Deskundigheid
Medewerkers
Communicatie
9.5/10

Halal quality Certification

Aantal keer een logo besteld, de eerste keer hadden ze alles binnen een dag klaar, de tweede keer deed het langer dan wat ze hadden beloofd maar waarschijnlijk iets verkeerd gegaan met de mail....

Het bedrijf denkt met de klant mee.

De Stoffeerdersgroep

Snelle service met een creatief resultaat. Wij raden dit bedrijf zeker aan. Philippe dank voor de mooie logo's, wij komen zeker bij je terug!

Snelheid en creativiteit

Ga vooral zo door!

Ze beloven 24 uur. maar reageren erg laat terug.
Vragen in eens meer geld dan dat ze op hun site vermelden.
als je een opdracht dan uiteindelijk geeft duurt het nog erg lang voordat je...

Nancy Liliane Beauty Salon

Via Google kwam ik op de site van LogoStorm. Ik heb mijn wensen voor een ontwerp opgestuurd via de mail. Alle verdere contact verliep ook via de mail. De eerste concepten kreeg ik al snel na...

Ze zijn heel snel. Ze luisteren goed naar wat je wilt en kunnen naar aanleiding van jouw wensen de gewenste logo maken.

KPimprovement

LogoStorm werd gevonden via een google search, en heeft daarna interactief en professioneel het juiste logo ontwikkeld voor mij als startende ondernemer.

Met name in de detailleringsfase bleek dat beide partijen het perfecte resultaat wilden bereiken. Dit duurde een paar dagen later maar dit nooit als vervelend ervaren! Een hele goede prijs/kwaliteitverhouding.

Voor de kleine essenties, met name ten aanzien van maatvoering zou kritischer een eigen check mogen plaatsvinden maar daarentegen werden dit soort nuances zeer adequate opgelost.

Goed logo, lage prijs en snelle levering / communicatie. Niets op aan te merken.

Goed logo (dat aan al mijn wensen voldoet) voor een lage prijs (79 euro excl. BTW) en dat binnen 3 werkdagen

Ga vooral zo door!

Siegelman Gebäudetechnik

Helder, duidelijk en communicatief!

Bimmermasterpieces

UITSTEKEND !!

CREATIEF , SNEL.

UITSTEKENDE PRIJS/KWALITEITSVERHOUDING

Excellent !

Ik zou het niet weten.

Brommer hout- & staalbouw

Erg prettige samenwerking met een prachtig resultaat dat al mijn verwachtingen overtrof!

- Snelle respons
- Denkt mee en draagt ideeën aan