Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Grand café restaurant Astaire

Een verademing in vergelijking met anderen. Met veel kunde en geduld werd ons logo ontworpen. De talloze aanpassingen werden binnen no time verwerkt. Een absolute aanrader.

Een sterk punt was de 24 uurs levering. Afspraken worden altijd nagekomen.

Ga zo door, dan ben ik in no time terug voor de ontwikkeling van mijn website en folders.

DataIQ

Na een mailtje met daarin een korte omschrijving van het bedrijf werden al snel 3 concepten opgeleverd. Iedere mail is snel beantwoord en gevraagde aanpassingen op de concepten zijn snel doorgevoerd.

Duidelijk en snelle communicatie en oplevering.

DeDaale

Zeer competente en snelle resultaten. Plezierig om deze vorm van uitbesteding te hebben gekozen.

Heb bij diverse bedrijven offerte aangevraagd en logostorm heeft direct gereageerd overige bedrijven hebben na 2 dagen een reactie verstuurd
Spreekt mij het meest aan in ontwerp.

Direct reactie.
Top geregeld !!!

Goed bezig!!!

Gastouderopvang Villa Vrolijk

Top bedrijf! Nemen echt de tijd om het logo er perfect uit te laten zien.

Valine

Ik ben erg tevreden over de samenwerking met dit bedrijf. Ze luisteren goed naar de wensen van de klant en verwerken dit met hun eigen kijk om tot een mooi ontwerp!

Houden woord bij wat ze bieden. Gaan door totdat de klant tevreden is met het resultaat!

Snel en zorgvuldig

Binnen twee dagen na je bestelling heb je al bericht met de vraag wat je wilt dat terug komt in het logo. De volgende dag al de logo's binnen gekregen. Super snel!!

Basha 'N' Pirie

Geweldig

InterLinQ

Goede communicatie. Luistert goed. Komt met goeie designs al vanaf het begin.

Snelle service. Vanaf de eerste concepten al mooie designs.

N. Martis

Goeie service!