Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Joyce

Leveren een mooi product op maat, snelle service en zeer persoonlijke manier van after-sales.

De persoonlijke aandacht voor de geplaatste bestelling en de after-sales zijn professioneel en passend. Bij het plaatsten van de bestelling zijn de kosten mooi inzichtelijk gemaakt per keuze. Erg fijn!

Misschien wordt dit al gedaan maar ik zou ook andere print-opties aanbieden zoals bv canvas-optie of een bord&beker met opdruk van (elementen van) het geboortekaartje. Bij bestelling van bepaalde oplage bv een bepaalde korting aanbieden op dit soort overige producten X weken na levering van kaartjes.

chantal zeilstra

Super blij met ons kaartje, alles zelf naar wens aangepast en een mooie proefdruk gekregen.
ook zo fijn de enveloppen al van te voren in huis voor de adressen.

persoonlijke aandacht, een kaartje na geboorte om ons te feliciteren, super leuk.

van Driel

Mooi geboorte kaartje die wel zelf aan konden passen! Snelle levering. Achteraf een kaartje voor ons gezin met de felicitatie van onze zoon en broertje.

Henriet Sheikmoesti

Zeer tevreden

Snel en klantvriendelijk

Nee heb geen verbeter punten

Jenny

We hebben hier 3 soorten trouwkaarten zelf gemaakt

Makkelijk om de kaarten aan te passen.
Eindresultaat op de site is realistisch met hoe het in het echt uitpakt.
Snelle levering.
Gratis levering.

Bij mijn eerste pakket zat 1 van de kaarten los in de doos. Hiervan waren de hoekjes niet meer helemaal scherp.
Op de site kun je ontwerpen bewaren. Als je deze aanklikt is er geen inzoomoptie om het eindresultaat van dichtbij te bekijken. Hiervoor moet je terug naar het bewerk scherm, wat ik toch wel onhandig vond.

Marjolein

Kaartjes besteld en volgende dag al geleverd. Proefpakket met verschillende soorten papier en enveloppen, en de proefdruk van het kaartje waren ook zeer snel in huis. Na bestellen geboortekaarten...

Damaris Roomer

Goede service, fijn telefonisch contact, snel je vraag oppakken en behandelen!

bij telefonisch contact direct vraag behandeld en geholpen!

Noelle

Super snelle levering en reactie op mailverkeer.
Klantvriendelijkheid is helemaal top!

Goede prijs kwaliteit verhouding

Manon Bernhards

Overzichtelijke website, makkelijk om kaartjes naar wens aan te passen en super snelle levering. Absolute aanrader!!

Super snelle levering.

R van Rooijen

Super goed! zelf nog een leuk kaartje ontvangen om ons te feliciteren.!!

goede en snelle service