Je aankoop wordt beschermd

Simpele site. Veel keuze. Snelle bezorging

De kursaal

Heel slecht

Uw ervaring

Er is iets mis met het ios systeem. Moet verschillende keren opnieuw alles instellen. De wifi valt steeds weg. En dan vraagt hij opnieuw het paswoord. Terwijl je het juiste paswoord invult, vertelt hij dat het verkeerd is. Vijf minuten nadien logt hij dan opnieuw op wifi zonder iets te doen. Het toestel slaat door.

Uitstekend

Overzichtelijke website, heldere informatie. Snelle levering. Goed product

Hans van Overbeek

Vertrouwen koop waar gemaakt.

Uw ervaring

Eerste toestel wat problemen, tweede toestel perfect.
Door de goede, vriendelijke en snelle service was alles snel opgelost.
Met dank aan Los-Toestel.

Peter

Goed toestel en prima service.

Uw ervaring

Prima ervaring met Los-toestel.nl. Snelle levering en het toestel ziet er als nieuw uit. Waarom nog een duur nieuwe toestel kopen wanneer je zo'n goed refurbished toestel kunt kopen?

Top!!!

Uw ervaring

Snelle levering, je kan de verzending volgen en toestel werkt heel goed

BarTaal

Uitstekend

Goede ervaring

Monika

Prima levering S4

Uw ervaring

Het toestel S4 gekozen omdat ik hetzelfde toestel wilde als vervanging van mijn defecte oude S4. Het toestel gekocht in de staat "zeer Goed". Het toestel werd ook geleverd in zeer goede staat, zonder krasjes e.d. Wat wel opviel was dat er een merkloze batterij in zat en een merkloze lader. Afwachten wat de kwaliteit daarvan is. In ieder geval heb ik de oude batterij en lader nog. De afhandeling van los-toestel.com was gewoon goed. Besteltraject en track en trace maakt het compleet. Tot nu toe dus zeer tevreden.

Sander van Dam

Telefoon besteld netjes binnen gekregen maar de batterij was niet getest waardoor hij erg snel leeg ging, vervolgens een nieuwe toe gestuurd gekregen maar voor mijn gevoel is het weer het zelfde...

Uw ervaring

Contact en service is wel goed alleen de telefoon die ik binnenkreeg daar zat tot 2x toe geen goede batterij in

A.J Geerling

Prima toestel