LoRas

Sander Boelen

Prima ervaring op alles, aanschaf, betaling levering.

Slecht, geleverde lijkt totaal niet op de afbeelding

Betere foto's een eerlijke beschrijving, website en geleverde is een wereld van verschil in negatieve zin. Echt hele ondermaatste kwaliteit. Zou het iedereen afraden te bestellen

Wij hebben via de website een kattenren met verlenging besteld, welke bij ons zomerhuis is afgeleverd.
Van tevoren hebben wij ook nog telefonisch informatie ingewonnen.

Wat wij heel fijn vonden, is dat de bezorger ons even belde om door te geven dat hij iets verlaat was.
De bestelde spullen konden ook eerder bezorgd worden dan in eerste instantie was doorgegeven.

Snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Ik werd tijdig geïnformeerd over de afleverdatum en het tijdstip.

Prima geholpen

Snel antwoord

Karine Lenaers

Eindelijk de kattenren gevonden die ik al zolang wou. Goede communicatie sneller geleverd dan verwacht zeer tevreden dus en goede kwaliteit. De poezen vind het zalig nu buiten.

Voor mij was de communicatie heel goed. De levering was ook top door een zeer vriendelijk man die een hele rit moest doen naar België.

Yvonne Brilleman

Heb deze katten ren gekocht voor mijn vogels, valkparkieten en 1 kanarie.
Bezorging was netjes, zo als afgesproken.

Ik vond de uitvoering van de kooi erg goed! Voor de houten palen is echt dik hout gebruikt, dus geen sprietjes of waaihout.
het gaas is sterk en verzinkt of gegalvaniseerd, Kortom goede kwaliteit.

Misschien de onderdelen een letter meegeven, ivm montage.
Heb 2x vraag per email gesteld, kreeg geen antwoord.

Goede service

Goede producten

Aflevering iets langer tevoren plannen zo handig zijn ivm thuisblijven voor ontvangst

Martin Reij

Zeer prettige en eerlijke benadering. Ook toen het even niet ging zoals afgesproke.

Prettig contact bij het afleveren.

Ik heb geen punten.

Bestelproces goed verlopen

Afspraken goed nagekomen

Chauffeur even verder checken welke poort open stond, nu stond product onbeschermd in de straat en had theoretisch gestolen kunnen worden