De kwaliteit van het product

Anouk Tuinstra

Gewoonweg TOP! Via de chat stelde ik de vraag of ik een snelle levering kon bestellen. Supergoed geholpen en kreeg nog geen 30 min daarna een foto via de app van het bestelde product die al bij de... Gewoonweg TOP! Via de chat stelde ik de vraag of ik een snelle levering kon bestellen. Supergoed geholpen en kreeg nog geen 30 min daarna een foto via de app van het bestelde product die al bij de post zat. Ik raad deze website echt aan iedereen aan!

Sylvia Hoogenkamp

Goede service

Geen allemaal top

Ellen

Geweldige service en de persoonlijke aanpak vind ik heel bijzonder!

Marie-Louise van Suylekom

Geweldig. Ik was mijn huisnummer vergeten erbij te zetten. Ik word hier dezelfde dag nog over teruggebeld. Ook kreeg ik een app hoe het eruit ging zien. Geweldige service.

Betrouwbaar en goed. Geen tips.

Ym-anna Zwaagstra

Snelle levering. Perfect.

Daniel Van Vliet

Na een teleurstellende bestelling bij een ander bedrijf
Deze gevonden. Eerder geleverd dan gepland super bedankt. Heeft de kerst voor mijne nieuwe goed gemaakt
Ik. Zou jullie zeker...
Na een teleurstellende bestelling bij een ander bedrijf
Ik. Zou jullie zeker aanraden ❤️

Wilma Volker

Geweldig bedrijf, het persoonlijk contact maakt het uniek!!

Er zijn geen verbeterpunten

Melanie

Super mooi product, alleen veel te ondiep gegraveerd (bijna onleesbaar)

Super mooi product, alleen veel te ondiep gegraveerd (bijna onleesbaar)

Hierna super service gehad en nieuwe toegestuurd gekregen met duidelijkere tekst. Netjes opgelost iedereen kan een foutje maken!

Super service