verschilden soorten papier en...

Fijn dat je bij de eerste proefdruk de verschillende soorten papier en envelop kleuren toegestuurd krijgt.