Lovz.nl

Elinr

2 keer de geboortekaartjes besteld voor onze dochter en kan niets anders zeggen dan geweldig!

Bas de Rooy

De ontwerpfunctie is erg goed, het drukwerk mooi, het versturen redelijk snel.

Dat ik een felicitatiekaartje kreeg van Lovz zelf

Nog sneller versturen is nog beter!

Janrein Jöbsis

Gewoon goed

Het was makkelijk om zelf je ontwerp te uploaden. Dat bleek bij andere sites lastiger. Verder waren de samples bij de proefdruk ook heel handig. En een leuk kaartje voor Mia:-)

Wellicht kunnen jullie communiceren dat die samples erbij zitten. Het uploaden van de adressenlijst gaf wat problemen, ik wist namelijk niet dat het upload bestand een specifieke naam moest hebben.

Marc Triel

Een bestaand geboortekaartje van Lovz aangepast wat, wat ons betreft, heel leuk heeft uitgepakt. De mogelijkheid bestaat in ieder geval wat een grote meerwaarde heeft. Tegen gereduceerd tarief een...

Mogelijkheden kaartje aan te passen, mooie kaarten waarop gedrukt werd en tegen gereduceerd tarief proefkaart bestellen.

Betere check op bestelling (enveloppen inbegrepen?).

Geboorte kaart

Goede ervaring. Mooie kaart en veel keuze.

We kregen nog een felicitatie kaart van het team van lovz om ons te feliciteren met onze dochter. Super leuk!

Fam Maclean

We zijn zeer tevreden over de service van Lovz! Onze geboortekaartjes kwamen de volgende dag aan en waren heel mooi om te zien. Daarnaast de persoonlijke touch van Lovz, waarderen we enorm!

De persoonlijke benadering

Mevr. Garcia

Fijne ervaring voor herhaling vatbaar en aan te raden aan familie-, en vriendenkring.

Het feit dat je geholpen kunt worden met bijna alles om de kaart naar wens te maken

Meer info over wat mogelijk is mbt hulp/opmaak van de kaart

Diane

Top bedrijf! Overzichtelijke website, snelle verzending en persoonlijke touch

Marjolein

Super snelle levering en prachtige kaarten en enveloppen!

Ilse

Fijne site. Veel opties. Werkt makkelijk. Bij de proefdruk krijg je de verschillende versies van het papier waar je uit kunt kiezen erbij en een kleurenkaart voor de enveloppen.