Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Nancy Liliane Beauty Salon

Via Google kwam ik op de site van LogoStorm. Ik heb mijn wensen voor een ontwerp opgestuurd via de mail. Alle verdere contact verliep ook via de mail. De eerste concepten kreeg ik al snel na...

Ze zijn heel snel. Ze luisteren goed naar wat je wilt en kunnen naar aanleiding van jouw wensen de gewenste logo maken.

KPimprovement

LogoStorm werd gevonden via een google search, en heeft daarna interactief en professioneel het juiste logo ontwikkeld voor mij als startende ondernemer.

Met name in de detailleringsfase bleek dat beide partijen het perfecte resultaat wilden bereiken. Dit duurde een paar dagen later maar dit nooit als vervelend ervaren! Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Voor de kleine essenties, met name ten aanzien van maatvoering zou kritischer een eigen check mogen plaatsvinden maar daarentegen werden dit soort nuances zeer adequate opgelost.

Goed logo, lage prijs en snelle levering / communicatie. Niets op aan te merken.

Goed logo (dat aan al mijn wensen voldoet) voor een lage prijs (79 euro excl. BTW) en dat binnen 3 werkdagen

Ga vooral zo door!

Siegelman Gebäudetechnik

Helder, duidelijk en communicatief!

Bimmermasterpieces

UITSTEKEND !!

CREATIEF , SNEL.

UITSTEKENDE PRIJS/KWALITEITSVERHOUDING

Excellent !

Ik zou het niet weten.

Brommer hout- & staalbouw

Erg prettige samenwerking met een prachtig resultaat dat al mijn verwachtingen overtrof!

- Snelle respons
- Denkt mee en draagt ideeën aan

Snel en efficiënt logo gemaakt, wel duidelijke input en feedback nodig van mijzelf. Wat misschien ook wel logisch is.

alle afspraken snel nagekomen

Kempff Fotografie

Enorm tevreden over de snelle service en prachtige ontwerpen. Ik had een voorbeeld van een ontwerp aangeleverd en kreeg meerder ontwerpen aangeboden. De keuze was moelijk te maken, want het waren...

Belangrijk is de geweldige ontwerpen en snelle levering.

Nee totaal niet.

Zeer snelle service en goede kwaliteit. Voor iedereen een aanrader.

Goede prijs snelle service