Service na uw aankoop

Karla Vugteveen

Positief. Persoonlijke aandacht voor de klant.

Mooi en goede verzorging van verzonden producten.

Op de website zou het handig zijn als de bijpassende slips gelijk bij de bh staan en de bestelling dus ook gelijk van de slip gedaan kan worden.

Corrine

Snel

?

G.Smolders

Zeer klantvriendelijk!

Snel en keurig verzorgd geleverd.

Een winkel bij ons in de buurt.

Marlene

Dudelijke omschirjing

Ful info

dienstverlening is voldoende

Mascha

Jammer dat er onder het kopje 'Prothesekleding' hemdjes staan waar geen prothese in kan. Ik kocht het hemdje in de veronderstelling dat er 'zakjes' in zaten waar protheses in kunnen, maar het is een... Jammer dat er onder het kopje 'Prothesekleding' hemdjes staan waar geen prothese in kan. Ik kocht het hemdje in de veronderstelling dat er 'zakjes' in zaten waar protheses in kunnen, maar het is een gewoon hemdje

bestellen gaat gemakkelijk en bezorgen via brievenbus post

duidelijker omschrijven op de site of iets inderdaad prothese kleding is of niet.

Mw R. Kasmi

Ik ben hier samen mijn schoonmoeder geweest en wat zijn wij toch zoo vriendelijk behandeld dat ik er gewoon tot op heden sprakeloos van ben. Heb werkelijk waar nog nooit zo klantvriendelijkheid... Ik ben hier samen mijn schoonmoeder geweest en wat zijn wij toch zoo vriendelijk behandeld dat ik er gewoon tot op heden sprakeloos van ben. Heb werkelijk waar nog nooit zo klantvriendelijkheid gezien had je, maar meer van dit soort personeel in het ziekenhuis. Dames ga zo door bedankt voor alles ;-)

vriendelijk, behulpzaam

Ga zo door!

xxx

Goed geholpen

klantgericht met service

Corrie

Betrouwbaar

snelle levering

Kleinere verzenddozen voor kleine bestellingen. Nu een grote doos met veel luchtverpakking.