Je aankoop wordt beschermd

Prima verlopen.

Eveline vandebuerie

IPhone 5S

Uw ervaring

Ik had op website 100% zeker iPhone 5s zeer goede staat aan geduid voor €135 en opeen is dat geen waar en is het op eens €200 en was geen waar enz vind dit niet kunnen na een paar mails nog altijd geen iPhone en reageren niet meer maar ik wel €135 kwijt!!!!

Telefoon

Uw ervaring

Goedemiddag telefoon alleen jammer dat de batterij best snel leeg gaat

Jeilaan

IPhone 6 128GB

Heel goed

Yousha Beentjes

Slechte service en contact

Uw ervaring

Mijn telefoon was gestolen vrijdag dus ik had gelijk die dag een nieuwe besteld. Ik had gekozen om bij los-toestel te bestellen omdat aangegeven stond dat de levering op maandag was. Het bedrag was ook duurder dan andere sites maar andere sites hadden langere levertijd, daardoor gekozen voor los-toestel. Ik heb uiteindelijk maandag en dinsdag gewacht op het pakketje want je moet krabbelen om het in ontvangst te nemen maar er kwam maar niks. Ik heb gemaild op dinsdag maar pas woensdag heb ik verder contact gehad over dit voorval en ook woensdag werd het pakketje pas geleverd. Of te wel ik kon net zo goed maandagavond bestellen want dan hoor je het pakketje dinsdag binnen te krijgen maar ik bestelde vrijdag en kreeg het pas woensdag. Ik heb mijn ontevredenheid gedeelt met het bedrijf en gevraagd om een tegemoetkoming omdat ik dit een gepaste oplossing vind voor mijn situatie. Na 1x een reactie heb ik nu niks meer van het bedrijf gehoord wat ik ook een slechte service vind. Kortom telefoon is prima maar ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt.

Richelle Versteeg

Niet enorm tevreden

Uw ervaring

Ik had op vrijdag m'n telefoon om kwart over 3 besteld. Er de website stond voor 4 uur besteld volgende dag in huis. Nu snap ik dat dat in het weekend anders is, maar had gelezen dat hij in ieder geval dezelfde dag verstuurd zou worden. Ik kreeg uiteindelijk op dinsdag pas een mailtje dat hij verzonden was. Dit is niet dezelfde dag... Ook zou ik als ik jullie was overstappen op een andere bezorger. Hij zou op woensdag tussen half 3 en half 4 bezorgd worden, ik was gewoon thuis met Nog 2 andere mensen en de bezorger vond het normaal om gewoon een melding te geven dat ik niet thuis was, terwijl hij niet eens heeft aangebeld of überhaupt in de straat is geweest. Hier heb ik met dpd klantenservice al over gebeld. Maar nu kan ik mijn telefoon vrijdag pas ophalen. Een week nadat ik hem besteld heb! Dat is dus niet binnen de 24/48 uur die jullie aan hebben gegeven! Hoop dat ik hier nog wat over hoor van jullie

Fijne service

Uw ervaring

Omdat mijn mobiel het had begeven had ik snel een toestel nodig maar niet te duur.
Een Samsung besteld, een oudje wel is waar, maar dat was voor mij genoeg.

Volgende dag netjes geleverd, op zaterdag. Zondag is het moederdag en ik krijg van mijn dochter een nieuwe mobile.
De volgende dag gebeld voor een retour.....geen problem ik krijg netjes een retour label toegestuurd en hij gaat vanmiddag op de post.

Francisca Kriek

Zeer tevreden

Uw ervaring

Goedkope en snelle service, hoesje van goede kwaliteit.

resa

Prima!

helemaal tevreden over toestel/prijs

Bestelling #100025438

Uw ervaring

Mijn ervaring tot nu toe is slecht. Mijn pakketje is naar Belgie verzonden, terwijl ik bij de verzendgegevens toch heel duidelijk Nederland heb ingevuld.
Telefonisch is Los-toestel zeer slecht bereikbaar.