Samsung gekocht

Uw ervaring

snelle service en product ziet er gaaf uit

Nog met ze in gesprek

Uw ervaring

telefoon Samsung S 6 edge plus ontvangen (als nieuw) en als ik hem opstart en er met een figuurtje erin wil dan doet hij het niet denk dat ze mijn toestel naar een ander adres hebben verstuurd ,en die ik besteld heb ergens anders is beland ,dus hij ligt hier weer in de verpakking in de kast tot nader bericht . ooit eerder bij dit bedrijf een nieuwe telefoon besteld en alles was in orde ,en goed geregeld ,dus ga er van uit dat het nu alsnog goed gaat komen

Hans Helwegen

Heel tevreden, alweer!

Uw ervaring

Al vijf smartphones via los-toestel gekocht in de loop van de jaren. Redelijke prijs, snelle levering, alles volgens afspraak.

Eveline aan de Wiel

Tevreden klant

Uw ervaring

Goede en snelle levering. Ik ben zeer tevreden over mijn nieuwe telefoon en hij zag er als nieuw uit.

Jelle

Samsung s7

Uw ervaring

Telefoon prima afgeleverd alleen met een verkeerde oplader. Gebeld en de juiste wordt nog nagestuurd. Hier wacht ik nog op.

Heldere website, prima levering.

Uw ervaring

Duidelijk aangegeven op de site welke toestellen wel en niet op dat moment beschikbaar zijn. In de afgelopen jaren twee keer een toestel besteld bij los-toestel. Beide keren meteen geleverd, goed werkend toestel met gebruikssporen zoals aangegeven bij de bestelling.

Goede, betrouwbare en snelle service

Uw ervaring

Mooie telefoon voor een mooie prijs

Weijers

Tevreden over geleverd toestel

snelle accurate levering

maartje

Ik kreeg een hele nette telefoon en hij werkt goed.

Uw ervaring

Zeker aan te raden. Ik heb qua kwaliteit goed gedaan en het is gewoon een hele nette telefoon met haast geen schrammetjes.

Louiza

Afwachten...

Uw ervaring

Ik heb mijn toestel nog niet ontvangen. Morgen is het een week geleden dat het besteld is geweest.