Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Sharon Doosje
Sharon Doosje

Snelle levering, prettig dat de enveloppen van te voren te bestellen zijn.
Veel mogelijkheden voor karton keuze van de kaart.
Zoals de kaart op internet eruit ziet, zo krijg je hem ook afgedrukt!

De kaarten zijn niet heel goedkoop, maar wel van goede kwaliteit.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb mijn geboortekaartje op deze website, met behulp van hun voorbeelden zelf ontworpen.

Landeweerd
Landeweerd

Vooral het producte helemaal maken zoals je zelf wil, vinden wij fantastisch.

Nog meer mogelijkheden toevoegen van standaard clips, plaatjes, teksten zou leuk zijn,

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben goede ervaringen met lovz.

Kim Ramaharomanana-Pierik
Kim Ramaharomanana-Pierik

Makkelijke site, snelle levering. Goed dat ze staaltjes van kaarten en enveloppen meesturen.

Houden zo!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hartstikke goed! wij bevelen lovz zeker aan.

Tien
Tien

- mooie kaarten op prachtig papier
- proefset was perfect, ook met voorbeelden van papiersoorten en kleuren enveloppes
- verpakking keurig, zodat de kaarten in goede staat werden ontvangen
- erg leuk dat we van het bedrijf onze eerste felicitatiekaart mochten ontvangen

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben onze trouwkaarten besteld bij lovz. na onze proefkaarten was ook onze volledige bestelling supersnel bezorgd! de kaarten waren uiterst keurig verpakt en zagen er precies uit zoals verwacht. wij zijn dan ook bijzonder tevreden over het resultaat!.

Barbara
Barbara

Veel keuze, super snelle levering, betrokkenheid

Het bewerkprogramma is niet echt van deze tijd.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keuze in kaartjes, duidelijke communicatie over prijzen en staffels..
wij hebben vanuit een bestaand ontwerp, deze via bewerking, eigen gemaakt. persoonlijk vind ik het bewerkprogramma verouderd. de afbeeldingen zijn verouderd, zoomfunctie totaal niet scherp en gebruiksgemak is laag. maar desalniettemin, hebben wij een erg leuke kaart kunnen samenstellen..
levering was echt super snel; zondag besteld en maandag al in huis! en na onze zending ook nog een lief bericht vanuit het team van lovz.nl. top service, echt een aanrader!.

Karen
Karen

Hele snelle.levering ook naar belgie. Mooie printkwaliteit

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top! hele leuke geboortekaartjes van prima kwaliteit. supersnelle levering ook naar belgië. reageren ook snel op mails met vragen.

Paolo Perrotta
Paolo Perrotta

De prijs kwaliteit was uitstekend, de website editor om zelf kaartjes te maken was ook hartstikke fijn om mee te werken.
De geleverde kaartjes zagen er prachtig uit!

Geen aanmerking

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mijn ervaring was uitstekend!.

Marissa Brugge
Marissa Brugge

Mooie diverse kaarten
Bij een proefkaart krijg je alle verschillende soorten papier en enveloppen (kleuren) super!

Helaas staat er op onze trouwkaart een spelfout.... met een laatste controle check zou dat verholpen zijn. Op onze kaart kon je (door de keuze van het lettertype) de letters niet goed lezen in het scherm tenzij je hem met 400% zou vergroten (kwam ik later achter)

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel fijn. fijne communicatie en snelle levering!.

Marjolein
Marjolein

snelle reactie vanuit klantenservice, denken met je mee, heel persoonlijk en advies op maat.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Mooi resultaat en een erg goede en persoonlijke service. online module om zelf kaartjes te maken/ aanpassen werkt prettig. heel fijne ervaring met dit bedrijf dus!.

Marieke Nuijten
Marieke Nuijten

Mogelijkheid voor ontvangen van een proefdruk was voor mij erg belangrijk, dat kan niet overal. En gemakkelijk om de kaart zelf aan te passen op de website om zodoende een goed beeld van gewenste kaart te krijgen. account waarin je diverse design kan opslaan

geen die mij nu te binnen schieten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed! snelle levering, goede service en mooie kwaliteit!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21