LoRas

ibodi

Vriendelijk en gemoedelijk, vlot en efficient

zie hierboven

Konijnenpension Dwingeloo

Fantastisch bedrijf, snelle levering en vriendelijke mensen. De kattenren is prachtig, daar hebben mijn konijnen veel plezier mee!

Mooie robuust gemaakte ren, ruim en goed zelf in elkaar te zetten. Snel geleverd.

Geen, ben zeer tevreden!

John

Correct en zeer snelle service

was zelfs in de avond bereikbaar

Ik heb een containerberging gekocht.
prima telefonisch contact.
vlotte levering, goed verpakt

de elementen in het pakket waren niet voorgeboord. dit was niet aangegeven in de beschrijving en vroeg om behoorlijk wat gereedschap om het te monteren.
de ijzerwaren (schroeven) waren zelfs...
de ijzerwaren (schroeven) waren zelfs met voorboren van onvoldoende kwaliteit en bleven geregeld vastlopen.
al met al een hele strijd om het gemonteerd te krijgen.

Zeer goed

Neen

Neen

Erg behulpzaam werdt afgeladen op de juiste plek

K. van Oort

Ervaring is prima

levering op afgesproken tijd

in mijn geval iets meer schroeven bijleveren voor de uitbreidingsset aan de zuinige kant.

Sander Boelen

Prima ervaring op alles, aanschaf, betaling levering.

Slecht, geleverde lijkt totaal niet op de afbeelding

Betere foto's een eerlijke beschrijving, website en geleverde is een wereld van verschil in negatieve zin. Echt hele ondermaatste kwaliteit. Zou het iedereen afraden te bestellen

Wij hebben via de website een kattenren met verlenging besteld, welke bij ons zomerhuis is afgeleverd.
Van tevoren hebben wij ook nog telefonisch informatie ingewonnen.

Wat wij heel fijn vonden, is dat de bezorger ons even belde om door te geven dat hij iets verlaat was.
De bestelde spullen konden ook eerder bezorgd worden dan in eerste instantie was doorgegeven.