De kwaliteit van het product

corina kamphuis

Mijn ervaring met een gerust hart je lovelocker bestellen komt precies zoals jij het wil en alle hulp krijg je.

Geen verbeterpunten

Hans

Van alle kanten alleen maar positief

Mieke Hollander

Alles was tot in de puntjes verzorgd, ook dachten ze fantastisch mee. Werkelijk super

Ga zo door

Sheila van der Net

Bij een vraag kreeg ik onmiddellijk antwoord. Heel fijn.

Koenraad Claes

Heel snel in communicatie en probleemoplossing. Er ontbrak een sleuteltje en het werd dezelfde dag nog verstuurd. Top!

JS

Super snel bezorgd en alles naar verwachting! Top!

Een preview van hoe het eruit komt te zien zou het nog beter maken, maar van mij krijgen ze al een 10!

Shah-naaz

Snelle Levering, Super Service en Klantvriendelijk

M.

Super service

Super service

Ik had 3 slotjes besteld - 1 groot (het "echte", dat vandaag ergens opgehangen gaat worden) & twee kleine (als aandenken). Supersnelle levering. Tenminste... tot PostNL beweerde alles bij mij thuis geleverd te hebben terwijl ik niks gekregen had. Vermits ik een krappe deadline had, heb ik onmiddelijk contact opgenomen met Lovelockers, in plaats van eerst enkele dagen te wachten, om dan alsnog via Lovelockers te moeten gaan (zoals PostNL wil). Resultaat: Zeer snelle reactie en prima hulp met een formele klacht naar PostNL toe. s' Anderendaags doken de slotjes alsnog op - ze waren door PostNL op een verkeerd adres achtergelaten - maar bleek ook dat er iets niet helemaal perfect was met de gravering van de kleine slotjes. Die werden onmiddelijk gratis opnieuw gemaakt en verzonden en ze kwamen zelfs nog op tijd aan!

Dat ene foutje... :-)