Kwaliteit van de offertes
Gemak van onze service

Paul de Ridder

Zeer nette en snelle service. Ik kreeg 5 reacties op mijn aanvraag van loopbaancoaches in mijn regio. Ik kan Loopbaanhulp.nl zeker aanraden!

Tim

Door constante drukte en stress op het werk had ik geen plezier en energie meer. Gelukkig op tijd in contact gekomen met een goede burn-out coach via Loopbaanhulp.nl. Had ik (achteraf gezien) veel...

Harold

Zelf al veel gelezen over keuzes in mijn loopbaan, maar kwam er niet uit. Deze site hielp me om met een goede coach in contact te komen en daar ben ik nu mee aan de slag.

A. op de Weegh

Fijn om te merken dat er websites zijn die inderdaad precies leveren waar je naar op zoek bent. Ik wilde graag stappen maken in mijn carrière, maar wist niet goed hoe ik dit moest aanpakken en wilde...

Frank vd K

Hele fijne website, werkt perfect. Ik was op zoek naar een loopbaancoach ivm een carrièreswitch. Binnen een dag had ik 4 offertes binnen. Hieruit heb ik een coach gekozen waar ik heel tevreden over...

Marcel

Snel geholpen met mijn loopbaanvraagstukken. Direct een afspraak kunnen maken met een erkend loopbaancoach in de regio Haarlem.

Ik kreeg binnen een dag al meerdere offertes toegestuurd en heb vervolgens een hele goede loopbaancoach gevonden voor een sollicitatietraining. Top!

Een handig platform waar je snel gecertificieerde coaches vindt! Een tevreden particulier.

Tonny M.

Mijn werkgever heeft mij een outplacementtraject aangeboden. Via Loopbaanhulp.nl snel in contact gebracht met meerdere outplacementbureaus. Goede keuze kunnen maken en uitstekende begeleiding gehad!

Ik had er eerst niet zo veel zin in maar het heeft mij echt geholpen om alles op een rijtje te krijgen en te ontdekken wat ik echt wil en leuk vindt.