LoRas

8.3/10

Fantastische service, binnen 4dagen heb ik mijn bestelling al gekregen. Telefonisch goed bereikbaar en behulpzaam!

Piet Peeters

Een goed product

Kamp

Prima. Product wordt netjes geleverd volgens afspraak

goede prijs/kwaliteitverhouding
Online makkelijk te regelen

Montagetekening bij pakket leveren

Zeer positief. Artikelen bleken toch niet op voorraad, maar er werd gekeken op welke termijn het zou lukken. In goed overleg besloten om order te annuleren en binnen enkele dagen was de betaling... Zeer positief. Artikelen bleken toch niet op voorraad, maar er werd gekeken op welke termijn het zou lukken. In goed overleg besloten om order te annuleren en binnen enkele dagen was de betaling teruggestort.

De vriendelijke, klantgerichte service.

Wellicht iets meer energie steken in het actueel houden van de voorraad op de website.

An Dijkstra

Prima service, snelle levering en prachtig materiaal

Schreurs

Goeie communicatie ondanks dat de afspraken iets anders liepen dan vooraf gevraagd werd hier direct over gebeld en onderlegd of dit een probleem was.

Bereidheid om mee te denken.

Hoek

Heel blij met mijn aankoop bij dit bedrijf ! Goed product en de juiste maten , makkelijk zelf in elkaar te zetten .

Tugwell

Was goedkoopste op internet ..bwn zeer tevreden met de snelle service

Goedkoop

Nee prima werd van te voren gebeld voor een afspraak

Ed

Duidelijke site, eenvoudig te bestellen

In de bevestigings mail staat dat je een dag van te voren wordt gebeld wanneer het geleverd wordt.
Echter ik ben nooit gebeld en de bestelling is zonder vooraankondiging gewoon in de voortuin gezet. Ook niet aangebeld dat het er stond.

J.H. Winkler

Prima. Redelijk snelle levering, goede en prettige communicatie