Ze hebben de tijd en aandacht voor mijn dochter. Die soms aanwezig en druk kan zijn. Kunnen ze haar wel motiveren en tijd gunnen die ze nodig heeft

Duidelijk structuur van sessies. Als ouder, altijd op de hoogte (elke week) aan hoe het is gegaan, welke fase van de traject wij erin zat, makkelijk te bereiken, inzicht in mijn kind (niet alleen... Duidelijk structuur van sessies. Als ouder, altijd op de hoogte (elke week) aan hoe het is gegaan, welke fase van de traject wij erin zat, makkelijk te bereiken, inzicht in mijn kind (niet alleen met taal).

Ze is heel leuk in de omgang met mijn kind en neemt onze zorgen ook erg serieus. Samen proberen we het juiste voor ons kind te bepalen en geeft zij hierbij de juiste begeleiding.

Margot Tomassen

Ze is flexibel, maar enthousiast en verdiept zich in de materie. Ze zoekt leuke uitdagende opdrachten en heeft een goede band met mijn dochter

Ik vind Iris een goede professionel, die zeker weet waar ze het over heeft. Het is een beroepskracht met gevoel. Daarnaast staat ze open voor de inzicht van Ouders. Ik ben bv al sinds groep 2 met... Ik vind Iris een goede professionel, die zeker weet waar ze het over heeft. Het is een beroepskracht met gevoel. Daarnaast staat ze open voor de inzicht van Ouders. Ik ben bv al sinds groep 2 met school bezig rondom mijn dochter en wordt hierin niet gehoord, nu zit ze in groep 6. Iris stond er wel voor open, heeft erna gekeken en bevestigd mijn gevoel dat mijn dochter ergens tegenaan liep, waar ze later last van krijgen. Nu wordt het aangepakt en waar mijn dochter veel in haar leven plezier van kan hebben. Zeer dank daarvoor!

Ze was een leuke logopediste. Mijn dochter ging altijd graag naar haar toe. Kreeg regelmatig een rapport over wat ze gedaan hadden en waar ze mee bezig gingen

Anique

Erg mooi om te zien wat een grote sprongen onze jongen heeft gemaakt!
Goeie en duidelijke uitleg. Rustig de tijd nemen om het uit te leggen.
Iris complimenteerde onze zoon regelmatig...
Erg mooi om te zien wat een grote sprongen onze jongen heeft gemaakt!
Goeie en duidelijke uitleg. Rustig de tijd nemen om het uit te leggen.
Iris complimenteerde onze zoon regelmatig wat motiverend werkt. Ze ziet hem als een individu. Niet als een nummer of kind van…