Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Jolanda rietstra
Jolanda rietstra

Ik vond het heel ergleuk dat wij na de geboorte van onze dochter een persoonlijk kaartje van lovz ontvingen om ons te feliciteren!

Geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel erg positief! snelle levering van proefdruk, enveloppen en het geboortekaartje zelf. toen ik de verkeerde enveloppen had besteld was het ook geen probleem ze weer terug te sturen voor de goede enveloppen. super service!.

Carolien
Carolien

Goede kwaliteit papier en makkelijk zelf ontwerpen

Proef afdrukken iets goedkoper maken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden over onze geboorte kaartjes! niet te duur en goede kwaliteit kaartjes! zelf ontworpen, wat erg eenvoudig is.

Debbie Van Dooren
Debbie Van Dooren

- overzichtelijk
- snel
- goed verzorgd
- goede kwaliteit
-betaalbaar

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en een erg fijne en werkbare website.

Daphne Hageman

Hele fijne site, je kan je kaartjes aanpassen zoals jij dat wilt. proefdruk bestellen en echt een hele snelle en fijne service. .
wat wij ook leuk vonden is dat na het bestellen van de geboortekaartjes wij ook een felicitatie kaartje kregen voor de geboorte van onze dochter! erg attent!.

Maite Merk
Maite Merk

Mooi pakket bij de proefdruk. Snelle levering van de kaartjes.

Misschien een contactpunt waar je verbeterpunten kunt aangeven over het kaartje zelf, het ontwerp.

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuke kaartjes! zeer snelle levering. mooi pakket ontvangen bij de proefdruk.

Addie Putto
Voldoende (6/10)
Addie Putto

De service van een proefdruk eerst!!! en gelijk alle kleuren en materialen van briefpapier / envellope... super!!!
De kaarten zijn relatief goedkoop

Wat wij miste waren 1 dat je de adressen kon meesturen en postzegels dat is een hele zwakke set van jullie!!!!
Greetz en Hallmark hebben dat nl wel, en als er dus bij hun wel een kaart tussen had gezeten waren wij daarbij gebleven!!!
Bij zo een hoeveelheid krijg je daar een korting of je postzegels zijn gratis...

Score voor Lovz.nl:3/5

Goed, klantvriendelijke site..

Ilse Bijker
Ilse Bijker

Je kunt de enveloppen al eerder geleverd krijgen om alvast de adressen op te schrijven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Lovz.nl heeft een makkelijk te gebruiken website. je kunt heel eenvoudig je eigen kaartje ontwerpen of al een bestaand ontwerp uitkiezen.

Marleen
Marleen

Snelle levering van het product. Pakketje erbij met alle verschillende soorten papier.

Ik heb een mail gestuurd met de vraag of het merklogo eraf gelaten kan worden, hier heb ik helaas geen antwoord op gekregen. Dit zou wel een fijne mogelijkheid zijn, helemaal voor trouwkaarten. De enkele kaart heeft namelijk geen logo..

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering van de bestelling en kwalitatief goede kaarten!.

Mariska
Mariska
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super! netjes en heel snel thuis bezorgd.

Leonie Koops
Leonie Koops

persoonlijk contact, tips om nog mooier ontwerp te maken.

We bestelden 2x 25 kaartjes. beide pakketten werden snel geleverd, maar in een twee aparte grote dozen. Dat had ook in een klein doosje of enveloppe gepast.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een leuke ontwerpen en alles in een handomdraai aan te passen en te perfectioneren. na het uploaden van ons eindontwerp werden we nog persoonlijk benaderd. een kleine tip om de kaart nog mooier te maken. nog niet eerder meegemaakt!.
een site om nog een keer een bestelling te doen.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21