Lovz.nl

Snelle levering, ons geboortekaartje was perfect zoals we het zelf ontworpen hebben! Vooral ook fijn dat we op voorhand een proefdruk konden bestellen!

Duidelijke prijsvermelding, persoonlijke hulp indien nodig, snelle levering

De Jong

Heel erg mooie kwaliteitskaarten en super netjes en verzorgd afgeleverd

Kwaliteit en snelheid

C.steenbergen

Fijn bedrijf

Mooie kaartjes /snelle levering / goeie aftersales

Aafke

Proefdruk had ik de volgende dag al in huis en gelijk goed gekeurd. Fijn dat je alle soorten papier kwaliteiten erbij krijgt. Zo krijg je een idee hoe je kaart er echt uit komt te zien. Ook na het... Proefdruk had ik de volgende dag al in huis en gelijk goed gekeurd. Fijn dat je alle soorten papier kwaliteiten erbij krijgt. Zo krijg je een idee hoe je kaart er echt uit komt te zien. Ook na het 'echt' bestellen van de kaart, had ik ze de volgende dag keurig en mooi verplakt in huis. Prijs en kwaliteit is zeer goed! Hier een dus zeer tevreden klant met een prachtig geboortekaartje!

Snel geleverd, mooi verpakt & met de verschillende kwaliteiten papier in mini vermaat erbij geleverd.

R. Schonewille

Super goede service

Snel antwoord en snel je bestellingen thuis!

Cypers Kristien

Heel goed, vlot, duidelijk, mooi, handig in gebruik....

Duidelijk, overzichtelijk

Goed, snelle levering

Het programma om zelf de kaart te ontwerpen te maken kent nog wel technische beperkingen om alles perfect te krijgen.

Duidelijke uitleg en makkelijk om de kaarten aan te passen naar eigen smaak

Gemak en snelheid

Monique Oomes

Fantastisch!

Meedenken met de klant!

Nvt

Wij hebben bij Lovz onze trouwuitnodigingen besteld. We hadden 2 proefafdrukken laten maken en waren erg tevreden. Bij onze bestelling bleek echter dat de afdrukkwaliteit niet goed was. Je kon... Wij hebben bij Lovz onze trouwuitnodigingen besteld. We hadden 2 proefafdrukken laten maken en waren erg tevreden. Bij onze bestelling bleek echter dat de afdrukkwaliteit niet goed was. Je kon overal lichte verticale strepen zien. Hebben dit direct gemeld en binnen de 2 dagen kregen we nieuwe uitnodigingen en deze waren wel perfect in orde!

- envelop met keuze enveloppen en fotopapier
- snelle service
- klantgericht

- betere controle van de kaarten vooraleer verzending