Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Lonneke

Zeer blij zijn we met onze trouwkaarten. Er is voldoende diversiteit. Het programma om zelf de kaart te maken en te bewerken is voor een ieder mogelijk. Bij telefonisch contact direct geholpen.

De diversiteit van mogelijkheden. Mogelijkheid tot goedkope proefdruk.

Marjan Eggens

Erg blij met de service en het eindresultaat. We hebben een prachtig geboortekaartje ontvangen. We krijgen er ook veel leuke reacties op!

Ik had een aantal vragen een paar maanden geleden; ik heb ze toen gemaild en kreeg snel een duidelijke reactie. Erg fijn.
Ook de proefdruk was er de volgende dag en de bestelling was er ook een dag later. Super!

Niet van toepassing.

Gips

Zelf ons eigen ontwerp kunnen maken en daardoor het geboortekaartje hebben dat helemaal bij ons past. Eerst een proefdruk die we heel snel binnen hadden en na een kleine aanpassing de perfecte kaart...

De service die snel geboden werd toen we tijdens het bestellen een vraag hadden!

Een tip; zorgen dat ook korting mogelijk is bij het bestellen van verschillende kaarten in een bestelling. Uiteindelijk op een fijne manier opgelost!!

A. Rovers

Bij lovz.nl zelf een geboortekaartje ontworpen.
I.v.m. pinksterweekend in alle haast vergeten de kleur van de tekst iets donkerder te maken waardoor deze niet heel goed leesbaar was. Maar...

Erg fijn dat je bij de proefdruk een envelopje met alle soorten papier en kleuren meegeleverd krijgt.

Tijdens het ontwerpen kun je niet zo makkelijk de kleur veranderen (moet kleurcode handmatig aanpassen).

De ontworpen kaart nakijken of de print/tekst duidelijk genoeg is en eventueel de klant ervan op de hoogte stellen als dit niet zo is zodat dit nog aangepast kan worden.

Joke Mulder

Supergoede ervaring gehad. veel keuze uit papiersoorten en supersnelle levering! Erg blij met het geboortekaartje van onze zoon! en we kregen zelfs nog een persoonlijk kaartje om ons te feliciteren...

bij proefdruk krijg je alle soorten papier mee en kleurtjes van envelop.

Petra

Goede levering, en mooie kwaliteit kaarten

Alles was goed

Nvt

Manja van Overbruggen

Wij zijn erg tevreden over lovz.nl. Duidelijke site, veel keuzes en de geboortekaartjes waren snel binnen.
En erg klantvriendelijk, we kregen zelfs nog een kaartje na een paar dagen om ons te...

Noémi Imola Magyar

I ordered customised geboortekaartjes and envelops. The paper of the cards was not what I ordered and the color of the envelops was not what I ordered.

Fast shipping.

The price list is not correct.

Maartje Bohorie

Handige en duidelijke website, snelle levering. Top! We vonden het heel attent om een persoonlijk kaartje te krijgen voor de geboorte van onze zoon.

Voor 18 uur besteld, volgende dag al in huis. Gratis proefversie.

Nvt

Ruth Hendrikman

De geboortekaartjes van onze dochter hebben we bij Lovz besteld. We zijn zeer tevreden met het resultaat en met de service (samples en website).

Mooie kaartopties

Beperkt aantal kleuren. We wilden een andere zachte kleur dan de gebruikelijke roze gebruiken, maar dat kon niet tenzij de kaart standaard al die kleur bevat.