binyam germachu

Mij kind zij zijn veel beterd meet de logopedie.daar voor uitstekende logopedie zijn.

Denise Gerdes

Ik zelf en mijn kind voelen zich erg goed bij onze logopediste en dat vind ik erg belangrijk voor de verder taal ontwikkeling van mijn kind.

Goede oefeningen en goed resultaat.
Vriendelijke omgang met klein kind geeft kind vertrouwen

Ik vind een sessie van rond de 20 minuten erg kort om het kind te begeleiden in hetgeen hij lastig vindt. eerst het huiswerk nakijken en vervolgens een nieuwe tekst oppakken, dat laatste is weinig...

Esmee

Een prettige omgang met mijn dochter. Er wordt na elke sessie besproken wat er gedaan is wat we thuis moeten oefenen. Ik merk duidelijk verbetering. Ook de juffen op school zijn positief

Zeer tevreden! We konden snel terecht, zijn goed geholpen en de behandeling heeft succes gehad! Vond het leuk om te zien hoe ze spelenderwijs een kind van nog geen 4 oefeningen kunnen laten doen,...

Ze geeft aan mijn kind veel vertrouwen en duidelijkheid . Ze heeft geduld en ze is lief met mijn kind . Mijn kind heeft heel veel verbeterd met zijn uitspraken .

Jennifer

Elja doet haar werk goed, stelde mijn kind op zijn gemak en hij ging altijd met veel plezier heen. Duidelijke opdrachten voor thuis.

Super leuke en spontane dame met enorm veel geduld!