Lovz.nl

Sanne & Tijl

Een heel goede ervaring

Mooie ontwerpen & snelle service

Judith

Heel goede ervaring. Aanrader!

Duidelijke website, gebruiksvriendelijk, snelle en nette service. Leuk dat we na de geboorte ook een persoonlijk kaartje ontvingen, erg attent!

Rebecca

Ik ben zeer tevreden over de snelheid van ontvangst, de wijze van verpakken van de kaartjes, de werkwijze op de site en het bestellen van een proefdruk.

Ik vond het een leuke verrassing om een felicitatie kaartje te mogen ontvangen namens Lovz.nl.

Ik wilde graag een wit vlak waar ik een tekstvak op kon plaatsen, dat heb ik niet gevonden. Ik heb het uiteindelijk op een andere manier gedaan. Wat ook gelukt is maar een wit vlak was gemakkelijker geweest.

Rengers

Prachtig kaartje voor onze dochter laten maken, snelle service en vriendelijke medewerkers.

Zoeken persoonlijk contact, hebben een felicitatie ontvangen per post toen onze dochter geboren is. Snelle service en goede kwaliteit. Zijn erg blij met ons geboortekaartje.

Geen.

Nikki

Op Lovz hebben wij een bestaand geboorte kaartje geheel naar eigen wens aangepast. Fijn dat dit zo makkelijk kon en dat de proefdruk direct dezelfde dag nog naar ons werd toe verzonden. Het kaartje...

Makkelijk aanpassen van het kaartje

Geen verbeterpunten.

Rimonda Johannes

Fijne ervaring en goede service

Goede service mooie kaarten

Roos

Mooie en originele kaartjes, gemakkelijk zelf aan te passen. Snel geleverd. Ook de ruime keus uit enveloppen en kaartformaten is tof!

Michelle Geraerts

Super leuke kaarten en service.
Nadat wij onze bruiloft kaarten hadden gemaakt, hebben wij ook nog een kaartje van het LOVZ team gekregen met een felicitatie voor onze bruiloft.

Mooie en hippe kaarten.
Goede kwaliteit van papiersoorten
Goede kwaliteit van enveloppen.
Het programma om de kaarten te maken is zeer gebruiksvriendelijk.

Proefdruk wellicht gratis op te vragen.

Liesbeth Kuijt

Het kaartje is geworden zoals gehoopt! Heel tevreden met het resultaat! Bedankt!!

M. Geertsma

Mooie kaartjes en snelle levering.