Lovz.nl

Landeweerd

Wij hebben goede ervaringen met LOVZ.

Vooral het producte helemaal maken zoals je zelf wil, vinden wij fantastisch.

Nog meer mogelijkheden toevoegen van standaard clips, plaatjes, teksten zou leuk zijn,

Kim Ramaharomanana-Pierik

Hartstikke goed! Wij bevelen Lovz zeker aan

Makkelijke site, snelle levering. Goed dat ze staaltjes van kaarten en enveloppen meesturen.

Houden zo!

Tien

Wij hebben onze trouwkaarten besteld bij Lovz. Na onze proefkaarten was ook onze volledige bestelling supersnel bezorgd! De kaarten waren uiterst keurig verpakt en zagen er precies uit zoals...

- mooie kaarten op prachtig papier
- proefset was perfect, ook met voorbeelden van papiersoorten en kleuren enveloppes
- verpakking keurig, zodat de kaarten in goede staat werden ontvangen
- erg leuk dat we van het bedrijf onze eerste felicitatiekaart mochten ontvangen

Barbara

Veel keuze in kaartjes, duidelijke communicatie over prijzen en staffels.
Wij hebben vanuit een bestaand ontwerp, deze via bewerking, eigen gemaakt. Persoonlijk vind ik het bewerkprogramma...

Veel keuze, super snelle levering, betrokkenheid

Het bewerkprogramma is niet echt van deze tijd.

Karen

Top! Hele leuke geboortekaartjes van prima kwaliteit. Supersnelle levering ook naar België. Reageren ook snel op mails met vragen.

Hele snelle.levering ook naar belgie. Mooie printkwaliteit

Paolo Perrotta

Mijn ervaring was uitstekend!

De prijs kwaliteit was uitstekend, de website editor om zelf kaartjes te maken was ook hartstikke fijn om mee te werken.
De geleverde kaartjes zagen er prachtig uit!

Geen aanmerking

Marissa Brugge

Heel fijn. Fijne communicatie en snelle levering!

Mooie diverse kaarten
Bij een proefkaart krijg je alle verschillende soorten papier en enveloppen (kleuren) super!

Helaas staat er op onze trouwkaart een spelfout.... met een laatste controle check zou dat verholpen zijn. Op onze kaart kon je (door de keuze van het lettertype) de letters niet goed lezen in het scherm tenzij je hem met 400% zou vergroten (kwam ik later achter)

Marjolein

Mooi resultaat en een erg goede en persoonlijke service. Online module om zelf kaartjes te maken/ aanpassen werkt prettig. Heel fijne ervaring met dit bedrijf dus!

snelle reactie vanuit klantenservice, denken met je mee, heel persoonlijk en advies op maat.

Marieke Nuijten

Erg goed! Snelle levering, goede service en mooie kwaliteit!

Mogelijkheid voor ontvangen van een proefdruk was voor mij erg belangrijk, dat kan niet overal. En gemakkelijk om de kaart zelf aan te passen op de website om zodoende een goed beeld van gewenste kaart te krijgen. account waarin je diverse design kan opslaan

geen die mij nu te binnen schieten

Robert

Overzichtelijk , duidelijk en prettige site om mee te werken. Tevens een
snelle levering. Zeker aan aanrader!

Snelle levering en overzichtelijke site.

n.v.t.