Liliana Vallejo

Excellent!

Ervaring LOI Kidzz

My daughter learnt a lot with LOI Kidzz ; she enjoyed her course so much that now is asking for a " level 2", but unfortunately there is no level 2 for 10 year-old kids.

Kittygurl🌵🌺☀️🐱<3 (leeftijd is nep)

Superleuke cursus

Ervaring LOI Kidzz

Superleuke cursus, wij hebben niet 1 les per dag gedaan, maar meerdere per dag. Veel variatie bij de Spy Shop, maar helaas is er geen level 2 of een extra deel na de cursus. Het zou zelfs nog leuker... Superleuke cursus, wij hebben niet 1 les per dag gedaan, maar meerdere per dag. Veel variatie bij de Spy Shop, maar helaas is er geen level 2 of een extra deel na de cursus. Het zou zelfs nog leuker zijn als je ook op b.v vragen ofzo kunnen antwoorden. (meerkeuze antwoorden het liefst) maar voor de rest is het een goede cursus en ik zou hem aanbevelen

Lotte

J Hofman

Super leuk

Maakt typles leuk en Spannend

Judith

Wat een leuke en aansprekende typecursus!

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond het speurverhaal erg leuk. Dat motiveerde om verder te komen met het typen, ook als het soms wat langer duurde en er meer geoefend moest worden om door een week heen te komen.

Robert van der Wal

Top!

Ervaring LOI Kidzz

Zeer tevreden over de typecursus van LOI Kidzz. Leuk en motiverend opgezet zodat het lang leuk blijft om te trainen

Ivar Hekman

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond het fantastisch om in een gamewereld snel typen te leren! Erg leuk bedacht.

Sander

Aansprekende cursus door game opzet.

Ervaring LOI Kidzz

Goede laagdrempelige contactmogelijkheden bij vragen.
Snel antwoord bij geven feedback.

I. Roozendaal

Mooi verhaal

Ervaring LOI Kidzz

Leuk verhaal en zeer motiverend

Deri

Ik ben geslaagd

Ervaring LOI Kidzz

Ik ben super blij dat mijn kind heeft deze cursus gedaan. Dat helpt heel goed voor zijn carrière . Heel erg bedankt.