LogoLove

Snelheid oplevering
Kwaliteit logo / huisstijl / website

Yilmaz

Custom made logo laten maken voor mijn autobedrijf. Erg mooi en snel, fijne communicatie

Cordaat Dienstverlening

Ik heb een logo laten ontwerpen door LogoLove. Ze hebben goed rekening gehouden met mijn wensen en mij ook mee laten denken in het proces.

R de Vlaam koel en klimaat techniek

MCN Elektrotechniek

LogoLove heeft mijn logo, huisstijl en website ontwikkeld binnen een korte periode. Het ziet er zeer professioneel uit, dankjewel! Dikke dikke dikke aanrader.

Albert Car Cleaning

Leuke samenwerking met een goede tempo. Er wordt goed geluisterd naar de wensen en een top logo ontwerp binnen een paar dagen. Veranderingen die ik in gedachte had werden ook netjes doorgevoerd

Batunique

Extra betaald omdat ik een cartoon achtig/getekende logo wilde. Er werd aangegeven dat dit kon tegen extra betaling. Ik heb twee voorbeelden opgestuurd zodat hij weet wat ik een beetje bedoel. Ik... Extra betaald omdat ik een cartoon achtig/getekende logo wilde. Er werd aangegeven dat dit kon tegen extra betaling. Ik heb twee voorbeelden opgestuurd zodat hij weet wat ik een beetje bedoel. Ik heb 1 logo ontvangen, dit duurde ruim 2 weken! Ik was niet tevreden met het ontwerp, het was geen cartoonstyle. Het was een logo met een aambeeld, diamant met een mannenhand afgebeeld. Ik ben een vrouw en diamanten bewerk je niet met een aambeeld en hamer. Dit terug gekoppeld en nooit meer wat gehoord. Ik heb ruim €300 betaald. Milan is telefonisch sowieso niet te bereiken en op mail reageert hij niet. Schandalig!

Johannes

Prettige ervaring, deskundig, behulpzaam, hebben een mooi logo kunnen bedenken op basis van mijn idee

Krav Maga Midden Nederland

Goede kwaliteit in klantvriendelijkheid

Melissa

Zijn echt oplichters! Komen met de simpelste dingen aanzetten. Waarschijnlijk iemand uit India gemaakt voor €10,- en de rest steken hun in eigen zak. Want als je vraagt om een nieuw ontwerp laten ze... Zijn echt oplichters! Komen met de simpelste dingen aanzetten. Waarschijnlijk iemand uit India gemaakt voor €10,- en de rest steken hun in eigen zak. Want als je vraagt om een nieuw ontwerp laten ze niks meer van zich horen. Uiteindelijk na een maand, omdat ze oh zo druk zijn. Maar een simpel ontwerp heb je binnen 24u? Daarna zijn ze ineens zo druk dat ze nooit meer kunnen reageren. En daarna heb jij het nog gedaan ook. Wat een belachelijk bedrijf!! Ik raad het echt niemand aan!

Reactie LogoLove:

Bedankt voor jouw review Melissa, echter klopt het bovenstaande niet. We zijn begonnen met een logo waar je zelf tevreden over was en ook het volgende zei (copy-paste uit mail):
Bedankt voor het...
Bedankt voor het logo! Hij is mooi, professioneel en compact, toch mis ik iets. Misschien de lijnen weg boven en onder Meos Skincare?
Op basis hiervan hebben we het logo ook conform jouw feedback 3 keer gewijzigd, waarna je het project wilde annuleren en een restitutie wilde. Dit is uiteraard niet mogelijk omdat het een maatwerk-project is - we hanteren tevens ook altijd onbeperkt correcties indien een klant niet tevreden is. Dit staat ook allemaal uiteraard in onze algemene voorwaarden en is algemeen bekend met maatwerkprojecten. De bovenstaande beschuldigingen kunnen we ons ook absoluut niet in vinden.