Lovz.nl

Floor

Wij zijn super blij met onze eigen ontworpen geboortekaartjes met koperfolie. Ik had een hele hoop vragen en ben daarbij persoonlijk geholpen en ik kon elk moment van de dag bellen. Zelfs de... Wij zijn super blij met onze eigen ontworpen geboortekaartjes met koperfolie. Ik had een hele hoop vragen en ben daarbij persoonlijk geholpen en ik kon elk moment van de dag bellen. Zelfs de kleinste aanpassingen was geen probleem voor hen.
Super goede, fijne, snelle en persoonlijk aandacht en tijd. Dikke aanrader!

Snelle service, persoonlijke aandacht, snel bereikbaar.

Ik vind dat de kwaliteit van de kaartjes wel iets beter zou kunnen. De vouwrand van sommige papiersoorten is niet zo netjes vond ik. Vandaar onze keus voor de soft kaartjes, die scheuren niet maar... Ik vind dat de kwaliteit van de kaartjes wel iets beter zou kunnen. De vouwrand van sommige papiersoorten is niet zo netjes vond ik. Vandaar onze keus voor de soft kaartjes, die scheuren niet maar daar zie je dan weer wel vettige vingers op. Desondanks zijn het fantastische kaartjes geworden!

Corry

Fijne ervaring

Geen verbeter punten

Ine

Prijs kwaliteit !

Leuke ontwerpen en de mogelijkheid om zelf te ontwerpen.

De voorbeeldjes mogen sneller geleverd worden of optie voor betalende snelservice.

Eveline

Opmaak uitnodigingen huwelijk

zeer eenvoudig en gemakkelijk programma om mee kaarten te maken, voor iedereen begrijpbaar

voorlopig geen

Cindy

Zeer goed

Snelle verzending

Leonie

Heel blij dat ik hier m’n geboorte kaartjes heb besteld!
Wat zijn de kaartjes prachtig geworden!
Heel veel complimenten over ontvangen.
Ook waren de kaarten erg snel geleverd. Heel blij dat ik hier m’n geboorte kaartjes heb besteld!
Wat zijn de kaartjes prachtig geworden!
Heel veel complimenten over ontvangen.
Ook waren de kaarten erg snel geleverd.
De volgende keer ga ik hier zeker weer bestellen.

Kwaliteit kaarten, goede service.

Heb ik niet

Petra Boswinkel

Variatie

Toch nog even tekst nakijken op spelfouten/ tikfouten

Marina

We hebben bij Lovz de bedankkaarten besteld na het overlijden van een dierbare.

Service! Toen de kaarten binnen kwamen bleek een eerdere opmaakversie (niet compleet) gedrukt te zijn. Zonder enig probleem werd dit na ons telefoontje opgelost door alsnog de juiste versie te... Service! Toen de kaarten binnen kwamen bleek een eerdere opmaakversie (niet compleet) gedrukt te zijn. Zonder enig probleem werd dit na ons telefoontje opgelost door alsnog de juiste versie te drukken en op te sturen. We waren enorm opgelucht..

Geen.

Joyce

Supermooie kaarten en snelle levering

Mooie producten
Niet moeilijk aan te passen

Xx

Ron

Proefdruk voor trouwkaart via de site ging perfect !
Proefdruk voor trouwkaart via de site ging perfect !
Daarna kon ik niet meer inloggen op mijn account om te bestellen. Gebeld en vriendelijk geholpen. Ging soepel en snel. Eindproduct was heel mooi 👍🏻

Snel, efficiënt en zeer goed product.