Je aankoop wordt beschermd

8.5/10
8.3/10

Bestellen en bezorgen ging prima en vlot!

vlot gebeld voor een bezorgafspraak
vriendelijke bezorger

het product dat we besteld hebben was best aan de prijs. Het is een beetje jammer dat de montage spullen zoals de schroeven niet dezelfde kwaliteit hadden als het hardhout. Veel schroeven braken af.

Reactie LoRas:

Beste,

Dank voor je feedback en goed te horen dat het bestellen bezorgen prima ging.

Jammer dat de schroeven tegenvielen. We gaan dit doorgeven aan de leverancier. Mocht zoiets weer voorkomen, bel dan even, dan zorgen we dat het opgelost wordt.

Veel plezier met de Tuinkast!

Groet,

Gert v.d. Zwaard

Ja heb nu voor de tweede keer een bestelling geplaatst bij Loras en intussen ook ontvangen. Zoals eerste keer perfect afgehandeld!!! De mensen daar zijn ook heel vriendelijk en behulpzaam...

Snelle levering.

Voor ons geen verbeter punten

Prima service en snelle levering.

DW

Positief

Direct en snel, goede prijs kwaliteit verhouding

Superpromotors benoemen en laten optreden

Stephan

Slecht zeer nonchalante medewerker aan de lijn gehad.

Reactie LoRas:

Beste Stephan,

Jammer dat je dit zo ervaren hebt. In onze ogen is je beoordeling niet geheel reƫel, zeker deze case en onze betreffende collega kennende.

Natuurlijk zie je een product graag meteen de volgende dag geleverd, maar dit is niet altijd haalbaar. Dit is gemeengoed in onze branche. Daarbij richten wij onze logistiek zo in dat we zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden.

Groet,

Jakob Schuitema

Tuinkast besteld.
Snelle en vriendelijke bezorging

Gewoon service zoals het hoort .
Raadt Loras aan .

Prima informatie en advies. Snelle levering

Advies en informatie

Heel vriendelijk telefonisch. Bestelling vlug geregeld en veel lof voor de al gepensioneerde (met alle respect) chauffeur. Vriendelijk en handelt alles correct af. Uithangbord voor het bedrijf.

Bij de beschrijving ontbreken enkele dingen. Hoe de bevestiging van de scharnieren en de plank aan de voorzijde.

Joyce

Fijn persoonlijk contact. Snelle levering. Korte lijnen. Ik kon direct met de chauffeur spreken om een afspraak te maken. Een prachtige houten teakbank van 2,5 meter geleverd. Mooi product en prima...

Persoonlijk contact.

B. Mieloo

Eenvoudige bestelling ondanks buiten voorraad zijn.
Snelle levering.

Goede telefonische afhandeling van voorspelling levertijd.

Blijf investeren in vakkundige telefonische ondersteuning.