Lovz.nl

9.5/10
9.5/10

Suzanne

Heel leuke kaartjes die je zelf nog kan aanpassen, ruim assortiment, proefkaartjes makkelijk te bestellen. Leuk dat je na je bestelling een felicitatie ontvangt van het bedrijf.

Ruim assortiment en erg leuke en bijzondere kaartjes.

Het systeem om zelf je kaartje aan te passen werkt niet altijd optimaal.

Tatjana

Mooie kwaliteit kaarten en een snelle levering!!
Je krijgt van het team ook nog een kaartje met felicitaties met de geboorte, echt super leuk

Eric

Veel keus, tekst maken ed ging heel makkelijk, overzichtelijk

Dat je een proefdruk kan bestellen in verschillende soorten papier envelop

Van Leeuwen

Goede ervaring!

Snelle levering en bij geboorte ontvang je een felicitatiekaart van het hele team, super leuk!

Mogelijkheid tot 1-2x gratis proefkaartje maken

Patty van den Broek

Geweldig mooie producten. Fijn dat je je kaartje met prachtige symbolen zelf in elkaar kan zetten. Ook staan er mooie voorbeelden.

Super mooie afbeeldingen om je kaartje samen te stellen

Ik kon geen Instagram account vinden?
Leuk om na de bestelling nog een felicitatie kaartje te krijgen!! Maakt het erg persoonlijk

Heidi Leeggangers

Super service, site werkt goed en bij vragen of problemen goed telefonisch te bereiken ! Enorm blij met de bestelling deze voldoet aan onze verwachting!

Na de bestelling nog een lieve attentie ontvangen, zó leuk!

E. Schutte

Het was even wennen om met dit programma te werken maar het serviceteam heeft ons telefonisch geweldig geholpen! Het resultaat mag er zijn! We zijn er erg blij mee!

Goede telefonische hulp, goed meegedacht!
Kaart aangepast door ontwerpafdeling aan onze wens!
Bij de proefdruk zaten ook alle papiermonsters voor de envelop en de mogelijkheden voor de kaart (fotopaper, parelmoer etc)

Het zou fijn zijn als de Tekstkaders door klant in grootte aangepast kunnen worden en toegevoegd

Lindy

Geboortekaartjes, enveloppen en sluitstickers besteld.

Ruime keuze in geboortekaartjes en veel mogelijkheden in opmaak. Makkelijke site om mee te werken.
Felicitatiekaartje ontvangen na de geboorte van onze zoon. Overtrof verwachtingen!

Geen.

Tonny

Top! Hulp via mail en telefoon is snel, prettig en effectief.

Service
Mooi kaarten

Het bewerken van de kaarten werkt niet goed in internet explorer. Dit staat nergens vermeld. Bij telefonisch contact vertelde een medewerker dat ik Google Chrome moest gebruiken en toen waren er geen problemen. Misschien handig om dit op de site te vermelden.

Ingrid

Duidelijke site om kaarten naar eigen idee te maken.
En snelle goede levering van de bestelde kaarten.

Telefonisch ook goed bereikbaar.