Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

F de kort

Goed overzichtelijk

Een proef exemplaar om te zien of of het allemaal klopt wat de mensen willen

Iets makkelijkerin te vullen moesten steeds terug naar een ander hoofdstuk kan aan ons liggen?

Aline

Mooie unieke kaarten. Erg leuk dat je als gezin een persoonlijk geboortekaartje krijgt van het LOVZ team.

N.v.t.

Dorien

Super snelle service, duidelijke site, mooie producten

Mooie producten en volop keus, maar wel overzichtelijk en goed te vinden.

Bij het bewerken van de kaart heb je misschien wel “te”veel keus om dingen te veranderen.

Marjan Woord

Leuke kaarten kunnen maken hier. Ook leuk de reacties van de mensen die de kaart zo leuk vinden. Zeer gebruiksvriendelijk.. Een echte aanrader
En het leukste was toch wel dat we een kaartje...

Erg makkelijk te bewerken allemaal. Een kind kan de was doen

Weet ik zo even niet

T. Bax

Prima en duidelijke instructies.
Erg makkelijk om een kaart zelf te maken!

Heel veel keuze in kaarten, lettetype, versieringen e.d.

San

Top! Veel mogelijkheden om zelf te ontwerpen en uitproberen met de proefdruk. Mooie kwaliteit en super snelle service.

Kristel Goes

Goede service, vriendelijk en klantvriendelijk

Snelle reactie op eventuele vragen die voor mij niet duidelijk op de site stonden

Puur zenergie

Wij lieten onze geboortekaartjes drukken bij lovz en hadden eenmaal een gratis proefdruk gevraagd.

Precies zoals we wilden ?

Mogelijkheid tot knippen en plakken en functie ‘ongedaan maken’ zou handig zijn...

Myriam

Het was heel makkelijk om met het online programma de kaarten samen te stellen. De gratis proefdruk was een leuke toevoeging en het bestellen van de kaarten was makkelijk, ze werden dezelfde dag nog...

Snelle en nette levering. De kaarten waren super netjes verpakt. Er zat geen enkele beschadiging op de kaarten.

Sadaf awad

Super! Prachtig kaartje, snel bezorgd en daarna nog een persoonlijk felicitatie kaartje voor onze zoon gehad.

Ik vond her heel makkelijk om een kaartje te maken. Overzichtelijke site en goede service.

Ik kwam per toeval bij deze site, had er nog nooit van gehoord. Je komt snel op geboortekaartjes.nl etc. Dus meer reclame voor de site? Ik vind jullie te gek en de kaartjes zijn origineel en hip!