Je aankoop wordt beschermd

A. Ravelli-Maan

De Samsung S5 Neo bestelde..
Een prima toestel.

Uw ervaring

Fijne goede service. Snel geleverd.
TOP. Dank u wel.

Redelijk tevreden

Uw ervaring

Voor 16.00 uur besteld maar de levering was niet de dag erna zoals beloofd! Telefoon had voor een ' zeer goed' best aardig wat krassen op de rand. Niet geleverd in originele doos met korte startgids.

Marja Vos

Goed toestel

Uw ervaring

De telefoon ziet er netjes uit.Goede klantenservice. Vind het alleen jammer dat er geen beschrijving van het openen van het toestel bij zit en een pennetje om de simkaart houder te openen.

4 dagen levertijd

Uw ervaring

Op de website staat dat de telefoon de volgende dag in huis is. Nu 3 dagen later nog steeds niks thuis. Dit is de derde keer dat ik hier een telefoon koop en de derde keer dat de informatie op hun website dat de volgende dag de telefoon geleverd wordt, niet klopt. Beloof dat dan niet als je het toch niet kan waarmaken.

LotteToch

Opsich goed

Uw ervaring

Mooie telefoon, en in goede verpakking opgestuurd, Alleen jammer dat de simkaart houder er niet bij zat

Feedback Los-Toestel.com

Uw ervaring

snelle service, alleen miste ik een snoertje van de oplader. Ik heb hiervoor geprobeerd te bellen maar steeds een bandje met mededeling nummer op dit moment niet te bereiken.
daarna op vrijdag een email gestuurd ivm ontbreken snoer en niet telefonisch te bereiken, maar tot op heden geen reactie... ik wacht nog even af met definitieve feedbak

Jeffrey

Galaxy S5

Uw ervaring

Duidelijke site, snelle en duidelijke reacties via mail, vlotte levering en prima uitziend en werkend toestel.

Andries Grijpma

Keurig

Snelle en goede levering van Los Toestel.com

Beetje jammer dat ik 'm 1 dag later kreeg maar daar werd netjes op gereageerd en snel

MariAnna

Samsung s6

Uw ervaring

Toestel snel ontvangen voldoet ruimschoots aan mijn verwachting. Label goed. Alleen 1 klein beschadigingetje kunnen vinden. Verder als nieuw. Bziet er boven verwachting goed uit. Werke perfect