Lovz.nl

Kimberly Verriest

Perfect! Snelle levering (besteld op zondag, maandagvoormiddag al levering!), product komt overeen met internet en zeer mooi ontwerp!!
Een aanrader

Mooi ontwerp, snelle levering! Prijs-kwaliteit ok

App via slartphone is wat onpraktisch met het touchscreen.
Afbeeldingen op het kaartje misschien ook bij de afbeeldingen plaatsen

Danique

Zelf het kaartje gemaakt via deze website en dat werkt heel makkelijk! En voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis!

Nvt

Charlotte Sneijers

Prima service, snel contact en een heel mooi product waar we erg blij mee zijn!

M. Schaap

Wij zijn erg blij onze geboortekaartjes bij Lovz te hebben besteld. Alleen hier konden wij voor een goede prijs het kaartje maken zoals wij hem mooi vinden. Geen gedwongen keuze uit details die je...

Mooie kleuren en keuzes van opmaak. Geen gedwongen keuze uit details die je niet wilt.

Ga zo door, heel veel succes en nogmaals bedankt!!

Familie Berger

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering!

Fijne website waarop het makkelijk werken is om je eigen wensen in het kaartje te verwerken.
Wij waren erg gecharmeerd van het persoonlijke kaartje na de geboorte van onze dochter om ons te feliciteren!

Dominique

Mooie geboorte kaartjes besteld.
Duidelijke site, makkelijk en helemaal naar smaak te maken.
Kleuren duidelijk te zien op het voorbeeld. Helemaal tevreden!

Benthe Op Den Brouw

Wat een prettig bedrijf om mee samen te werken. Super klantvriendelijk! Mijn kinderen hebben een naam met een cedille. Deze werd niet herkend op de kaart dus er kwam een gek tekentje te staan. Op...

klantenservice!

Uitgebreidere keus in bijzondere letters

Renate

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje van ons zoontje. Kwaliteit van het karton en de kleuren van het kaartje zijn heel goed. Proefdruk gehad van te voren waardoor je goed kan zien hoe het...

Jele van Veen

Top ervaring. Leuk om alles zelf te ontwerpen en alles verliep soepel en snel qua bestellen en leveren.

Het werk heel snel. Vooral de levertijd is top.

Heb ik eigenlijk niet!

Priscilla van Grinsven

De website is erg duidelijk en je kan je kaartje makkelijk zelf aanpassen. Wij zijn heel erg tevreden over lovz.nl

Hele goede service en alles snel in huis