Woldringh

LOI cursus voor eigen medewerkers?

Ervaring LOI Kidzz

Onze zoon heeft afgelopen zomer hard gewerkt aan de type cursus. Uiteindelijk op zijn "diploma" gehaald. Alleen werd deze pas weken later opgestuurd, met een examendatum van al voor dat hij ging... Onze zoon heeft afgelopen zomer hard gewerkt aan de type cursus. Uiteindelijk op zijn "diploma" gehaald. Alleen werd deze pas weken later opgestuurd, met een examendatum van al voor dat hij ging typen en een verkeerde uitslag. Na een klacht bij LOI weer lang moeten wachten en er werd een juist diploma beloofd. Na weken wachten nog steeds niets ontvangen. Niet echt motiverend voor kinderen. Ok ja, ze sturen wel steeds mail met korting voor een Typecursus. Wellicht dat LOI medewerkers zelf wat bijscholing nodig hebben? Of dan misschien juist niet via de LOI anders blijft het wellicht bij deze trage en slechte service?

Reactie LOI Kidzz:

Wij hebben contact via mail opgenomen. Een nieuw diploma wordt aangemaakt en verstuurd.

Olaf van Gorp

Typen als een speer met LOI Spy School

Ervaring LOI Kidzz

Leuke, interactieve leeromgeving die zich aanpast aan de wensen en voortgang van het kind (sommige stappen, zoals navigeren naar een ruimte, kunnen worden overgeslagen of 'shortcuts' genomen). Leren... Leuke, interactieve leeromgeving die zich aanpast aan de wensen en voortgang van het kind (sommige stappen, zoals navigeren naar een ruimte, kunnen worden overgeslagen of 'shortcuts' genomen). Leren typen als in een 'game' maakt dat er spelenderwijs effectief wordt geleerd. Goede feedback op tussentijdse toetsen, fijn om regelmatig rapportages te ontvangen.

Vanessa rempf

Spaans voor kinderen

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter is echt super enthousiast gestart. Alleen door problemen ben ik genoodzaakt geweest contact op te nemen. De eerste x via email maar kreeg er geen reactie op. Daarna via de telefoon maar... Mijn dochter is echt super enthousiast gestart. Alleen door problemen ben ik genoodzaakt geweest contact op te nemen. De eerste x via email maar kreeg er geen reactie op. Daarna via de telefoon maar konden zij mij steeds niet doorverbinden. Dit heb ik 3x geprobeerd maar nog steeds geen contact gehad met de juiste afdeling. Super jammer! Ik betaal ergens voor maar mijn dochter kan er geen gebruik van maken.

Reactie LOI Kidzz:

Excuses, momenteel is het erg druk. Ik heb u een mail gestuurd om de communicatie over de cursus van LOI KIdzz op te starten.
Vriendelijke groet,
LOI KIdzz team

Bianca weesie

Typecursus

Ervaring LOI Kidzz

De Typecursus is super leuk opgezet. Mijn dochter vond het erg leuk om te doen. Ze vond het alleen jammer dat ze na het behalen van de cursus niet meer kon inloggen voor de afronding.
Wat ik...
Wat ik als ouder vreemd vind is dat je de cursus in een jaar moet afronden terwijl je voor de cursus betaald hebt. Is hier een rede voor?

Beste Bianca,
Wat leuk om te horen dat de typecursus goed beviel. Ik snap dat ze het jammer vond dat ze niet meer kon inloggen voor het feestje. Dit hoort ze wel te kunnen.
Ik snap ook dat...
Beste Bianca,
Ik snap ook dat je het binnen een jaar dient af te ronden. De cursus is opgezet zodat deze binnen een jaar af te ronden is. Mocht er extra tijd nodig zijn, kun je deze altijd aanvragen.

Robert

Cursus is goed opgezet!

Ervaring LOI Kidzz

Door het spelelement heeft mijn dochter met plezier de typecursus afgerond. Aanrader!

M

Slecht bereikbaar!

Ervaring LOI Kidzz

Ik probeer al 2 weken contact te krijgen. De telefoongesprekken worden beëindigd (rustig na 20 minuten in de wacht gezet te zijn) en beloftes van terugmailacties na het invullen van het... Ik probeer al 2 weken contact te krijgen. De telefoongesprekken worden beëindigd (rustig na 20 minuten in de wacht gezet te zijn) en beloftes van terugmailacties na het invullen van het contactformulier worden niet nagekomen. Ik kan het product dus niet eens bestellen en het geeft weinig vertrouwen zo. Nu moet ik op zoek naar een andere typecursus. Erg rottig voor mijn dochter die ik met haar dyslexie net zover had ervoor te gaan. Erg jammer.

