Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Dian
Dian

Snelle levering!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring! zelf het geboortekaartje aangepast en de volgende dag een proefdruk in huis. super tevreden over het resultaat!.

Anja
Anja

Voor onze tweeling hadden wij twee kaartjes gemaakt. Om 23u hebben we de bestelling afgerond en een half uur later kwamen we er achter dat er een kleine typefout zat ik de kaart van onze zoon. Ik heb toen een mail gestuurd en een Facebook bericht achter gelaten met de vraag of dit nog aangepast kon worden voor het drukken. Om 23.45u heb ik nog een antwoord gehad via Facebook, waarin ze aangaven de aanpassing te hebben doorgevoerd.
Top service! Hartelijk dank :)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Veel keus uit prachtige kaartjes! makkelijk om zelf aan te passen.

Kimberley Ackermann
Kimberley Ackermann
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top! snel geregeld en mooie kaarten. helemaal tevreden!.

J pols
Goed (8/10)
J pols

Betere mobiele versie van de site.

Reactie Lovz.nl:

Hallo Joyce,

Bedankt voor je review! Onze nieuwe site komt eraan! En die is voorzien van alle nieuwste mogelijkheden. En wij verwachten dan ook dat het mobiele stukje veel klantvriendelijker gaat worden!
Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Super leuke ontwerpen en makkelijk naar je eigen wens aan te passen. het is fijn dat je heel simpel een proefdruk kunt bestellen. enige minpunt is dat er geen goede mobiele versie is voor het aanpassen van de kaartjes en dat je dit echt achter een computer moet doen.

Jolanda
Jolanda

Zeer snelle levering
Duidelijke site
Makkelijk in elkaar te zetten
Niet duur

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijn dat je meerdere proefdrukjes kunt laten opsturen, enveloppen vooraf kunt bestellen en dat het super makkelijk te maken is. zeer snelle levering, top! en hoe leuk is t om na je geboortekaartjes ook nog een persoonlijk kaartje te ontvangen van het team met een felicitatie erop!.

Elleke
Elleke

Overzichtelijk

Misschien een knop op de homepage om meteen een eigen ontwerp te maken ipv bestaand aanpassen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg toegankelijk en overzichtelijk. fijne site om kaartjes te bestellen. bestaande ontwerpen kunnen makkelijk aangepast worden.

Kathy de Bruin
Kathy de Bruin

Duidelijkheid op de site en een persoonlijk kaartje na de geboorte van onze dochter. Erg leuk!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle levering en vooral makkelijk bestellen. de ontwerpen zijn erg mooi en dat kregen wij ook terug na de verzending van onze kaartjes. mocht er nog een kleine komen, dan bestel ik hier zeker weer de geboortekaartjes.

Inge
Inge

Klantvriendelijk
Mee denkend

Nee! Lekker zo door gaan!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Van een bestaand kaartje een eigen variant gemaakt! toen dit niet ging zoals ik wou ben ik super goed geholpen! en is het kaartje helemaal naar wens! snelle service en top kwaliteit. heel erg bedankt!.

Marjolein
Marjolein

Leuke ontwerpen.

De symbolen zoals weegschaal en meetlint zien er nogal amateuristisch uit.

Reactie Lovz.nl:

Hallo Marjolein,

Bedankt voor je review! Goede tip! We gaan meer symbooltjes plaatsen! Zodat er ook meer keuze is!
Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed! snelle verzending en mooi product.

Stèphanie
Stèphanie

Persoonlijk en professioneel

Niks

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettend goede en vooral persoonlijke service. helemaal tevreden over onze trouwkaarten. we ontvingen zelfs een handgeschreven felicitatie kaart van het lovz.nl team!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21