LoRas

Bryan

Zeer vriendelijke medewerkers. Goede prijzen

Huisman

Makkelijke bestelling, daarna een beetje rommelige communicatie omdat niet alles leverbaar was door de drukte.
Planken en balken bij aflevering niet helemaal recht maar er valt goed mee te werken.

Prijs en bezorging

Betere interne communicatie onderling zodat je niet meerdere keren door verschillende personen gebeld word over de bestelling.

Robin

Klantvriendelijk?

Ik had interesse in de buitenverblijf kattenren met de verlengset. Op de website staat er een verschil tussen de hoogte van de kattenren en deze verlengset (195 cm en 191 cm). Om te voorkomen dat ik... Ik had interesse in de buitenverblijf kattenren met de verlengset. Op de website staat er een verschil tussen de hoogte van de kattenren en deze verlengset (195 cm en 191 cm). Om te voorkomen dat ik een ren zou ontvangen die niet aansluit heb ik telefonisch contact opgenomen. De persoon gaf aan dat deze maten hetzelfde waren en reageerde niet op de fout zoals aangegeven op de website. Ik moest er maar van uitgaan dat het zou kloppen. Om het in ieder geval op papier te hebben, heb ik aangegeven of ik dit bevestigd kon krijgen via de mail (ik had deze vraag al gesteld via de mail maar deze was nog niet beantwoord). De medewerker aan de lijn wimpelde mij voor mijn gevoel af en gaf mij de indruk dat dit niet ging gebeuren. Aangezien een bevestigingsmail een kleine moeite is voor zo'n bedrag dat ik zou moeten betalen voor een ren waarvan ik niet zeker weet of de maten kloppend zijn en op de manier dat ik te woord ben gestaan, wil ik liever verder zoeken.

Arie Wolfert

De ervaring was goed

alles is goed geregeld

nee

Mirjam

Duidelijke site, goede communicatie over de levering en mooie werktafel xxl. Precies zoals omschreven.

Goede communicatie ook na levering. Klantvriendelijk en goede garantie.

Geen.

L Smits

Prima product precies wat ik wilde hebben

Goede website

CJ Majoor

Eerste ervaring met dit bedrijf
deze is goed

nvt

nvt

M. van Regteren

We hebben een Kattenren besteld bij Loras en zijn er zeer tevreden over, uitstekende kwaliteit en service.

Goede kwaliteit, goede communicatie met de klantenservice en nette bezorging.

Geen.

Rohlof

Vriendelijk

De vriendelijke afhandeling

Een betere handleiding zou heel meer gemak geven

Vermeulen

Prima service en snelle levering