Beste,
Wat vervelend om te vernemen dat je niemand kon bereiken met jouw vraag.
Beste,
Wat vervelend om te vernemen dat je niemand kon bereiken met jouw vraag.
Ik ben er direct achteraan gegaan en heb mijn collega's gevraagd om contact met je op te nemen hierover.

BC

Langdradig

Ervaring LOI Kidzz

We zitten nu in week 5 en elke dag is het met tegenzin, mijn zoontje(9 jaar) vindt het niet leuk, door de missies duurt het ook langer voordat de opdracht af is. Programma werkt niet op ipad... We zitten nu in week 5 en elke dag is het met tegenzin, mijn zoontje(9 jaar) vindt het niet leuk, door de missies duurt het ook langer voordat de opdracht af is. Programma werkt niet op ipad hiervoor laptop aangeschaft. Nog steeds blijft het programma elke keer vastlopen waardoor we weer van alles moeten opschonen en opnieuw moeten starten. De frustraties lopen steeds hoger op. De volgende keer ga ik toch voor een wat simpele typcursus voor mijn andere zoon. De weekrapportages zijn leuk bedacht en het concept ook als het naar toebehoren zou werken daardoor geef ik twee sterren maar voor de rest is het zonde van uw geld.

Reactie LOI Kidzz:

Wij betreuren het dat u dit zo ervaart en dat de cursus niet goed werkt op uw computer. Het is inderdaad cruciaal dat de juiste specificatie kloppen. Deze specificaties worden op meerdere manieren... Wij betreuren het dat u dit zo ervaart en dat de cursus niet goed werkt op uw computer. Het is inderdaad cruciaal dat de juiste specificatie kloppen. Deze specificaties worden op meerdere manieren duidelijk gecommuniceerd en het is dan ook zeer belangrijk om hier aandacht aan te geven. De 2 weken proefperiode kunnen hier ook helderheid in scheppen.
Bedankt voor het compliment en de 2 toegekende sterren.

Lieke Prins

Leuke manier op typen te leren

Ervaring LOI Kidzz

Mijn zoon vond de spionnen school een leuke en uitdagende manier om blind te leren typen.

Diraylen

Vastlopen programma

Ervaring LOI Kidzz

Super fijn dat mijn zoon al kan blindtypen, maar de frustraties lopen steeds hoger op, door het vastlopen van het programma.
Heb van alles geprobeerd, maar we blijven er last van houden. De...
Heb van alles geprobeerd, maar we blijven er last van houden. De motivatie neemt af omdat hij continue dezelfde opdracht opnieuw moet doen. Leuk concept als het na behoren werkt.

Reactie LOI Kidzz:

Het regelmatig opschonen van het geheugen is nodig omdat het een groot programma is. Ook zijn er bepaalde specificaties vereist bij deze cursus zoals een RAM werkgeheugen van 4 GB en een... Het regelmatig opschonen van het geheugen is nodig omdat het een groot programma is. Ook zijn er bepaalde specificaties vereist bij deze cursus zoals een RAM werkgeheugen van 4 GB en een Videokaart van 1 GB. Is dit niet het geval dan loopt het programma niet soepel door. Alle specificaties zijn terug te vinden op de site en in de welkomstbrief. De cursus mag vrijblijvend 2 weken uitgeprobeerd worden. Gedurende deze weken kan het divice waar op gewerkt wordt gecheckt worden.

Zoë van sluijters

Leuk programma

Ervaring LOI Kidzz

Hij was leuk maar sommige zijn opdrachten duurden erg lang. Hele stukken typen beviel wat minder. De verhaal lijn was wel erg leuk, de personages waren ook leuk.
Het programma liep wel vaak...
Het programma liep wel vaak vast, waardoor er eerst uitgelogd moest worden of zelfs de MacBook opnieuw opstarten.
MacBook met Firefox, Safari werkte namelijk niet.
Meegeleverde toetsenbord was niet van degelijke kwaliteit, voornamelijk stabiliteit.

Beste Zoë,
Natuurlijk is het onhandig als het programma vastloopt. Op deze manier wordt het lastig om door te kunnen gaan met de opleiding.
Zelf raden we altijd google chrome aan als...
Beste Zoë,
Zelf raden we altijd google chrome aan als browser.
Mocht je nog problemen hebben met de opdrachten of het toetsenbord, ontvangen we graag een mail via webcare@loi.nl of je kunt het contact formulier invullen.