Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Marissa Greydanus

Super tevreden.

Groot assortiment en je kan je kaartje zo eigen maken als je zelf wilt

N.v.t

Willemijn

Mooi geboortekaartje kunnen uitzoeken met al onze wensen!

snel antwoord op mijn vraag

het programma waar het geboortekaartje in gemaakt kan worden zou klantvriendelijker kunnen zijn.
Als je iets wilt aanpassen is dat soms lastig. Als je het programma op de Ipad bijv. bekijkt verspringt er snel tekst e.d.
dit zou ook wat uitgebreider mogen. De opties van bepaalde afbeeldingen/icoontjes zijn beperkt.

Ilona Knook

Bedankt voor de geweldige save the date kaart! Hij is erg mooi geworden. Hele snelle service en bij vragen zijn ze erg behulpzaam en vriendelijk!

Sanne

Heel erg blij met het prachtige geboortekaartje en bijpassende gouden enveloppe! Na afloop kregen we een leuk persoonlijk kaartje met felicitaties!

Volop keus, mooie en originele ontwerpen en makkelijk aan te passen/ bestellen.

E. Bakir

Wij zijn heel tevreden met ons zelf ontworpen kaartje! Duidelijk website, uitgebreid aanbod aan kaarten en handige tool om je kaart precies te maken zoals jij dat wilt. Bestelling was ze er snel...

Snelle levering, uitgebreid aanbod in de ontwerp tool om je kaart precies te maken zoals jij dat wilt.

Dick Voogd

Heel blij met de snelheid waarop de kaarten geleverd wedren. ook de kaarten zelf zijn erg mooi.

de duidelijkheid, en de mooie kaarten

Karin

Heel positief - snel geleverd en goede communicatie

Attent, persoonlijk en goede opvolging

Sander

Overzichtelijke site, handige bewerkingsfuncties en top service voor de levering. Toppunt was het persoonlijke handgeschreven felicitatie kaartje!

Kaartjes zijn te bewerken om het perfecte kaartje te krijgen.

Douwe de jong

Mooie kaart geleverd .
Wel hilarisch is tijdens versturen van de kaarten naar familie en vrienden. Plakrand ging los van de envelop. Waar door er lege envelop aan kwam met brief van post nl...

Andere plakstrip gebruiken voor de enveloppen. Zodat ze niet los gaan.