Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Tran Asian Foods

Voor onze groeiende bedrijf waren we op zoek naar een nieuwe logo en kleurstelling om onze bedrijf een meer moderne en profesionele uitstraling te hebben. Wat gegoogle en kwam bij dit bedrijf;...

Snelle communcatie en goed indenkingsvermogen van het team wat de klant wilt.

We wisten wat voor soort logo we willen, maar ik kan denken dat er ook klanten zijn die nog geen beeld hebben van wat ze zouden willen.
Mischien wat meer voorbeelden van logo's waardoor nieuwe klanten ideeën kunnen opdoen.

John Joore

Ik kan dit bedrijf aanbevelen.

Hondenkapper Amsterdam

Heel blij met m'n nieuwe logo. Ik was wat huiverig om via internet een opdracht uit te laten voeren. maar ik heb er absoluut geen spijt van. Aanwijzingen zijn perfect opgevolgd. Het logo is...

Aanwijzingen en ideeën zijn goed opgepakt. Logo voldoet perfect wat ik wilde hebben.

Ik heb geen verbeterpunten, niets anders dan goede samenwerking en fijne ervaring opgedaan.

Goede ervaring met bedrijf, snelle responses en snel resultaat

Snelle reacties en snel resultaat

Geen, vooral zo doorgaan!

PUUR Fit & Vitaal

Voor de eerste keer samengewerkt, we weten nog niet heel goed wat we allemaal precies willen. Ze denken mee, zijn creatief en flexibel in de ontwerpen. Dit was de eerste keer en gaan zeker met...

Creativiteit, snelle en duidelijke communicatie, flexibel in aanpassen en maken van nieuwe ontwerp en een zeer scherpe prijs!

JHdesign

Ze werken snel en doen wat ze zeggen.
Super tevreden over het ontwerp.

Binnen de afgesproken termijn de eerste ontwerp binnen.
Geven uitstekend advies betreft logo en kleur.

Cura Omnis

Zeer goede ervaring een aanrader !

De opvolging is perfect, zeer aangenaam om te weten dat mensen er ook mee bezig zijn.

Ben zeer tevreden van de service.

Budget Rijk

Het logo is zo snel en zo passend ontworpen. Het heeft precies de uitstraling waar ik naar op zoek was.

Er wordt heel snel gereageerd op mails.

Binnen enkele dagen had ik een passend logo! Er werd goed geluisterd naar de vooraf meegegeven wensen.

Een goede variëteit in de conceptlogo's.

De aanlevering van de concepten binnen 24 uur is in mijn geval niet gehaald (dag later). Was niet zo erg, maar was prettig geweest als dit even gecommuniceerd was.

Uitstekend

Hele snelle reactie via de mail