Renee van Wijck

Zwakke communicatie

Uw ervaring

Moet veel mails sturen en lang wachten op antwoorden... slechte service...

Levering toestel

Uw ervaring

Er wordt een keurig verpakt toestel geleverd, dat er overigens ook nog erg goed uitziet.
Echter vandaag voor 16.00 kopen morgen in huis wordt bij lange na niet waargemaakt.
In mijn geval donderdag voor 16.00 besteld, dinsdag pas in huis.

Prima telefoon en goede service

Uw ervaring

Voor de 2e keer een telefoon bij Los-Toestel.com gekocht. Weer prima service. Vlotte levering. En alle benodigdheden zaten bij de telefoon.

Jasper

Toestel gekregen wat snel warm werd en waarvan de batterij snel leeg liep.

Uw ervaring

- Het toestel stond op de site als “zeer goed”, maar bij aankomst bleek het eigenlijk heel slecht te zijn. Het toestel werd warm en de batterij liep snel leeg. Dit toestel kan nooit goed getest zijn.
- De door los-toestel.com gebruikte verzendverpakking maakt inpakfouten bij het retourneren voor reparatie gemakkelijk mogelijk.
- Uiteindelijk blijf ik hierdoor met een onbruikbaar toestel zitten.

Bruno

Constante kwaliteit

Uw ervaring

Heb inmiddels meerdere toestellen in de staat "zeer goed"besteld via los toestel.com en deze zijn inderdaad uitstekend. Wat ik tot dusver ontvangen heb is niet te onderscheiden van nieuw dus zeer tevreden

Iphone 7 plus

Uw ervaring

Snelle levering. Communicatie tussen beiden partij is duidelijk en voelt daarom betrouwbaar.
Ik kan ook altijd mailen als ik tegen dingen aanloop, dit werkt erg prettig.

Rolph

Eerst verkeerd toestel gekregen maar daarna snel goed opgelost

Uw ervaring

Dit is de derde keer dat we een toestel bestellen en naar tevredenheid

MJ.van der Velden

Ik kan nog niet oordelen ik ben nog niet klaar nu ik klaar ben kan ik iedereen los-toestel-.com aan raden de service i gewoon perfect ik had een verkeerd snoertje en werd meteen geregeld alleen...

Uw ervaring

bij mijn eerste ervaring was het perfect nu kan ik er nog niets van zeggen ben nog bezig mijn ervaring met hen is gewoon geweldig net als de eerste keer dat ik een andere LG gekocht heb bij hen dus als deze 2e hands LG G5 die ik ook weer bij hen gekocht heb kan ik weer jaren mee vooruit ik heb daar het volste vertrouwen in dus je kan met een goed vertrouwen bij los-toestel-.com kopen ik beveel het je van harte aan

Een prima toestel

Uw ervaring

Een prima 2e hands toestel voor de prijs gekocht. Op aanbeveling van een familielid

IPhone 6s 2ehands

Uw ervaring

Werkt prima en ziet er goed uit.