lovz.nl

9.5/10

Sanne Streuer

Super!

Klantvriendelijk en mooie kaartjes

Zeer snelle service, kwalitatief erg goed!

Twee keer proefdruk met korting ipv 1x

Hans

Ik werd geholpen door een kennis om gebruik ter maken van jullie site, en het is prima bevallen. Als ik vragen had, of twijfel, werd ik heel goed geholpen, zowel met het ontwerp van de kaart als... Ik werd geholpen door een kennis om gebruik ter maken van jullie site, en het is prima bevallen. Als ik vragen had, of twijfel, werd ik heel goed geholpen, zowel met het ontwerp van de kaart als informatie over de bezorging. Alle lof voor jullie team.

Goede en snelle service.

Geen verbeter punten

Joyce

Goed!

Communicatie

nvt

Suzan

Erg mooie kaarten en goede service

Goede klantenservice

?

Prijs/kwaliteit verhouding

3,5 jaar geleden ook geboortekaartjes via Lovz besteld, toen kregen we een persoonlijke kaart erbij van het team van Lovz, voelde heel fijn en niet alsof je de zoveelste klant met bestelnummer bent.... 3,5 jaar geleden ook geboortekaartjes via Lovz besteld, toen kregen we een persoonlijke kaart erbij van het team van Lovz, voelde heel fijn en niet alsof je de zoveelste klant met bestelnummer bent. Helaas was het bij deze bestelling niet zo, vonden wij erg jammer en de persoonlijkheid was ver te zoeken.

Reactie lovz.nl:

Beste, Wat jammer om te horen dat ons eigen felicitatie kaartje niet bij jullie is aangekomen. We schrijven nog steeds persoonlijke kaartjes naar onze klanten en dus ook aan jullie. Mogelijk is... Beste, Wat jammer om te horen dat ons eigen felicitatie kaartje niet bij jullie is aangekomen. We schrijven nog steeds persoonlijke kaartjes naar onze klanten en dus ook aan jullie. Mogelijk is er iets bij de post niet goed verlopen. Van harte gefeliciteerd! Met vriendelijke groet, Lisette Everaars | LOVZ

Jan

Goede service

Komen afspraken goed na

De bestelling goed controleren voor de verzending

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle en nette service. Fijn programma om mee te werken.

Snel, betrouwbaar.

Linda