Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Lisa

Duidelijke overzichtelijke site met veel aanbod. Snelle hulp via de mail. En de kaartjes snel in huis. Leuk felicitstiekaartje via de post van het lovz team.

Snelle reactie via de mail
Snelle hulp en aanpassingen bij het ontwerpen van het kaartje
Kaartjes binnen een dag in huis

Alle geboorte kaartjes voor een jongen en er meisje beschikbaar maken. En dan echt met aanpassing van kleur.
Mogelijkheid tot bestellen van 2 proefdrukkaartje als het geslacht onbekend is.

Laurien

Zeer praktische site waarvan de service ook nog eens heel goed is. Een aanrader om hier je kaartjes te bestellen!

Praktisch, duidelijk, servicegericht, snelle levering.

Kayleigh Smit

Safe the date kaarten en trouwkaarten hier gemaakt en besteld

Makkelijk om kaarten naar eigen smaak aan te passen

Voor de safe the date kaarten heb ik de kortingscode voor gratis proefdruk gebruikt. Deze was helaas echt 1 malig ondanks dat ik dus 2x een bestelling heb geplaatst. Ik had deze code natuurlijk ook graag willen gebruiken voor de trouwkaarten

Klaartje Lenaerts

Al tweemaal kaartjes bij jullie besteld en steeds een vlotte levering en uitstekende hulp gehad. Jammer dat bij de proefdruk van de tweede kaart niet meer de voorbeelden zaten van de soorten papier...

Een aanpassing van een enkele kaart naar dubbele kaart verliep zeer vlot. 's avonds aangevraagd en 's morgens al in de mailbox. Top.

Bij elke proefdruk voorbeelden meesturen van de soorten papier en mogelijke omslagen.

Nijeboer

Handige website en supersnelle levering.
Keurige en nette afhandeling

Sabine

Fijne website en mooie, originele geboortekaartjes. Ik had per ongeluk de verkeerde enveloppen besteld en dat werd super snel geregeld. Daarnaast erg gebruiksvriendelijk. Ik kan het iedereen...

Gebruiksvriendelijk.
Goede service

Geen!

Mariska westland

Lovz bood ons mooie voorbeelden van kaartjes die we zelf naar wens konden aanpassen. We zijn erg blij met ons geboortekaartje.

Mooie voorbeelden. Duidelijke website en snelle levering. Wij kregen zelfs nog een felicitatiekaart voor de geboorte van onze dochter met zelfs een groetje voor onze eerste dochter. Super attent.

Aanpassingen kunnen lastig ongedaan worden gemaakt. Gemaakte kaarten zijn niet overal makkelijk opvraagbaar.

Renate olthof

Super blij met ons mooie geboortekaartje! Handige website en snelle levering.

Handige website, snelle levering, goed verpakt en super leuk dat we nog een kaartje van jullie kregen!

K. Olinga

Hele fijne site! Gemakkelijk om kaarten persoonlijk te bewerken en hele een snelle levering. Ook erg leuk om na de geboorte een persoonlijk kaartje te ontvangen van de Lovz zelf :)

Neeltje

Onlangs heb ik onze trouwkaart gemaakt en besteld via Lovz. Ik ben erg tevreden over de service. Het hart dat voorop onze kaart zit, was niet helemaal duidelijk. Via de klantenservice hebben ze dit...

Genoeg keuze in diverse kaarten. Voor elke smaak zit er wel een kaart tussen.

Geen.