Prettige communicatie. Neemt de tijd en is duidelijk. Geeft prettige advies en uitleg. Zorgzaam.

Ze is erg goed in het analyseren van de klachten, luisterde goed en maakte een duidelijk plan, had ook voldoende oefeningen klaar liggen, haar manuele behandelingen hadden positief effect, helaas... Ze is erg goed in het analyseren van de klachten, luisterde goed en maakte een duidelijk plan, had ook voldoende oefeningen klaar liggen, haar manuele behandelingen hadden positief effect, helaas door scheefstand van de kaak is het voor mij moeilijk om op alle fronten positief resultaat te halen/behouden. De tongpositie oefeningen en de massage oefeningen zijn nu een grote steun voor mij.

Bij kinderen waarvoor logo passend is en baat hebben bij rustig persoon

Als er problemen zijn met taal, zal ik deze logopedist aanbevelen, of als er na gevraagd word door andere ouders

Marion Smit

Ik ben zeer tevreden over de behandeling, de omgang en de communicatie van de logopedist waar ik gewest ben. Er is rekening met mij gehouden bij de behandelingen. Ik heb PTSS. Ik voelde mij heel... Ik ben zeer tevreden over de behandeling, de omgang en de communicatie van de logopedist waar ik gewest ben. Er is rekening met mij gehouden bij de behandelingen. Ik heb PTSS. Ik voelde mij heel erg op mijn gemak.

Rob

Ze nam de tijd mij goed voor te lichten over de behandeling, het beoogde effect ervan en gaf mij goede oefeningen en een bepaalde massage wat mij allemaal goed geholpen heeft.