Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Nienke Meijering
Nienke Meijering

Het is fijn dat het zo makkelijk is om je kaart te maken! Voor iedereen toegankelijk.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn erg blij met onze trouwkaarten! er is heel veel keuze, en kan je daar nog niet uit kiezen dan kan je altijd nog een blanco kaart pakken en je eigen ontwerp maken. dat hebben wij ook gedaan. super fijn dat je eerst voor bijna niks je proefdruk kan bestellen!en dat je daarbij alle soorten papier en enveloppen bij krijgt. en achteraf nog een heel lief persoonlijk kaartje van het team zelf gekregen! wij zijn erg tevreden!.

Diny sengers
Goed (8/10)
Diny sengers

Fijne website, fijn dat proefdruk gratis is, snelle levering, goede kwaliteit

Iets beter aangeven welke envelop past bij geselecteerde kaart. Nu verwarring door dubbele maat aanduiding

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fijne website, fijn dat proefdruk gratis is, snelle levering, goede kwaliteit.

Iris Jacobs
Iris Jacobs

Ik kreeg een snelle reactie op een vraag via de mail. Fijne service.

Jammer dat het kleinste formaat 8x8 cm is. Dit vond ik te groot voor aan de bedankjes.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het aanpassen naar eigen wens van het kaartje was erg makkelijk. ook fijn dat er bij de proefdruk voorbeelden van de verschillende papiersoorten bij zaten. .
ik ben erg blij met het geboortekaartje!.

viola

Erg snelle levering! ook unieke kaartjes te vinden die ik op andere site's miste. de volgende keer wanneer ik weer kaarten moet bestellen doe ik dat zeker weer via deze site. wel jammer dat er op 1 kaart een rode streep zat, gelukkig hadden we er wat over waardoor we niet in de problemen kwamen.

Paula
Paula

Snelle levering, goede kwaliteit!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hier een erg tevreden klant! goede service en goede kwaliteit! voor slechts 1 euro een proefdruk thuis gestuurd gekregen met daarbij de voorbeeld kleuren vd enveloppen én voorbeelden van de soorten papier! top!.

Linda
Linda

Hele mooie designs en goede service. Snelle levering.

De tool om de kaarten aan te passen kan wel iets verbeterd worden. Bijvoorbeeld een 'actie ongedaan maken' knop ontbreekt nu nog.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige service. 2 jaar geleden hier onze geboortekaartjes gekocht en nu weer. we hadden een fout gemaakt en er werd direct een nieuwe stapel kaartjes toegestuurd.

Nelleke van den Broek
Nelleke van den Broek
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne site om een mooi kaartje te zoeken,en te ontwerpen!.
en een snelle levering! heel tevreden!.

René & Sandra
René & Sandra

Score voor Lovz.nl:4.5/5

Prima ervaring.

Kelly Hage
Kelly Hage

Levertijd!

Kleuren namen geven bij de proefdruk zodat je weet welke kleur je besteld.

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een van de weinige websites waar je je trouwkaart voor een normale prijs kan bestellen! .
alles is aan te passen en de levering is verrassend snel. enige nadeel (bij het voordeel) is bij de proefdruk krijg je heel veel verschillende kleuren, er staat echter niet aangegeven welke kleur welke precies was. wel is het heel duidelijk hoe het papier er uit ziet en voelt. dit staat er namelijk wel bijgeschreven.

Charlotte
Charlotte

Duidelijke website met handige voorbeeldkaartjes

Het scheefdrukken zou ook kunnen komen doordat het vlak van de kaart verplaatsbaar was; wellicht handiger als dat niet zou kunnen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle service en zelfs bij het per abuis scheef drukken een heel nieuwe doos kaartjes ontvangen. perfect geregeld dus!.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21