Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

T. Bax

Prima en duidelijke instructies.
Erg makkelijk om een kaart zelf te maken!

Heel veel keuze in kaarten, lettetype, versieringen e.d.

San

Top! Veel mogelijkheden om zelf te ontwerpen en uitproberen met de proefdruk. Mooie kwaliteit en super snelle service.

Kristel Goes

Goede service, vriendelijk en klantvriendelijk

Snelle reactie op eventuele vragen die voor mij niet duidelijk op de site stonden

Puur zenergie

Wij lieten onze geboortekaartjes drukken bij lovz en hadden eenmaal een gratis proefdruk gevraagd.

Precies zoals we wilden ?

Mogelijkheid tot knippen en plakken en functie ‘ongedaan maken’ zou handig zijn...

Myriam

Het was heel makkelijk om met het online programma de kaarten samen te stellen. De gratis proefdruk was een leuke toevoeging en het bestellen van de kaarten was makkelijk, ze werden dezelfde dag nog...

Snelle en nette levering. De kaarten waren super netjes verpakt. Er zat geen enkele beschadiging op de kaarten.

Sadaf awad

Super! Prachtig kaartje, snel bezorgd en daarna nog een persoonlijk felicitatie kaartje voor onze zoon gehad.

Ik vond her heel makkelijk om een kaartje te maken. Overzichtelijke site en goede service.

Ik kwam per toeval bij deze site, had er nog nooit van gehoord. Je komt snel op geboortekaartjes.nl etc. Dus meer reclame voor de site? Ik vind jullie te gek en de kaartjes zijn origineel en hip!

J

Snel geleverd, veel keus!

Proefpakketje met alle mogelijke kleuren enveloppen en soorten karton.

Etiketten voor op de enveloppen laten bedrukken.

Linda

Super fijn bedrijf! Mooie duidelijke site en snelle reactie op vragen. Kaartjes waren ook erg snel binnen!

Snelle reactie bij vragen. En natuurlijk de prachtige kaartjes!

Geen.

Lenneke

Erg tevreden over het geboortekaartje voor onze zoon, die naast de standaard lay-out ook maatwerk elementen bevatte. Dit werd vlot en naar tevredenheid aangepast door Lovz.nl. Ook de levering...

De snelheid en gemak waarmee maatwerk wordt geleverd

S Stelwagen

Super leuk kaartje besteld bij lovz! Naderhand nog een persoonlijk kaartje van lovz ontvangen met felicitaties ! Snelle levering en goede kwaliteit !

Bij proefdruk krijg je een pakketje met voorbeelden uit de soorten papier en de verschillende kleuren enveloppen.