Lovz.nl

Maaike Hogendoorn

Wij hebben bij Lovz ons geboortekaartje besteld, ik had het kaartje al in gedachte sinds ik het had gezien op printerest en deze vond ik zo schattig. Ik had het kaartje al voor de geboorte klaar...

Lovz heeft een groot assortiment aan mooie, leuke en originele geboortekaartjes. En heel simpel aan te passen naar eigen wens. Ook de mogelijkheid tot verschillende soorten papier en envelop is fantastisch. En ook de mogelijkheid tot een gratis proefdruk van je kaartje.

Enige puntje is dat bestellingen misschien beter gecontroleerd kunnen worden op drukfouten voor verzending. Vooral bij geboorte, trouw- en rouwkaarten zijn drukfouten erg vervelend.

Hoop

Een heel fijn en prettig bedrijf, er was 2 keer iets misgegaan met onze geboortekaartjes, en ze hebben het goed en snel opgelost met een mooi kado voor onze dochter!

Fijn en prettig bedrijf!

Kaartjes beter controleren

Frans

Prima kwaliteit en snel geleverd en uitstekend verpakt.

Verpakking van het product was echt super ondanks de kleine oplage. Website werkt goed, geen vervelende of onlogsiche dingen ervaren. Niets anders dan lof.

Dat zullen dan verbeterpunten zijn die voor de klant niet zichtbaar is. B.v. betere koffie op kantoor ofzo ;-) en speciaalbier op de vrijmibo.

Linda Talsma

Snelle levering. Kaartjes kun je naar eigen smaak aanpassen. Gratis proefdruk.

Gratis proefdruk. Kaartjes makkelijk aan te passen.

Agnieta de Bruin

Een prettige website qua weerbaarheid. Fijn dat je zelf een kaartje kunt maken en opslaan. Genoeg opties om toe te voegen aan een kaart. Snelle levering en ook nog een persoonlijke felicitatie na de...

Persoonlijk en een goed ontwerpprogramma voor geboortekaarten.

Het gedeelte waar je ontworpen kaarten kunt bewaren deed het niet altijd goed. Ik kon dan bijvoorbeeld geen ontwerpen verwijderen.

Koekoek

Dit was de eerste bestelling, en is goed bevallen.
snel en accuraat, heel belangrijk!

goede uitleg bij het maken van de kaart

Ramona

Supertevreden met ons geboortekaartje en de goede service!

Met je mobiel zijn niet alle categorieƫn geboortekaartjes zichtbaar (op de laptop wel)

H. Wesseldijk

Zeer goed. Een goede website voor het ontwerpen van een kaart

De vele mogelijkheden die men heeft om een kaart te ontwerpen

Na ontvangst van de kaarten hebben wij geen verbeterpunten in het totale traject kunnen constateren.

W

Snelle en goede service!

Duidelijke website. Goede en snelle service.

niks kunnen bedenken

Bryan juckers

Snelle reactie en top product

Reactie snelheid klantenservice
Keuze mogelijkheden

Kaart modificatie bevat niet alle illustratie die op andere kaarten zitten
Hierdoor lastig leuke kaarten te combineren

Reactie en assistentie van klantenservice wel snel en top