Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Everdina van Olst

Wij zijn erg tevreden over Lovz.nl: veel mogelijkheden om een geboortekaartje helemaal naar eigen wensen aan te passen. Een proefdruk was heel snel binnen en ook de kaartjes zelf waren heel snel in...

Eigen kaartjes/ontwerp goed op te slaan en terug te vinden.
-snelle levering
-leuk om een felicitatiekaartje te krijgen ba de geboorte

Een 'ongedaan maken' functie toevoegen bij de kaartbewerker. Zodat als je het bewerkte onderdeel toch niet wilt je deze gemakkelijk weer weghaalt/terugzet.

Paul

Leuke kaartjes met veel ruimte om de ontwerpen aan te passen

Geboortekaartjes worden erg snel verzonden (proefdruk kan wel iets langer duren).
Leuke ontwerpen.

Het ontwerpen en/of aanpassen van een ontwerp is via de tablet wel even oefen. Via een PC is het makkelijker.

Rian

Snelle levering en het is eenvoudig om zelf een kaartje samen te stellen.

Eenvoudig in gebruik, snelle levering en een attent kaartje voor geboorte dochter

Je kunt maar 1 proefkaartje gratis bestellen. Extra kaartjes kosten niet veel, maar het voelt vriendelijker om meer gratis proefdrukken te kunnen bestellen. Wij wisten bijvoorbeeld niet het geslacht van de baby, dus wilden een proefversie van een jongetje en meisje.

Norma

Klantgericht, duidelijke website, vriendelijk.

Duidelijke informatie. Snelle reactie via de mail.

Meerdere gratis proefdruk misschien? Bijna 4 jaar geleden heb ik een gratis proefdruk aangevraagd voor een geboortekaartje. Nu ik mijn trouwkaart had ontworpen wilde ik een gratis proefdruk aanvragen, maar dit kon niet omdat de code al eens gebruikt was. Uiteraard snap ik dat misbruik van deze code dan moeilijk tegen te gaan is.

Reinders

Duidelijk stappen met ontwerpen, snel geleverd, goede kwaliteit!

Creëren van eigen kaart gaat makkelijk
Voorbeeldkaart kun je voor 1 euro bestellen
Je krijgt daar voorbeelden papiersoorten bij,om te bekijken

De afmetingen van de envelop kun je niet aanklikken. Alleen afbeelding standaard envelop. Je twijfelt dan of het formaat goed is omdat het niet zichtbaar is op de site. Komt wel in goed formaat aan na bestelling

Ivo Ulle

Prima service en goede kwaliteit.

Mooie kwaliteit kaartjes, Handig dat je met je eerste bestelling alle papiersoorten meegestuurd krijgt.

Alles was prima naar wens. Na het afnemen van minimaal 60 kaartjes. Kun je een bestand opgestuurd krijgen. Hier hebben wij een prachtige canvas van laten maken. Deze optie staat volgens mij niet vermeld op de site.

Danielle

Zeer goed

Goede en snelle service

Annemiek van Spijker

De service en snelheid zijn super. De kwaliteit van de kaart ook geweldig goed!

Snelheid en kwaliteit zijn top!

Iets meer kunnen variëren met plaatjes. En een duplicaat sturen via de mail van de kaart.

Joyce Kuppens Mullenders

Duidelijk website, goede communicatie, snelle service en een heel attent kaartje bij de geboorte van onze zoon

Attent, servicegericht en duidelijk

Geen verbeterpunten :-)

Daisy

Goede service! De geboortekaartjes voor 18 uur besteld en de volgende dag in huis. Zag er allemaal heel netjes uit en was goed verpakt!

Besteld voor 18 is volgende dag in huis.