Lovz.nl

Lovz.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Lovz.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1083
9.5/10
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Lovz.nl met 9.5/10. Gebaseerd op 1083 ervaringen.

Danique
Danique

Nvt

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zelf het kaartje gemaakt via deze website en dat werkt heel makkelijk! en voor 18.00 uur besteld de volgende dag in huis!.

Charlotte Sneijers
Charlotte Sneijers
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima service, snel contact en een heel mooi product waar we erg blij mee zijn!.

M. Schaap
M. Schaap

Mooie kleuren en keuzes van opmaak. Geen gedwongen keuze uit details die je niet wilt.

Ga zo door, heel veel succes en nogmaals bedankt!!

Score voor Lovz.nl:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij zijn erg blij onze geboortekaartjes bij lovz te hebben besteld. alleen hier konden wij voor een goede prijs het kaartje maken zoals wij hem mooi vinden. geen gedwongen keuze uit details die je niet wilt, correcte levering en super goede service. erg tevreden en dik aan te bevelen ??.

Familie Berger
Familie Berger

Fijne website waarop het makkelijk werken is om je eigen wensen in het kaartje te verwerken.
Wij waren erg gecharmeerd van het persoonlijke kaartje na de geboorte van onze dochter om ons te feliciteren!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gebruiksvriendelijke website en snelle levering!.

Dominique

Mooie geboorte kaartjes besteld. .
duidelijke site, makkelijk en helemaal naar smaak te maken. .
kleuren duidelijk te zien op het voorbeeld. helemaal tevreden!.

Benthe Op Den Brouw
Benthe Op Den Brouw

klantenservice!

Uitgebreidere keus in bijzondere letters

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wat een prettig bedrijf om mee samen te werken. super klantvriendelijk! mijn kinderen hebben een naam met een cedille. deze werd niet herkend op de kaart dus er kwam een gek tekentje te staan. op de geboortekaart van je kind wil je dat absoluut goed. zo werd ik geholpen door het team van lovz en hebben ze zelf een cedille gemaakt! helemaal super gewoon. snel, denken mee en zijn vriendelijk. fijne combinatie!.

Renate

Wij zijn heel blij met het geboortekaartje van ons zoontje. kwaliteit van het karton en de kleuren van het kaartje zijn heel goed. proefdruk gehad van te voren waardoor je goed kan zien hoe het kaartje eruit komt te zien..
al met al erg tevreden!.

Jele van Veen
Goed (8/10)
Jele van Veen

Het werk heel snel. Vooral de levertijd is top.

Heb ik eigenlijk niet!

Score voor Lovz.nl:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Top ervaring. leuk om alles zelf te ontwerpen en alles verliep soepel en snel qua bestellen en leveren.

Priscilla van Grinsven
Priscilla van Grinsven

Hele goede service en alles snel in huis

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De website is erg duidelijk en je kan je kaartje makkelijk zelf aanpassen. wij zijn heel erg tevreden over lovz.nl.

G. Kuipers
G. Kuipers

Persoonlijke benadering door felicitatie van het bedrijf bij geboorte kind

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg tevreden, tot twee keer toe een mooi uniek kaartje kunnen maken. tijdige levering, goede kwaliteit en persoonlijke service.

Bedrijfsinformatie

LOVZ heeft een prachtige collectie met o.a. geboortekaartjes, trouwkaarten, uitnodigingen en kerstkaarten. Een kaartje maken is nog nooit zo leuk geweest! Laat je verbazen door de vele mogelijkheden in de ontwerp-tool van lovz.nl. Elk ontwerp kan je naar je eigen hand zetten. 22 kleuren enveloppen, 5 soorten papier. Persoonlijke advies. Makkelijk en snel online bestellen.
Adres
Serviceteam LOVZ Woudenbergseweg 21