Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Sanne Jentink

Wij hebben goede ervaringen met dit bedrijf. Goede en snelle levering.

Snelle levering. Veel aanpassingsmogelijkheden bij de kaartjes.

X

Erg snelle levering en prachtige designs om zelf wat moois van te maken.

Mooie aquarel designa en het uploaden van adressen zodat je geen adressen zelf hoeft te schrijven

Adressen in het buitenland durfde ik niet te versturen via het automatische bestand omdat ik niet weet of de nederlandse beanaming van de landen goed zijn voor over de grens. Ik schrijf het dan liever in het engels op. Dus United Kingdom ipv Verenigd Koninkrijk

Deborah Dons

Duidelijke website.
Kaartjes kunnen helemaal naar eigen ideeƫn worden gemaakt. Daarna kan er een proefdruk besteld worden wat binnen een dag klaar is.
Het leukste van alles was dat we...

Duidelijk en zeer netjes

Schulte

Goede ervaring; veel keus en het personeel is behulpzaam!

Dit bedrijf reageerd snel op vragen en de kaart is makkelijk te maken!

Mendie Van Kempen

Goede service en mooie kaartjes

Makkelijk te gebruiken website

Anieke Pouwel

Ontzettend fijn geholpen!
Zelf een kaartje gemaakt, maar bij de proefdruk niet helemaal tevreden. Contact opgenomen en geholpen bij het aanpassen, daarna een proefdruk gekregen.
Kaartjes...

Mooi qua opzet om de kaart te maken, makkelijk in gebruik

Ik kon de sluitzegels lastig vinden, en deze zijn nog niet aan te passen.. zou leuk zijn als dat kon!

Danielle Blok

Je kunt er terecht met al je vragen. Snelle reactie van de medewerkers. Persoonlijke aandacht en er wordt met je meegedacht. Goede adviezen. Attent, zoals bijv. een felicitatiekaartje of diverse...

Snelle service.
Je wordt op de hoogte gehouden van en meegenomen in het productieproces.
Meekijken of er geen foutjes op je kaart te vinden zijn en zo ja, deze rechtzetten.

Geen idee, ik heb een zee prettige persoonlijke behandeling ervaren. Alleen maar lof!

FE

Duidelijke website, leuke voorbeelden voor ontwerp. Snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering

Geen idee

Chris zeijlmans

Super goeie kwaliteit, genoeg keuze en heel erg makkelijk zelf een leuk kaartje te maken.

Na de eerste bestelling kwamen we erachter dat we te kort hadden. We hadden geen account...

Goeie snelle en vooral vriendelijke service.

Leonie van Katwijk

Website fijn in gebruik, leuke voorbeelden die ook nog eens origineel zijn. Achteraf veel persoonlijke aandacht

Makkelijke te gebruiken website
Leuke voorbeeld kaarten
Persoonlijke aandacht

Ineens waren de transparante enveloppen niet meer beschikbaar. Deze wilde ik graag gebruiken. Gelukkig kwam ik hier een paar weken van te voren achter, daardoor ze jammer genoeg bij een andere website moeten bestellen.