Silvia Herberigs

Snel en nauwkeurig blind leren typen

Ervaring LOI Kidzz

Het was voor mijn dochter geen straf om de typecursus te doen. Ze heeft binnen een jaar snel en nauwkeurig blind leren typen.

Sonja

Leuke typecursus voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Afwisselende type cursus voor kinderen. Met uitdagende opdrachten en ze kunnen schatten winnen. Dat daagt ze uit om verder te gaan. Leuk gedaan!

Linda

Leuke manier van leren

Ervaring LOI Kidzz

Onze dochter heeft snel en goed leren typen met de cursus. Spelenderwijs leren was een perfecte uitkomst voor haar!

Tobias Hendriks

Heel erg stome type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Ik vond hrt een heel stome type cursus

Reactie LOI Kidzz:

Hallo Tobias,
Hallo Tobias,
Jammer dat je de cursus niet leuk vond want wij krijgen juist van heel veel kinderen een positieve reactie. We hopen dat je er toch iets van opgestoken hebt en dat je lekker snel kan typen.
Groet,

Salome

Aanrader

Ervaring LOI Kidzz

Je leert typen op een avontuurlijke manier. Het programma zit verrassend in elkaar.

Marion

Loi typcursus

Ervaring LOI Kidzz

De cursus wordt op een leuke manier opgezet, waardoor het voor de kinderen leuk is om er mee aan de slag te gaan.

Stephanie

Aanrader!

Ervaring LOI Kidzz

Leuke opzet waardoor je kind op een speelse manier leert blind typen. Fijn dat je na elke weektoets een overzicht krijgt met de voortgang van je kind!

Petra

Een typcursus die vooral leuk is!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon van 10 jaar vond het hartstikke leuk om de typcursus te doen. Door middel van een spannend verhaal en leuke spelletjes heeft hij blind leren typen.

Carla

Spelenderwijs leren

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter van 10 is in het najaar gestart met de typecursus van LOI Kidzz, spelenderwijs heeft ze in zes maanden de cursus doorlopen. Cursus is goed opgezet, ze bleef de cursus met enthousiasme... Mijn dochter van 10 is in het najaar gestart met de typecursus van LOI Kidzz, spelenderwijs heeft ze in zes maanden de cursus doorlopen. Cursus is goed opgezet, ze bleef de cursus met enthousiasme volgen!

Kim

Prima cursus

Ervaring LOI Kidzz

Prima cursus met voldoende tijd om te oefenen. Leuk idee dat ze meedoen als spion.