Lovz.nl

Bea Klappe

Prima!

leuk persoonlijk kaartje gekregen voor geboorte dochter na het bestellen van de geboorte kaartjes.

proefkaartje op donderdag besteld, maar helaas pas op dinsdag binnen gekregen ipv zaterdag

Reactie Lovz.nl:

Hallo Bea,

Bedankt voor je review! Helaas hebben wij geen grip op de bezorging van Post.nl . Duurt het te lang of komt de kaart helemaal niet aan... wij drukken zo een nieuwe en die komt alsnog naar je toe!
Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Thijs&Jeanette

Hele goede ervaringen met LOVZ! Wij hebben onze trouwkaarten hier besteld en zijn er erg blij mee. Leuke kaart voor een goede prijs. Bij vragen kregen wij een zeer snelle reactie en veranderingen...

Snelle reactie en erg hulpvaardig.

Bij het openen van een opgeslagen kaart kon ik niet de titel zien van de geopende kaart, waardoor ik soms twijfelde of ik wel de goede had geopend. Bij het maken van de kaart had het handig geweest als we de kaart wat meer konden vergroten . Het was soms lastig leesbaar.

Marthe Huibers

Prima!

Leuk dat er een geboortekaartje gestuurd wordt na bestelling.
Snelle en correcte levering.

Tevreden klant

Zeer tevreden met Lovz.nl
Wij hebben hun service gebruikt voor trouwkaarten.
Goede kwaliteit. Ze sturen nog monsters voor verschillende type papier en envelop. Heel handig om keuze te...

de Vos

Fijne website! Leuke kaartjes. Makkelijk te bestellen. Snelle levering. En leuk dat je na bestelling persoonlijk een kaartje van ze krijgt.

Ga zo door!

Celine de Rooij

Super. Site werkt prettig en zowel proefdrukken als geboortekaartje zijn zeer snel bezorgd.

Snelle levering, goede kwaliteit, goede service.

Petra Sweere

Leuk assortiment. Snelle levering en nette afhandeling. Het programma om het kaartje aan te passen is makkelijk in het gebruik.

Bij een proefdruk krijg je een pakketje met alle soorten papier die je kan gebruiken.
Een persoonlijk kaartje van het team met gelukwensen bij de geboorte van onze dochter. Leuk om te krijgen!

Een grote knop met 'opslaan', zodat je dat niet vergeet bij het aanpassen van de kaartjes. Hij springt nu niet in het oog, waardoor je het vergeet.

Thijs karen

Leuke website met ontzettend veel kaartjes en handige tools om ze volledig aan te passen naar jouw idee! Goede service, bij je proefkaartje zitten ook voorbeelden van de andere papiersoorten en van...

G. van Weert

Goede prijs kwaliteitverhouding. Alleen jammer dat bijna de helft van de enveloppen lijmstrepen op de achterkant hadden.

Kaarten zijn makkelijk aan te passen.

Misschien nog een iets groter aanbod en meer variatie in papiersoort

Reactie Lovz.nl:

Hallo Guusje,

Bedankt voor je mail. Mocht je niet tevreden zijn over de enveloppen, dan had je ons kunnen bellen en dan hadden wij nieuwe kunnen toesturen! De collectie trouwkaarten blijven we uitbreiden!
Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Sharon Doosje

Ik heb mijn geboortekaartje op deze website, met behulp van hun voorbeelden zelf ontworpen.

Snelle levering, prettig dat de enveloppen van te voren te bestellen zijn.
Veel mogelijkheden voor karton keuze van de kaart.
Zoals de kaart op internet eruit ziet, zo krijg je hem ook afgedrukt!

De kaarten zijn niet heel goedkoop, maar wel van goede kwaliteit.