Lovz.nl

Je aankoop wordt beschermd

Inge van Laren

Onze ervaring met Lovz is heel positief. Leuke kaarten, goede service!

Bedrijf reageerde snel op mijn vragen. De kaarten waren de dag na bestelling al thuis!

Britt

Veel keuze uit kaarten. Fijn om eigen kaart te ontwerpen met een goed aantal mogelijkheden. Tevens prettig om kaart online op te kunnen slaan. Snelle levering van bestelling

Snelle en juiste levering!

Berkers

Goede communicatie. Snelle reactie op mail. GEWELDIG!!!
We kregen een felicitatiekaartje met een persoonlijk geschreven tekst!

klantvriendelijk, snelle reactie.

Baan

Mooie geboortekaartjes, snel geleverd en ook nog een felicitatie kaartje gekregen voor de geboorte van onze dochter. Het zijn de kleine dingen die het hem doen..

Sharona Bradwolff-Vissers

Hele fijne website om geboortekaartjes te maken. Duidelijk overzicht en snelle levering!

Overzichtelijkheid

Nvt

Nikki van Elven

Wij zijn heel erg tevreden over Lovz.nl. De keuze is heel groot en wij zijn vooral erg tevreden over de prijs / kwaliteit verhouding.

Snelle levering, goede kwaliteit en heel leuk dat we een kaartje kregen na geboorte!

Geen verbeterpunten

K.Verhagen

Voor de geboorte van onze dochter hebben we bij LOVZ geboortekaartjes besteld. Er waren veel mooie ontwerpen om uit te kiezen en het is makkelijk om aan te passen. We zijn heel erg tevreden over het...

gebruiksvriendelijk, duidelijk en overzichtelijk. mooie ontwerpen en heel erg netjes verpakt bij levering.

Gert van der Vliet

Top.....mooie kaarten en supersnel geleverd!!!

Linda

Echt super! Wij hebben de trouwkaarten zelf online gemaakt via hun website. Dit ging erg gemakkelijk. Niet alleen was de kaart online prachtig, maar in het echt nog mooier! Bij de allereerste...

Of ik had een foutje gemaakt met een bijkaartje in de bestelling of het kwam doordat de website heel even een momentje uit de lucht was, maar toen ik dit bij Lovz aangaf, boden zij meteen aan die bijkaartjes opnieuw op te sturen op hun kosten. Pieter super bedankt voor je hele fijne communicatie!! Dus sterk punt: top communicatie

Blijf vooral zo doorgaan met hoe jullie het doen. In de toekomst zullen wij ook zeker eventuele geboorte kaartjes en dergelijke via jullie bestellen!!!

Marlot

Super blij met de geboortekaartjes! Hele fijne site en geweldige service.. we krijgen alleen maar leuke reacties op het kaartje !!