fam westerbeke

Super motiverende typcursus

Ervaring LOI Kidzz

leuk om te doen, werkt motiverend, willen graag weten wat er gaat komen...

Aysha

Zeer goede en uitgebreide cursus.

Ervaring LOI Kidzz

Een cursus met makkelijke en moeilijke onderdelen. Als ouder wordt je heel goed op de hoogte gehouden van de vorderingen. Je kind kan naderhand echt blind typen.

Mara

Door de leuke spelletjes is motivatie een eitje!

Ervaring LOI Kidzz

Typen kan heel saai zijn om te leren, maar het is zo waardevol! Voor onze zoon van 8 was het leuk om alle spelletjes te kunnen spelen en zo spelenderwijs te typen.

Barbara Heerschop

Leuke cursus super service

Ervaring LOI Kidzz

Mijn 4 kinderen vonden het allemaal een leuke cursus, ze kunnen nu super typen. En de servvan LOI Kidzz was ook top, verlengen zonder gedoe.

Particulier

Leuk, leerzaam en leuk verhaal

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het een fijne typecursus met afwisseling, zoals spelenderwijs leren typen. Daarmee ook meer gemotiveerd om de typecursus te doen.

Moeder van 9 jr zoon

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon (9 jaar) heeft de cursus erg leuk gevonden en is trots dat hij zijn diploma heeft behaald na een herkansing.

Beau

Leuke typecursus, blijft uitdagend voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt... Leuke typecursus. Onze zoon vond het verhaal en de spelelementen heel leuk waardoor hij zelfs teleurgesteld was toen hij niet verder kon na het afronden van het examen :-). Wat ik wel een minpunt vind is dat je wanneer je het examen niet de eerste maar wel de tweede keer haalt, een certificaat krijgt in plaats van een diploma.

Maartje

Het werkt echt!

Ervaring LOI Kidzz

Het was af en toe een strijd, maar omdat het echt korte lesjes waren per dag, is het ons gelukt om de eindstreep te halen. Het verhaal eromheen met de filmpjes en speelmogelijkheden erbij maakte het... Het was af en toe een strijd, maar omdat het echt korte lesjes waren per dag, is het ons gelukt om de eindstreep te halen. Het verhaal eromheen met de filmpjes en speelmogelijkheden erbij maakte het toch leuk voor hem. En jeetje, wat kan hij snel typen nu :-)

B v Oudenaarde

Een mooi opgezette curcus

Ervaring LOI Kidzz

Een hele leuke cursus voor kinderen en zeer leerzaam ik zou het scholen aanraden heb ik al gedaan bij de school van me dochter.

Grinwis

Zeer tevreden

Ervaring LOI Kidzz

Met deze cursus leer je typen op een leuke leerzame en uitdagende manier