Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

D-Style

Het was onze eerste ervaring met LogStorm en we zijn zeer tevreden.

Geduld! ;-)

Ze hebben me heel goed geholpen, en heel goed naar mijn wensen geluisterd en toch hun eigen professionele input meegegeven. Ik ben heel tevreden, het logo is heel mooi geworden.

Zie eerste comment

SafeSmile

Korte duidelijke lijnen, feedback wordt goed ingeschat en logo direct op de juiste manier aangepast. Wij hadden wat meer "maatwerk" maar de samenwerking verliep soepel en plezierig. Ik kan een ieder logostorm aanbevelen!

Kringkracht BV

Prima! Duidelijke en supersnelle communicatie via mail. En binnen 1 dag had ik onze verbeterde bedrijfslogo's binnen. Het resultaat is ook heel goed.

De supersnelle reacties

Na een goede start vooral veel amateurisme. Reken op veel mailtjes heen en weer - na betaling valt de communicatie stil. Geen aanrader!

Aanvankelijk verliep alles goed: er werd snel gereageerd op mail, en het uiteindelijke logo is goed ontworpen en de prijs is scherp.

Later (toen we briefpapier en visitekaartjes bestelden) was onze ervaring heel wat minder positief. Blijkbaar is zo'n opdracht een brug te ver voor deze ontwerper- maar hoe moeilijk kan het zijn?

Veel slordigheden, trage reactie en onbruikbare bestanden. We moesten de ontwerper voortdurend wijzen op verkeerde mailadressen en titels - niet echt handig als het om visitekaartjes gaat. Toen we het uiteindelijk opgeleverde bestand doorstuurden naar de drukker, bleek het onbruikbaar en op een verzoek om alsnog een bestand in een bruikbare resolutie te leveren, reageerde de ontwerper helemaal niet meer. Wellicht omdat we al hadden betaald?

Uiteindelijk heeft de drukker maar het ontwerp opnieuw gemaakt.

Zeer snelle en correcte service. Er wordt serieus ingegaan op wensen en stijl. Volgende dag al verschillende concepten in huis. Wij zijn 100% tevreden en raden dit ook echt aan!

Snelle en correctie service

Heuvelland & Parkstad Stucadoor

Zeer goede en behulpzaam onderneming. Juiste kennis en vooral ontzettend goede communicatie.

Heel sterk vond ik hun communicatie. Door de goede communicatie heb is de goede resultaat afgeleverd.

Buzink

beleefheid en interesse

Iets beter luisteren naar de wensen van de klant

Enjoy Driving

Goede Service Snel en lekker makkelijk, goed bedrijf om snel iets gedaan te krijgen.

Goede communicatie, belangstelling in jou bedrijf en zoekt echt een logo wat bij je past.

EuroDairy Equipment LTD/Kanters Gilze B.V.

Zeer snelle communicatie. Logo en brochure is precies geworden wat ik ervan had verwacht. Zelf kreeg ik dit niet op papier! Is jullie wel gelukt. Zeer netjes gedaan!

Aan de hand van mijn informatie een perfect resultaat gegeven.
De zeer snelle reacties en communicatie.

Een betere telefoon kopen. Lijn was vaak slecht bij telefonisch contact. Ook kreeg ik een rare voicemail. Deze zou ik veranderen.