Lotana

Lotana

Altijd top, veel keuze, snel geleverd, goede prijzen

Ina Schillemans

Bestelling werdt snel geleverd. Mooi mini loco boekje van goede kwaliteit.
Ik beveel Lotana dan ook aan.
Echter wil ik Lotana toch n punt van overweging meegeven. Namelijk het...
Bestelling werdt snel geleverd. Mooi mini loco boekje van goede kwaliteit.
Ik beveel Lotana dan ook aan.
Echter wil ik Lotana toch n punt van overweging meegeven. Namelijk het volgende:
Om met een andere bezorgservice in zee te gaan en niet met DHL. In mijn DHL app stond dat zending geleverd was. Géén pakketje, ook niet buiten, géén briefje in de brievenbus.
Na bellen met DHL bleek het pakket bij ophaalpunt te liggen.
Kunnen jullie niets aan doen, maar ik heb slechte ervaring opgedaan met DHL. Ook met andere pakketten.

Reactie Lotana:

Dag Ina,
Hartelijk dank voor jouw feedback! Klantenervaringen zijn erg belangrijk voor ons, want die helpen om onze service verder te verbeteren. En daar gaan we helemaal voor.
Ik schrik wel...
Dag Ina,
Ik schrik wel een beetje dat jouw pakket door DHL geleverd werd, want daar werkt Lotana niet mee samen. Wij hebben jouw pakket verstuurd met PostNL. Vermoedelijk heeft PostNL dan in onderaanneming een beroep gedaan op DHL.

M.Z.

Spellen voor een goede prijs. Levering ruimschoots binnen de aangegeven termijn. Top!

B weide

Super. Ze zijn vriendelijk hebben veel geduld met me ondanks dat ik een lastige klant ben. Ze hebben vaak spellen die ergens anders niet te verkrijgen zijn. Super niks te klagen

Truus Lensink-Wiersma

Snelle levering , goed verpakt en een persoonlijke groet ??

Lucinda, Papendrecht

Goed verpakt, mooie prijs en snel geleverd.

Tommy

Zeer goed. Vlotte levering. Spel in perfecte staat.

Jonathan

Persoonlijk en stipt, mooie prijzen.

E

Snelle en correcte verzending

Andy

Snelle levering, redelijke prijzen.