Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

@Loyalty

Binnen een aantal dagen een mooi logo ontwerpen en klaar voor gebruik.

Professioneel, snel en gaat voor een optimaal resultaat.

Diensten die aangeboden worden op de website ook kunnen/willen uitvoeren of hier niet over communiceren.

Gastvrijmaaktjeblij

LogoStorm heeft een perfect logo voor mijn bedrijf gemaakt. Ik had op al mijn vragen snel bericht en er is goed geluisterd naar mijn wensen. Ze zijn ook erg behulpzaam.

Snelle communicatie en behulpzaam.

Jolien Orpsy

Snelle service, 3 degelijke voorstellen en snelle aanpassingen!

Paul

Logostorm hebben wij leren kennen als zeer betrouwbaar. Men werkt efficiënt, denkt mee met de opdrachtgever en is altijd uiterst correct en klantvriendelijk. Ook aan creativiteit is er geen gebrek....

Klantgericht, dynamisch, creatief, duidelijk

Opvolging e-mails; tot 2 keer toe kwam een bericht met bijlagen niet bij ons aan en hebben we een tijd op elkaar zitten wachten.

Charles Scholte, SVS

De eerste (creatieve) concepten werden supersnel geleverd. Aansluitend zijn de gewenste aanpassingen ook steeds per omgaande uitgevoerd. Binnen enkele dagen een prachtig logo. Complimenten!

Supersnel en goed!

Doe je jezelf prijstechnisch niet iets te kort?

Quali-Q

Echt een superservice! Binnen 24 uur kwamen er 4 concepten binnen, waarvan twee al direct aanspraken. Verzoeken voor veranderingen worden erg goed opgepakt en verwerkt. Nog geen 12 uur later had ik...

Snelle service, vriendelijke bejegening, begrijpen direct wat je wilt

Wellicht dat het mogelijk is om direct via de site een totaalpakket te kunnen bestellen (logo + huisstijl). Verder helemaal niks veranderen

Top bedrijf , mooi logo voor een zeer scherp tarief .

Scherpe prijzen voor de startende ondernemers en de reeds gevestigde ondernemers . Prijs en resultaat top , ga zo door . Veel succes met jullie bedrijf

Geen verbeterpunten , kleine tip zorg dat er een telefoonnummer is op jullie site . Een gesprek kan veel opleveren .

The Pirates Cove

LogoStorm was enorm snel met het beantwoorden van hun e-mail en kwa communicatie zijn ze zeer correct en beleefd. Ondanks dat ik een vrij ingewikkeld concept in gedachte had wisten ze dit perfect op...

communicatie & creativiteit

Ga vooral zo door!

Prima service! Goede communicatie met de ontwerper en binnen twee weken een nieuwe logo!

Grand café restaurant Astaire

Een verademing in vergelijking met anderen. Met veel kunde en geduld werd ons logo ontworpen. De talloze aanpassingen werden binnen no time verwerkt. Een absolute aanrader.

Een sterk punt was de 24 uurs levering. Afspraken worden altijd nagekomen.

Ga zo door, dan ben ik in no time terug voor de ontwikkeling van mijn website en folders.