Ninette Miedema

Helaas slechte service

Ervaring LOI Kidzz

Teleurstellend, geen enkele flexibiliteit. Onze dochter bleek net na het aanschaffen van de cursus veel extra pluswerk op school te krijgen dus het werd allemaal wat te veel. Dit hebben we meteen... Teleurstellend, geen enkele flexibiliteit. Onze dochter bleek net na het aanschaffen van de cursus veel extra pluswerk op school te krijgen dus het werd allemaal wat te veel. Dit hebben we meteen aangegeven bij LOI maar helaas is er geen pauzemogelijkheid. De licentie is beperkt geldig, of je hem nu gebruikt of niet. Daarmee is de cursus een ongelofelijk duur verkapt abonnement.

Jo

Geslaagde typecursus

Ervaring LOI Kidzz

De typecursus is leuk opgezet in de vorm van een game. Wel is het zaak om als ouder/verzorger je kind te blijven motiveren is onze ervaring. Onze zoon heeft het diploma in 1 keer gehaald.

Krijgsman

Motivatie

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter ging vol bijna dagelijks zonder 'dwang' aan deze cursus. Haar zusjes kijken er nu al naar uit ook te mogen typen. Geslaagd dus!

Fenna Smit

Leuke typcursus

Ervaring LOI Kidzz

Mijn dochter vond het doordat de stof in gamevorm wordt geoefend en aangeboden leuk om te doen en kan nu snel en netjes blind typen!

Sam

Goede in elkaar gezetten curus?

Ervaring LOI Kidzz

Mijn kind heeft genoten van alle avonturen in de cursus. Veel geleerd en is erg blij dat hij nu blind kan typen, dit scheelt een hoop tijd!

J

Een grote teleurstelling zonder diploma

Ervaring LOI Kidzz

Mijn kind heeft de cursus voltooid in ongeveer 4 maanden, vond het op zich best leuk maar het verhaal werd wat langdradig. In 1x geslaagd, maar het beloofde diploma wordt gewoonweg niet verstuurd.... Mijn kind heeft de cursus voltooid in ongeveer 4 maanden, vond het op zich best leuk maar het verhaal werd wat langdradig. In 1x geslaagd, maar het beloofde diploma wordt gewoonweg niet verstuurd. Hij wacht nu al bijna 6 weken en na meerdere keren contact per mail en telefoon worden er een hoop beloftes gedaan, maar nooit nagekomen. Ongelooflijk slecht!

Wilko de Bruijn

Maak leren typen een feestje bij LOI Kidzz

Ervaring LOI Kidzz

We zijn dik tevreden over de LOI Kidzz cursus. Het is op een hele speelse manier leren typen.

Bart Hermans

Speels

Ervaring LOI Kidzz

Speelse manier om kind aan het typen te krijgen. Ze moeten dan uiteraard wel nog zelf aan de slag..

DDS

Nuttig & leuk

Ervaring LOI Kidzz

Goed vormgegeven training om kinderen makkelijk vlot te leren typen.

Henkjan

Spelenderwijs laten typen

Ervaring LOI Kidzz

Met uitdagende spelletjes en oefeningen, leerde mijn kind goed typen