Lovz.nl

Meine

Heel mooie kaarten van goede kwaliteit!
Wij hadden ze besteld en verstuurd voor ons 25 jarig huwelijk op 4 april maar helaas is het geannuleerd wegens Corona šŸ˜„

Prima voorbeelden

Nvt

Wij zijn meer dan zeer tevreden. Ze zijn zeer behulpzaam en klantgericht. Wat we wensten, werd zonder problemen uitgevoerd. Een echte aanrader voor het ontwerpen van je droomuitnodiging.

Snelle respons.

Super tevreden!!

Veel keus, super snelle service, mooie kwaliteit!

Het zou het iets makkelijker maken als er bij het maken van de kaart, het midden duidelijk wordt aangegeven, zodat je geen scheef exemplaar krijgt šŸ˜Š

Gerda

Top!

snelle levering en duidelijke communicatie

Roy

Prima service. Snelle levering. Handig dat je kaarten kunt opslaan in je account.

Goede service. Snelle levering. Handig dat je kaarten in je account kan opslaan.

Mogelijkheid bieden om opgeslagen kaarten te dupliceren, zodat je kunt variƫren met het ontwerp.

Snelle levering proefdruk en uiteindelijke kaarten. Bij proefdruk zelfs aanvullende 'stalen' voor enveloppen en kaarten. Mooie kaarten van goede kwaliteit.

Goede kwaliteit, goede service.

Laura

Prima!

Duidelijke mogelijkheden

Proefpakket iets duidelijker vermelden hoe het werkt

Service en kwaliteit is top (behalve de enveloppen)

Service, gratis proefdruk, snelheid, kwaliteit

Enveloppen zijn waardeloos

Gemakkelijk om zelf kaartjes te maken

gemakkelijk, eigen afbeeldingen uploaden kan

meerdere gratis proefdrukken bij meerdere soorten kaartjes zou fijn zijn, of laten betalen en de prijs hiervan aftrekken bij bestelling.

Wendie

We hebben kaarten besteld voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders.
We hebben kaarten besteld voor het 50 jarig huwelijk van mijn ouders.
Wat een mooie site met leuke, eigentijdse ontwerpen. Proefdruk en bestelling werden keurig geleverd en er werd meegedacht om de kaart helemaal naar de wensen van mijn ouders te maken.
Toen de kaarten bij hun aankwamen, waren ze er heel blij mee en verrast door de mooie aanvulling die we hadden overlegd.

Meedenken om het ontwerp op maat te maken.