Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Robert
Robert

Snelle levering en overzichtelijke site.

n.v.t.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Overzichtelijk , duidelijk en prettige site om mee te werken. tevens een .
snelle levering. zeker aan aanrader!.

Paolo Perrotta
Paolo Perrotta

De nazorg was uiterst goed en dat ze de moeite namen om namens lovz.nl ons er kaartje te sturen was echt geweldig

Eigenlijk geen onze ervaring was uitstekend.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring was uitstekend mocht er een tweede komen dan gaan we zeker nogmaals bij lovz.nl de kaartjes bestellen. ze waren ook zeer attent en hebben ons een geboorte kaartje gestuurd met de groetjes van hum hele team.

Milou Droste
Milou Droste

Mooie afdrukken, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle verzending

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooie afdrukken, goede prijs kwaliteit verhouding en snelle verzending.

Staamer
Staamer

- bij de proefdruk kregen we samples van de soorten papier waar je uit kunt kiezen op de site en ook de verschillende kleuren van de enveloppen. Enorm fijn!
- we kregen een kaartje die waarschijnlijk standaard uit de printer komt rollen, alleen de moeite die lovz.nl gedaan heeft om onze oudste dochter te feliciteren werd enorm gewaardeerd (dmv een persoonlijk geschreven tekst aan haar op t kaartje).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super goede ervaring. voor het bewerken van het geboorte kaartje hoefden we niet een ander programma te downloaden oid, het ging hartstikke makkelijk.

femke

Fijne site/ontwerpprogramma voor de kaartjes. veel voorbeelden en opties. snelle levering. makkelijk bestelproces. veel keuze uit enveloppen etc. geen negatieve opmerkingen te bedenken.

MS
MS

Goede software

Check voordat de kaarten naar de klant gaan, op 100 kaarten, ca. 10 met een grijze lijn van drukmachine aanwezig, welke niet gebruikt kunnen worden om te sturen naar gasten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben hier onze trouwkaarten besteld. de software voor het zelf aanpassen van het design van de kaart was heel gebruiksvriendelijk en het papier (parelmoer) waar wij de kaart op hebben laten drukken ook! we krijgen veel positieve reacties van genodigden dat ze de kaart erg mooi vinden..
helaas waren er een aantal kaarten bij waar een grijze lijn (van de drukmachine?) over de kaart liep. hier moeten wij nog contact over opnemen.

Eva
Eva

professioneel

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prachtige kaartjes en levering was bijzonder snel en professioneel.

Elsa Tinga
Elsa Tinga

Origineel, ruim aanbod

Eigenlijk niet.

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top! goede levering, goede kwaliteit.

Monique
Monique

Snelle levering en persoonlijk

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering van de enveloppen en kaartjes.
veel mogelijkheden om een kaartje naar je eigen wens aan te passen. .

Rianne
Rianne

Het mailcontact was super! Heel snel antwoord.

Niets op aan te merken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele goede service en goed mailcontact! .
hulp gekregen bij het ontwerp wat ik in mijn hoofd had, omdat ik het zelf niet voor elkaar kreeg. .
het kaartje is daardoor precies geworden zoals ik wilde en heb er super leuke reacties op gekregen. .

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21