Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Marlot

Super blij met de geboortekaartjes! Hele fijne site en geweldige service.. we krijgen alleen maar leuke reacties op het kaartje !!

Marianne

Wat een topservice! De site werkt heel gemakkelijk, het kaartje zag er prachtig uit (heel veel complimenten over gekregen) en de levering was ontzettend snel! Binnen een dag hadden we de kaartjes in...

Snelle service, gemakkelijke website

DRE

Bij Lovz onze geboortekaartjes besteld. De proefdruk was snel in huis met voorbeeldjes van de papiersoorten en kleuren enveloppen. Heel netjes. Na het definitief bestellen van de kaartjes de...

Hilde Van Meerendonk-Obinna

Snel, makkelijk en fijn!

Mooi aanbod kaartjes
Makkelijk aan te passen naar eigen wens
Erg uitgebreid proefdruk pakket

Wendy vd pol

Supersnelle en goede service! Fijn dat je een proefdruk kan maken! We zijn erg blij met ons kaartje hij is echt heel leuk geworden!

Jurriaan

Goede service en snelle levering,aanrader??

Goede service

Van der Velden

Overzichtelijke website. Bewerkprogramma werkt makkelijk. Prijs - kwaliteitverhouding is goed. Fijn dat er proefmonsters bij de proefstuk geleverd worden.

In het bewerkprogramma kan je geen plaatjes of teksten centreren of recht onder elkaar zetten, dit miste wij.

Esther

Super tevreden! Enorm mooie kaartjes en is er iets mis dan zorgen ze er meteen voor dat het in orde komt! Niks anders dan positief over lovz en hun personeel!

Peter en Esther Goeken

Leuke kaarten als bijvoorbeeld en heel makkelijk aan te passen. Veel keus op de soorten papier en enveloppen.

Verzending gaat heel snel, een proefdruk is de volgende dag in huis. Geweldig!

Joyce van gestel

Top!

Snelle reactie op de mail