Lieke Prins

Leuke manier op typen te leren

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond de spionnen school een leuke en uitdagende manier om blind te leren typen.

Diraylen

Vastlopen programma

Ervaring LOI Kidzz

Super fijn dat mijn zoon al kan blindtypen, maar de frustraties lopen steeds hoger op, door het vastlopen van het programma.
Heb van alles geprobeerd, maar we blijven er last van houden. De...
Heb van alles geprobeerd, maar we blijven er last van houden. De motivatie neemt af omdat hij continue dezelfde opdracht opnieuw moet doen. Leuk concept als het na behoren werkt.

Reactie LOI Kidzz:

Het regelmatig opschonen van het geheugen is nodig omdat het een groot programma is. Ook zijn er bepaalde specificaties vereist bij deze cursus zoals een RAM werkgeheugen van 4 GB en een... Het regelmatig opschonen van het geheugen is nodig omdat het een groot programma is. Ook zijn er bepaalde specificaties vereist bij deze cursus zoals een RAM werkgeheugen van 4 GB en een Videokaart van 1 GB. Is dit niet het geval dan loopt het programma niet soepel door. Alle specificaties zijn terug te vinden op de site en in de welkomstbrief. De cursus mag vrijblijvend 2 weken uitgeprobeerd worden. Gedurende deze weken kan het divice waar op gewerkt wordt gecheckt worden.

Zoë van sluijters

Leuk programma

Ervaring LOI Kidzz

Hij was leuk maar sommige zijn opdrachten duurden erg lang. Hele stukken typen beviel wat minder. De verhaal lijn was wel erg leuk, de personages waren ook leuk.
Het programma liep wel vaak...
Het programma liep wel vaak vast, waardoor er eerst uitgelogd moest worden of zelfs de MacBook opnieuw opstarten.
MacBook met Firefox, Safari werkte namelijk niet.
Meegeleverde toetsenbord was niet van degelijke kwaliteit, voornamelijk stabiliteit.

Reactie LOI Kidzz:

Beste Zoë,
Natuurlijk is het onhandig als het programma vastloopt. Op deze manier wordt het lastig om door te kunnen gaan met de opleiding.
Zelf raden we altijd google chrome aan als...
Beste Zoë,
Zelf raden we altijd google chrome aan als browser.
Mocht je nog problemen hebben met de opdrachten of het toetsenbord, ontvangen we graag een mail via webcare@loi.nl of je kunt het contact formulier invullen.
Mark, LOI Webcare.

Daniëlle Koolhof

Top! Wel zelf blijven opletten.

Ervaring LOI Kidzz

Prima programma! Uiteraard moet je kind wel zelf monitoren en blijven motiveren.

Thijs

Met plezier gedaan!

Ervaring LOI Kidzz

Heel tevreden! Leuk in elkaar gezet waardoor het voor de kinderen niet als saai wordt ervaren zoals vroeger

Berend Wilting

Zeer tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Erg leuke goede cursus, zeer stimulerend voor kinderen, leuk spelelement, en super effectief. Onze zoon heeft een top eindresultaat behaald!

Anne

Leuke cursus!

Ervaring LOI Kidzz

Makkelijk, snel, overzichtelijk en leuk!!

Mark van den Bogaert

Ideale online leeromgeving voor mijn kind!

Ervaring LOI Kidzz

Zeer content met de wekelijkse informatie over de voortgang per email.

L N

Leuke en unieke type cursus

Ervaring LOI Kidzz

Leuke en unieke type cursus. Het was vooral dat ik zelf op geheime missie mocht.

Marjan Gerrits

Type cursus op een speelse manier

Ervaring LOI Kidzz

In het begin was onze zoon erg enthousiast.Later moesten we hem een beetje helpen met motiveren, maar als hij eenmaal weer bezig was maakte hij keurig z’n lessen af. Uiteindelijk zeer tevreden met... In het begin was onze zoon erg enthousiast.Later moesten we hem een beetje helpen met motiveren, maar als hij eenmaal weer bezig was maakte hij keurig z’n lessen af. Uiteindelijk zeer tevreden met het resultaat, en een trots kind van 11 die van de basisschool gaat met een typediploma op zak.