Geboortecentrum Sophia

Snelle en fijne communicatie. Toen bleek dat het afleveradres 4 hoog was is ook dat op charmante wijze opgelost door locker.nl

Fijn dat iedereen in het Geboortecentrum Sophia nu zijn...

Fijn dat iedereen in het Geboortecentrum Sophia nu zijn spullen veilig kan opbergen!
DANK!

Super service en flexibel!

design academy Eindhoven

Snelle levering, goede service, oplossing gericht meedenken

MHC Heesch

Lockers besteld voor de hockeyclub.
Uitermate tevreden over de geleverde diensten van Locker.nl .
Zeer goede en snelle service , kortom een bedrijf om graag zaken mee te doen. Lockers besteld voor de hockeyclub.
Uitermate tevreden over de geleverde diensten van Locker.nl .
Zeer goede en snelle service , kortom een bedrijf om graag zaken mee te doen.
Harm ( MHC Heesch)

Na een bezoek aan de website werd ik gebeld of dat ik alles gevonden had, dat was niet het geval omdat er op de website stond dat het desbetreffende artikel op was. Ik ben toen goed geholpen en 2... Na een bezoek aan de website werd ik gebeld of dat ik alles gevonden had, dat was niet het geval omdat er op de website stond dat het desbetreffende artikel op was. Ik ben toen goed geholpen en 2 dagen later had ik de bestelling in huis.
Super service ! alsnog bedankt.

M.B.

Ik heb als particulier een lockerkast gekocht via locker.nl. Alles was uitstekend geregeld: informatie verstrekken, persoonlijke benadering, tegemoetkomen aan wensen rondom levertijd en... Ik heb als particulier een lockerkast gekocht via locker.nl. Alles was uitstekend geregeld: informatie verstrekken, persoonlijke benadering, tegemoetkomen aan wensen rondom levertijd en afleverdatum, de zorgvuldige verzending en de verpakking. De transporteur waarmee locker.nl mijn kast verzond heeft mij netjes geholpen de kast op zijn plek te krijgen. Kortom: ik ben dik tevreden en heb daardoor des te meer plezier van mijn nieuwe kast. Een eventuele volgende aankoop doe ik zeker weer via locker.nl!

Marga van der Ree

Snelle levering, scherpe prijs, prima kast, een website om te onthouden!

Klusje Klaren

Snelle reactie, scherpe prijzen.