We hebben een goede ervaring met de behandelend logopedist. Onze dochter is goed geholpen en heeft mooie stappen gezet in haar ontwikkeling.

Er is geen schriftelijke communicatie geweest over de voortgang van ons kind zowel richting de ouders als richting de school.

Als iemand vergelijkbare klachten heeft. Moeite met praten en slikken na een beroerte.

Ghislaine heeft een goed luisterend oor en geeft zeer goede tips en adviezen

Mijn kind wilt altijd naar logopedist, ze vindt leuk en interessant voor de lessen dat is belangrijk. Mijn kind gaat langzaam leren maar beter.

Ze nam me echt serieus, legde alles goed uit wat ze deed en heeft alles geprobeerd wat mogelijk was, ze was ook heel erg aardig

De logopediste heeft mij enorm geholpen. Dankzij haar oefeningen/behandelingen ben ik een hoop long-COVID-gerelateerde klachten kwijt. Ze nam mij heel serieus en nam bijvoorbeeld ook heel snel... De logopediste heeft mij enorm geholpen. Dankzij haar oefeningen/behandelingen ben ik een hoop long-COVID-gerelateerde klachten kwijt. Ze nam mij heel serieus en nam bijvoorbeeld ook heel snel contact op als ik haar mailde met een vraag. Ik voelde me heel erg op mijn gemak bij haar en zou haar iedereen aanraden.

Fijne logopediste met hart voor haar werk en zeer goede omgang met mijn kind.

Als vraag iemand een logopedist, dat doe ik zeker