Deskundigheid
Resultaat
Medewerkers
Communicatie

Eerder dit jaar een logo laten maken wat mij heel goed beviel. Nu moet logo aangepast worden maar na twee mails en gebeld te hebben krijg ik geen reactie. Erg jammer

Heuvel

2 jaar terug een goede ervaring gehad met het bedrijf dus nu weer opnieuw naar dit bedrijf gegaan voor een logo ontwerp.

Dit keer helaas een slechte ervaring.

Op de...

Dit keer helaas een slechte ervaring.

Op de website een nieuw logo besteld maar helaas niets vernomen van dit bedrijf. Ook de telefoon nemen ze niet op. Erg jammer want nu moet ik naar een ander bedrijf voor mijn logo

Reageert niet op de telefoon, formulier via zijn eigen website en niet op e-mails ? Op geen enkele manier is er contact te leggen met deze zakenman?!

GEEN!

Neem die kl*te telefoon 'ns op, of beantwoord de emails!

Zoals beloofd op de website binnen 2 werkdagen de logos aangeleverd. Na betaling van de factuur kregen we dezelfde dag nog de logos aangeleverd.

snel goede en mooie concepten

Kelk

Logo aangevraagd bij deze bedrijf, zeer snel en adequate gehandeld. Precies logo ontworpen naar mijn beschrijvingen al bij de eerste serie zat de perfecte logo bij.dit allemaal binnen enkel dag... Logo aangevraagd bij deze bedrijf, zeer snel en adequate gehandeld. Precies logo ontworpen naar mijn beschrijvingen al bij de eerste serie zat de perfecte logo bij.dit allemaal binnen enkel dag .dikke pluim ga zo door👍🏻👌

Snelle reactie, zeer goede ontwerpen en professionele.

rhuikos

Via het contact formulier een aanvraag ingediend en snel 3 leuke concepten ontvangen waarvan meteen ééntje helemaal naar wens was.

snel en kwalitatief goed

Drie weken geleden logo aanvraag gedaan via de website, geen ontvangst bevestiging. tot twee keer toe gebeld, waarvan één keer een voicemail ingesproken.
gemaild op 15-3 wat de status is, of...
gemaild op 15-3 wat de status is, of wij even kunnen contacten.

Niets vernomen. Slechte ervaring met dit bedrijf, geen reactie op communicatie

Neem even contact op met klanten, wellicht kun je dan zaken doen.

Halal quality Certification

Aantal keer een logo besteld, de eerste keer hadden ze alles binnen een dag klaar, de tweede keer deed het langer dan wat ze hadden beloofd maar waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met de mail.... Aantal keer een logo besteld, de eerste keer hadden ze alles binnen een dag klaar, de tweede keer deed het langer dan wat ze hadden beloofd maar waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met de mail. Allebei de keren hadden ze goed resultaat geboekt en zeer vriendelijke reacties.

Het bedrijf denkt met de klant mee.

De Stoffeerdersgroep

Snelle service met een creatief resultaat. Wij raden dit bedrijf zeker aan. Philippe dank voor de mooie logo's, wij komen zeker bij je terug!

Snelheid en creativiteit

Ga vooral zo door!

Ze beloven 24 uur. maar reageren erg laat terug.
Vragen in eens meer geld dan dat ze op hun site vermelden.
als je een opdracht dan uiteindelijk geeft duurt het nog erg lang voordat je...
Ze beloven 24 uur. maar reageren erg laat terug.
Vragen in eens meer geld dan dat ze op hun site vermelden.
als je een opdracht dan uiteindelijk geeft duurt het nog erg lang voordat je antwoord of een voorbeeld krijg.