Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

D.Visser

Snelle levering en allemaal keurig in orde! Wij zijn zeer tevreden over de geboorte kaartjes.

Renske de Vries

Prima, 1x mailcontact gehad en dat was prima. Snelle reactie ontvangen.

Snelle reactie op een vraag via de mail.

Rachel

Super. Levering was snel en na een mailtje snelle reactie! Fijn

Gratis proefkaartjes met structuren.
Snelle reactie op een vraag.
Snelle levering.
Leuke attentie kaart met kerst

J.Vromen

Ik heb ons geboortekaartje zelf via lovz ontworpen. De site is gemakkelijk in gebruik. De bestelling verloopt heel snel en de kwaliteit van de kaart en ook de (foto)labels zijn heel mooi.

Snelle levering, goede kwaliteit

Amanda jonker

Zeer goede ervaring met Lovz. Ik heb een proefdruk aangevraagd maar door de kerstperiode heb ik deze niet ontvangen. Hierover gebeld en ze hebben zonder probleem nogmaals een proefdruk gestuurd....

Goede kwaliteit en klantvriendelijk.

Eline

Zeer tevreden over het gemak waarmee we ons kaartje geheel naar eigen smaak hebben gemaakt. Veel functies en ontwerpen mogelijk. Mooi papier en snelle service. Zelfs een persoonlijk kaartje van Lovz...

Persoonlijk. Goeie ontwerpmogelijkheden en lettertypes.

Kleur van de gouden envelop te heftig. Die mag wat zachter, dan hadden we er waarschijnlijk voor gekozen. Nu parelmoer gedaan. Mooi en subtiel.
Ik zou graag een pdf van mijn kaartje willen zodat ik hem in het geboorteboek kan plaatsen. Tip om deze mogelijkheid te bieden.

Bernhard

Zeer positief. Veel mogelijkheden en prima service.

Veel mogelijkheden bij het zelf maken van een geboortekaart en snelle levering

Marianne Harsevoort

Leuke website, voor de 2e keer geboortekaartjes ontworpen en besteld.

Duidelijke website.
Leuk om nog kaartje van LOVZ te ontvangen met felicitatie van geboorte van onze zoon.

Chantal

Wij zijn heel blij met de geboorte kaartjes die we zelf hebben ontworpen. Het was gemakkelijk en snel! Het resultaat mag er wezen!

Snelheid versturen, gemakkelijk aanpassen en kaartje achteraf erg leuk!

De kleuren in ontwerpprogramma komen niet altijd overeen met de kleuren op papier. Dit ligt ook aan welk soort papier je kiest. Het is een must om een proefkaart te bestellen daarom.

Tineke

Mooie kaartjes zelf kunnen maken en helemaal naar wens kunnen aanpassen. De kaart werd heel goed op fouten gecontroleerd en hebben ons gelijk op de hoogte gebracht!

Kaart controleren op fouten