K Jansen

Keurig

Uw ervaring

Keurig toestel. Uitstekend verpakt. iOS 10.3.3 moet via iTunes had prettig geweest als dit al was gedaan!

Iphone 5

goede service

Fijne service en goed toestel

Uw ervaring

Snelle service en een mooi goed werkend toestel ontvangen! Heel blij mee!

Tevreden.

Uw ervaring

Toestel kwam op tijd en in goede staat binnen!

Amanda

2 iPhones 5s besteld in goede staat

Uw ervaring

Bestellen ging makkelijk. Levering was vlot, 1 toestel werkte helaas bij aankomst niet naar behoren. Hier telefonisch contact over gehad. Vlotte nette afhandeling, retour sturen werd netjes geregeld en al gauw kreeg ik een ander goed werkend toestel opgestuurd. Ik ben erg tevreden over de producten, levering en de service van los toestel....

Ben blij met het geleverde toestel. Ziet er goed uit en is snel geleverd.
Wat mij enigsinds tegenvalt is dat er geen oplader of oplaadsnoertje bij geleverd is.

Uw ervaring

Het toestel werkt perfekt.

Los toestel gekocht

Prima service

Lothar Hauth

Zeer slechte batterij

Uw ervaring

Snel geleverd, goede verpakking, installatie geen probleem. De vorige bestelling (zelfde gsm, 2j geleden) liep ook goed.
Dit keer is de batterij zeer slecht. Hij loopt leeg op een half uur intensief gebruik (bv netflix of youtube) en 2u matig gebruik (lichte apps, whatsap). Ergens tussen 20-55% valt heel de gsm ineens stil. Heb een nieuwe batterij moeten bestellen, hopelijk werkt dat.

Reactie Los-toestel.com:

Beste LH, helaas heb je nog niet op onze e-mail gereageerd. Vervelend om te horen dat je problemen ondervindt met je batterij. Wij testen en keuren het toestel altijd zeer uitgebreid voordat we het aanbieden. De test duurt alles bij elkaar ongeveer 45 minuten. Echter, soms kan het gebeuren dat bepaalde onderdelen van het toestel achteraf toch niet naar behoren werken. Dit komt dan naar voren bij langduriger gebruik. Wij kunnen helaas geen duurzaamheidstest van een dag op langer uitvoeren.

Als jouw batterij niet in orde is dan zullen wij die gewoon vervangen binnen de garantie termijn. Je aankoop zat overigens nog binnen de 30 dagen zichttermijn. Dus als het niet goed blijkt te zijn kan het ook nog omgeruild worden. Als je nu zelf een batterij hebt gekocht, en het probleem is opgelost, dan zullen wij de batterij aan je vergoeden.

IPhone 6s, 64 gb, refurbished

Uw ervaring

Binnen 30 uur geleverd, eerste week en alles functioneert nog gewoon goed, zwarte oplader met een witte snoer, echter wel voor een gunstige prijs aangeschaft!

Beetje anders

Uw ervaring

Ik had Galaxy toestel besteld maar dat was niet leverbaar in de juiste uitvoering. Begrepen dat ik prijs verschil retour zou ontvangen, maar dat heb ik nog niet gezien. Het is me niet helemaal duidelijk welke uitvoering ik nu gekregen heb. (Uitstekend, goed of beetje beschadigd)