Prijs kwaliteit verhouding
Aanbod op onze site
Informatie op onze website

Patricia Coussens

Super vriendelijk, snelle respons.

service

Ingrid de la Rambelje

We hebben, mede dankzij Loopreizen, weer een magnifieke marathonervaring (Loch Ness, Schotland). De reis, het verblijf en de informatie over de marathon zelf waren goed geregeld. Bedankt René, alles... We hebben, mede dankzij Loopreizen, weer een magnifieke marathonervaring (Loch Ness, Schotland). De reis, het verblijf en de informatie over de marathon zelf waren goed geregeld. Bedankt René, alles was goed verzorgd en elke vraag werd super snel door je beantwoord of opgelost!

De op maat gemaakte reis was goed geregeld voor een aantrekkelijke prijs. Verder zijn de vluchttijden prettig zodat elke vakantiedag rendabel is. Tenslotte, korte en snelle communicatielijnen met... De op maat gemaakte reis was goed geregeld voor een aantrekkelijke prijs. Verder zijn de vluchttijden prettig zodat elke vakantiedag rendabel is. Tenslotte, korte en snelle communicatielijnen met persoonlijke aandacht.

Barbara

Elke reis die we met Loopreizen maken, is goed geregeld en brengt ons naar mooie, goed verzorgde locaties in de steden waar wij hardlopen. De informatie is duidelijk, compleet en op tijd.

De verscheidenheid in het aanbod, zowel halve als hele marathons de klantvriendelijkheid, de mooie locaties waar je als loper mag verblijven. Je wordt als loper absoluut ontzorgd.

Maria

Alles wordt tot in de puntjes geregeld.

All-in pakket

Anne Diepeveen

Alles staat duidelijk beschreven zoals het is.

Top!
Hele ontspannen reis gehad, alles was goed geregeld.

Wim

In oktober deelgenomen aan de halve marathon van Valencia. Vanaf het moment van inschrijving van het evenement tot aan de terugreis goed op de hoogte gehouden van alle info die je nodig hebt. Prima... In oktober deelgenomen aan de halve marathon van Valencia. Vanaf het moment van inschrijving van het evenement tot aan de terugreis goed op de hoogte gehouden van alle info die je nodig hebt. Prima locatie van verblijf, al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding. Mocht ik weer een buitenlandse run plannen, dan gaat dat zeker weer via loopreizen.

Goed georganiseerd

de Heus