Lovz.nl

Ilse

Fijne site. Veel opties. Werkt makkelijk. Bij de proefdruk krijg je de verschillende versies van het papier waar je uit kunt kiezen erbij en een kleurenkaart voor de enveloppen.

Stephanie

Heel handig als je zelf kaartjes wil maken, gebruiksvriendelijke tool en heel wat mogelijkheden wat betreft lettertypes en afbeeldingen. Zeer goede kwaliteit en service!

Tim

Snelle en goede levering van de gekozen producten. Daarnaast was het persoonlijke contact erg prettig.

persoonlijk contact
configurator
veel maar toch nog wel duidelijke mogelijkheden

als je in de configurator een aanpassing maakt is er geen knop om 1 stapje terug te gaan. je moet het dan handmatig aanpassen.

de kleurkeuze is erg lastig zeker gezien het ten eerste gaat om een digitale kleur die vervolgens wordt geprint. daarnaast hebben de verschillende papiersoorten ook invloed.
wellicht dat het mogelijk is om "kleurfamilie-kaarten" te maken die dan te bestellen zijn. denk hierbij aan een vel of kaart met 10 a 20 tinten in een bepaalde kleurgroep zoals roze met daarop de kleurcodes vermeld. de consument kan dan zelf de papiersoort kiezen. zo weet de consument zeker dat hij de juiste kleurkeuze maakt.

Jessica

Wij zijn erg blij met onze zelfgemaakte trouwkaarten. Op de site staan leuke voorbeelden waarmee je vervolgens zelf aan de gang kunt gaan. Bij de proefdruk ontvang je staaltjes van verschillend...

Duidelijke voorbeelden

Soms handig als je nog wat beter kunt filteren

Sharmaine Benkaddour

Goede & snelle service

Goed & gemakkelijk systeem

Kroes

Wij zijn tevreden met de bestelling en zeker aan te bevelen.

Veranderingen op aanvraag zijn goed behandeld.

Teun

Goed, bestelling snel binnen.

Eigenlijk alles is mogelijk op het geboortekaartje

Lastig om tekst, plaatjes te plaatsen, beeld verspringt of verschuift op de pc, meerdere keren ruzie gehad met de website. Ook soms onduidelijk hoe te wijzigen etc

Timmerman

Een fijne en goede ervaring met zowel de proefdrukken dan wel de echte druk van de geboortekaartjes van onze zoon

Melanie

Het was super makkelijk om het geboortekaartje aan te passen met je eigen tekst. Goede kwaliteit en snel geleverd! Je kreeg zelfs met de proefdruk allerlei kleuen voor enveloppen en soorten papier...

Makkelijk en simpel aan te passen
Extra kleuren envelop en papiersoort stalen

R.vos

Prima ervaring

We hadden een fout gemaakt met de naam op het kaartje (super dom), we kregen wel 50% korting op de volgende bestelling. super cool!